شماره تماس : 23-88641720

چطور در اسپانیا ملک بخرم ؟

 

09اسپانیا

چطور در اسپانیا ملک بخرم ؟

احتمالا  اگر شما هم از دوستداران کشور اسپانیا و علاقمندان به سرمایه گذاری در این کشور زیبا هستید و از مزایا و امکانات متنوع این کشور و حمایت های دولت اسپانیا از سرمایه گذاران مطلع شده باشید به فکر خرید زمین ، مسکن ، ویلا و یا حتی یک شرکت در این کشور افتاده اید .

اما چگونه می توانید با اطمینان و بدون صرف وقت و هزینه اضافی ملک مورد نظر خود را با بهترین شرایط و با استفاده از تسهیلات و خدمات بانکی کشور اسپانیا خریداری نمایید؟ با تماس با کارشناسان و متخصصان شرکت سیاحتگران ساحل آفتاب می توانید به راحتی ملک و زمین مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای این منظور می توانید با حضور در دفتر ما موقعیت ملک را بصورت آرشیو شده ، از روی نقشه آنلاین  و عکس های موجود ببینید، نمای داخلی و خارجی ساختمان را به خوبی و از همه زوایا بررسی و از امکانات آن اطمینان حاصل فرموده و ملک مورد نظر خود را از میان پیشنهادات موجود و در هر موقعیت جغرافیایی کشور اسپانیا انتخاب نمایید .

بعد قیمت تمام شده ملک را به شما اعلام خواهیم کرد و نحوه خرید نقدی و تسهیلاتی آن را برای شما توضیح خواهیم داد. مثلا شما می توانید با پرداخت بیعانه ای در حدود  3000 الی 6000 یورو ملک را پیش خرید نمایید و پس از آن با حضور در محضری در کشور اسپانیا نهایتا تا 3 ماه بعد ملک خود را با سند قطعی به نام خودتان تحویل گرفته و تسویه حساب نمایید. اگر هم ملک در دست ساخت بوده و شرایط پیش فروش برای آن تعیین شده شما می توانید با پرداخت 10 تا 30 درصد قیمت تمام شده و با شرایط تسهیلاتی تعیین شده توسط دولت کشور اسپانیا ملک را خریداری و با تکمیل ساخت به راحتی ملک خود را تحویل بگیرید .

شما با خرید و یا پیش خرید ملک مورد نظرتان شماره (NIE) که شماره شخصی شما در اداره مالیات کشور اسپانیا است را از پلیس اسپانیا دریافت و تنها با پرداخت چند صد یورو در سال برای عوارض صاحب ملک و خانه خواهید شد.

پس برای تبدیل شدن به یک شهروند اسپانیایی و استفاده از تسهیلات و خدمات بانکی این کشور برای سرمایه گذاری در این کشور فقط باید با کارشناسان ما ، سیاحتگران ساحل آفتاب تماس گرفته و مابقی امور را به ما بسپارید.

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.