شماره تماس : 23-88641720

پلی طلایی در ویتنام

golden bridge

پلی طلایی در ویتنام با دستانی گشاده آماده ی حضور گردشگران

ویتنام کشوری شناخته شده در جنوب شرقی آسیا است که پایتخت آن هانوی (دومین شهر بزرگ این کشور) می باشد که بر فراز کوه های دانانگ منظره ای زیبا از طراحی پل طلایی دانانگ به چشم می خورد. طراحی این پل منحصر به فرد به گونه ایست که دو دست همانند تکیه گاهی در زیر پل قرار گرفته اند؛ چنانکه امنیت پل و گردشگران پیاده بر روی آن، به سبب آن است. مسیر پیاده روی و قدم زدن توریستان بر روی این پل به اندازه ی 150 متر به همراه گل کاری های روی آن می باشد. زمان افتتاح پل طلایی به اوایل ماه ژوئن برمیگردد که در آن زمان هتلی به نام Thie Thai Garden برای اقامت گردشگران مراجعه کننده در حوالی پل تاسیس گردید.
 امروزه پل دانانگ در ارتفاع 1400 متری سطح دریا در میان توده ابرهای آسمانی قرار گرفته و از هشت طاق با طول تقریبی 150 متر تشکیل شده است. همچنین این پل بخشی از از یک پروژه دو میلیارد دلاری می باشد که به منظور جلب گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در ویتنام طراحی شده است و از دهه 1990 نیز در میان مردم به عنوان یک مقصد توریستی شناخته شده است به طوریکه براساس آمار به دست آمده از سال 2009، تعداد بازدیدکنندگان از این مکان نزدیک به چهار میلیون گردشگر بین المللی گزارش شده است.
پروژه ی نامبرده، پروژه ای است در باغ Thien Thai که از اوایل ژوئن 1919سال در منطقه توریستی Ba na hills افتتاح شده است.
از دیگر جاذبه های سرگرم کننده پل طلایی دانانگ به روستایی فرانسوی در اطراف آن می توان اشاره کرد که از معماری کهن ویلاهای فرانسوی ا لهام گرفته شده است و این معماری ها را در میدان، کلیسا، و هتل های شهر نیز می توان مشاهده نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.