شماره تماس : 23-88641720

پارک ملی پارادایس

پارک ملی پارادایس

پارک ملی پارادایس

کشور بلغارستان جایی است که همه طیف جاذبه ای در آن خودنمایی می کند، از بناهای تاریخی با قدمت چند صد ساله گرفته تا مراکز تفریحی با بازی های مهیج. در واقع گردشگران با استفاده از تمامی امکانات گنجانده شده در این کشور و همچنین بازدید از اماکن دیدنی متنوع به هیچ وجه از سفر به بلغارستان احساس پشیمانی نکرده و از سفر خود راضی خواهند بود . در بین مراکز تفریحی متعدد موجود در این کشور پارک های آبی از محبوبیت بالایی برخوردارند و هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران تور بلغارستان می باشند .

پارک آبی آکوا پارادایس بلغارستان در قسمت غربی این کشور و در جنوب استراحتگاه سانی بیچ واقع شده و با وسعتی بیش از 30 هزار متر مربع یکی از بزرگترین پارک های ابی در منطقه بالکان می باشد . Aqua Paradise به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بلغارستان برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و با جاذبه ها و امکاناتی که شمار ان ها به بیش از 40 مورد می رسد توسط گیاهان سبز احاطه شده است . بیش از 10 سال است که پارک آبی نسبار به یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی در تابستان تبدیل شده و گردشگران بلغارستان با مراجعه به آن می توانند از بازی های متنوع ، استخرها و سرسره های هیجان انگیز لذت ببرند .

در مجموعه پارک آبی آکوا پارادایس به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی بلغارستان 25 سرسره آبی ، 5 استخر شنا ، 2 رودخانه ، 10 امکانات آبی ، برنامه های نمایشی منحصر به فرد ، خدمات اضافی ، ماجراجویی و خوشگذرانی برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده است . آکوا پارادایس بلغارستان که در 2 کیلومتری مرکز شهر نسبار واقع شده برای رفاه مراجعه کنندگان ، دارای پارکینگ و چندین رستوران و کافه می باشد و برای تسهیل در رفت و آمد افرادی که خودرو شخصی ندارند اتوبوس شاتل رایگان در نظر گرفته شده است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.