شماره تماس : 23-88641720

پورتو-شهری در پرتغال

porto

پورتو-شهری در پرتغال

پورتو شهری است که از نظر جاذبه های دیدنی از زیبایی مسحور کننده ای برخوردار بوده و در طول زمان و به تدریج , تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در غرب اروپا شده است. تاریخ کهن , جاذبه های عجیب و جالب گردشگری و شب های پر سرو صدا و شلوغ این شهر زبانزد عام و خاص می باشد. مناطق دیدنی بسیاری برای بازدید , در شهر پورتو وجود دارد که از گردشگران بسیاری  از سایر مناطق دنیا در زمان تعطیلات دعوت به عمل می آورد.
خیابان های پر پیچ و خم و باریک منطقه Ribeira  و میدان بزرگ Avenida dos Aliados  پورتو را به شهری تاریخی ومتنوع تبدیل کرده است. انواع نوشیدنی های چشیدنی قابل سرو در بنادر این شهر, آن را به منطقه ای معروف تبدیل نموده است که در انبارهای بزرگ در امتداد رودخانه دوورو از آنها حفظ ونگهداری می شود.
مراسم ها و نمایش هایی که درشبانگاه در شهر پورتو برگزار می شوند , برای تمامی سنین و سلایق متفاوت قابل ارائه می باشد. برنامه های شبانه آن در رستوران های معروف و باشگاه های گلف اجرا می شود که تا هنگام صبح دایر می باشد.
رودخانه Douro  که فضای شهر پورتو را به تصویر می کشاند؛ از پل های باشکوه این شهرعبور می کند و محلی برای سفرهای قایقرانان می باشد . از کاربرد های قدیمی این رود , می توان به حمل و نقل  بطری های نوشیدنی به بنادر توسط قایق های Rabelo اشاره کرد.
راه دسترسی به شمال کشورپرتغال و بازدید ازمناطق دیدنی , رستوران های پرطرفدار و مناطق تاریخی- فرهنگی  آن , شهر پورتو می باشد. از اینرو, پورتو فرصت مناسبی برای استراحت گردشگران خارجی در هنگام تعطیلات و گذران اوقات آنان به حساب می آید.
پورتو به عنوان میراث جهانی کهن شناخته شده ,به دلیل خیابان های پر پیچ و خم و کلیسای باروک خود شهرت جهانی پیدا کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.