شماره تماس : 23-88641720

پارک آبی ایسترالندیا Istralandia

Istralandia

پارک آبی ایسترالندیا   Istralandia

شاید درباره ی طبیعت بکر و خاص کشور کرواسی شنیده باشید که جاذبه های طبیعی منحصر به فرد آن زبانزد عام و خاص است.
در این مقاله به ویژگی هایی از پارک آبی وسیعی که درقعر جنگل های غرب کرواسی قراردارد و با نام «پارک آبی ایسترالندیا» شناخته می شود، خواهیم پرداخت ؛ ویژگی هایی که سبب شده این پارک با عنوان دومین پارک آبی برتر اروپا شناخته شود.
ایسترالندیا، بهترین پارک آبی کشور کرواسی می باشدکه در سال 2014 میلادی افتتاح گردید و تنها در مدت زمانی اندک توانست تعداد زیادی گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب کند. پهنای این پارک آبی برابر با 80 هزار مترمربع است و دارای امکانات متعدد و وسایل سرگرمی با کیفیت هایی مناسب می باشد. در صورت انتخاب پارک آبی استرالندیا برای گذراندن اوقات فراغت، خوشی و امنیت شما به صورت همزمان تضمین شده و  نگران هیچ گونه مشکلی نخواهید بود.

همچنین از میان بخش های جالب توجه پارک آبی ایسترالندیا می توان به استخر موج 2500مترمربعی این مجموعه اشاره کرد که به این جهت جزء بزرگترین پارک ها در در منطقه مدیترانه به حساب می آید. همچنین یکی از سرسره های این پارک آبی، آن را به مرتفع ترین و  هیجان انگیزترین پارک در منطقه مدیترانه تبدیل کرده است. علاوه بر سرسره های متنوع و پرهیجان در این مجموعه ،به برگزاری سایر برنامه ها همچون ؛ مسابقات ورزشی، جشن کف و کنسرت های روزانه ی ایسترالندیا می توان اشاره کرد که دلیل مناسبی را برای جذب بیشتر گردشگران به این محل به وجود می آورد.

پارک آبی ایسترالندیا  به همراه تمام بازی هایش، امکاناتی را برای گردشگران در نظرگرفته است که خاطره ای خوش و تجربه نشدنی برای تک تک آنها به وجود می آورد . برای مثال رستوران ها و کافه هایی در این پارک آبی وجود دارند که با منوهایی پرطرفدار، آماده پذیرایی از مهمانان بوده و لازم بذکر است که این مجموعه به صورت روزانه گنجایش پذیرایی از 5000  مراجعه کننده را دارد!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.