شماره تماس : 23-88641720

چطور اقامت یونان را بگیرم؟

چطور اقامت یونان را بگیرم؟

عکس متن

 

قطعا اگر به دنبال اخذ اقامت یونان هستید به خوبی از مزایای اقامت یونان آگاه هستید و خوب می دانید که چرا در سال های اخیر بسیاری از افرادی که دنبال اقامت در اروپا و بخصوص یکی از برترین کشور های اتحادیه اروپا هستند، یونان را انتخاب می کنند.

اما برای اقامت در یونان چه راه هایی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت این کاملا به شرایط شما بستگی دارد. خوشبختانه کشور یونان از جمله کشورهایی است که راه های زیادی را برای اعطا اقامت به علاقمندان اقامت در یونان در نظر گرفته است. اگر خون یونانی در رگ های شما چه از طرف پدر و چه از طرف مادر وجود داشته باشد به راحتی می توانید برای اقامت یونان اقدام کنید. اما افراد کمی هستند که تا این میزان خوش شانس باشند.

اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید می توانید با پذیرش در یکی از دانشگاه های دولتی و یا خصوصی یونان و تحصیل در یونان، اقامت تحصیلی یونان را دریافت کنید و بعد از 5 سال اقامت در یونان از طریق تحصیل برای اقامت دائم یونان درخواست بدهید. اگر به دنبال کار در یونان هستید کمی کار شما دشوار می شود زیرا شرایط کار در یونان خیلی هم مطلوب نیست اما اگر تخصص و مهارتی داشته باشید با تکیه بر این تخصص و مهارت می توانید اقامت کاری را در یونان برای خود با سهولت امکان پذیر کنید.

اما یکی از بهترین راه ها برای اقامت یونان اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی است. در این روش فرد متقاضی نه تنها برای خود بلکه برای خانواده اش هم می تواند اقامت دائم یونان را در کمترین زمان دریافت کند. شرط اقامت خود حمایتی یونان در این است که بتوانید اثبات کنید که حداقل میزان درآمد لازم را برای تامین هزینه های زندگی خود در یونان که ماهیانه 1200 یورو برای سرپرست خانواده است را خواهید داشت و برای اثبات این موضوع باید حساب پس انداز شما نیز گواه این توانایی شما باشد.

در این بین روش سرمایه گذاری بهترین روش اخذ اقامت یونان است. در روش سرمایه گذاری با استفاده از راه های مختلف می توانید در یونان سرمایه گذاری کنید اما اگر حداقل میزان سرمایه گذاری تعریف شده در قوانین یونان را محقق کنید با استفاده از قانون اقامت طلایی یونان می توانید اقامت دائم یونان را در کمتر از 2 ماه دریافت کنید. اقامت طلایی یونان یا گلدن ویزا یونان با خرید ملک در یونان بسیار ساده تر و به صرفه تر است. در این روش باید تنها با هزینه 250 هزار یورو ملک یا املاکی را در یونان خریداری کنید و اقامت طلایی یونان را دریافت کنید. در هیچ منطقه ای دیگری از اروپا با این میزان خرید ملک نمی توانید به راین راحتی اقامت دریافت کنید.

با خرید ملک در یونان و با استفاده از قانون اقامت طلایی یونان ابتدا یک اقامت دو ساله دریافت می کنید و هر دو سال این اقامت را تمدید و نهایتا بعد از 5 سال اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل می کنید و حتی بعد از 7 سال می توانید شهروندی یونان را به دست بیاورید. اقامت طلایی یونان شامل حال فرزندان زیر 18 یا 21 سال به شرط محصل بودن، همسر و پدر و مادر نیز می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.