شماره تماس : 23-88641720

چگونه با کودک خود سوار هواپیما شویم

چگونه با کودک خود سوار هواپیما شویم

تراول کودک در هواپیما

اولین سفر هوایی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و تجربه ای زیبا می باشد. هواپیما ها قوانین فراوانی دارند که پیروی کردن کودکان از این قوانین کمی دشوار است. والدین می توانند با برنامه ریزی درست و آموزش نکات مهم به کودکانشان سفر خوبی را در پیش داشته باشند. تجربه در این زمینه حرف اول را می زند، بنابراین در ادامه مطلب به نکاتی که از تجارب والدین دیگر در سفر های هوایی جمع آوری کرده ایم اشاره میکنیم.

چگونه کودکمان را برای اولین سفر هوایی آماده کنیم؟

به عنوان اولین نکته مهم برای کودکان نو پا یا دبستانی می توان به جلوگیری از ترس کودکان از هواپیما شروع کرد. می توانید هواپیما و سفر هوایی را به یک تفریح هیجان انگیز تبدیل کنید و بازی هایی را با این موضوع در خانه انجام دهید. داستان هایی از سفر های هوایی و هواپیما برای کودکتان بخوانید و آشنایی آنها را با هواپیما بیشتر کنید. با چیدن چند صندلی کنار یکدیگر فضای هواپیما را در خانه شبیه سازی و شروع به بازی و خیال پردازی کنید. همچنین می توانید هنگام بستن چمدان ها از کودکتان کمک بگیرید و فرصتی برای آشنایی او با اطلاعات و قوانین بستن چمدان ایجاد کنید.

تهیه لیست از وسایل مورد نیاز را فراموش نکنید

کودکان در سنین مختلف نیاز های متفاوتی با بزرگسالان دارند و تعداد وسایل و لوازم ضروری آنها بسیار بیشتر از بزرگسالان می باشد. بهتر است برای جلوگیری از فراموش کردن وسایل ضروری یا پرداخت اضافه بار در فرودگاه، لیستی تهیه کنید و طبق آن وسایلتان را در چمدان جای دهید. لوازم ضروری کودکان در سنین مختلف متفاوت می باشد اما یکی از مهم ترین مواردی که نباید فراموش کنید، اسباب بازی مورد علاقه کودکتان است. همچنین برای جلوگیری از اضافه بار، می توانید برخی از لوازم اولیه مانند پوشک و غذای بچه را از کشور یا شهر مقصد تهیه کنید.

چگونه از گریه کودکان در هواپیما جلوگیری کنیم؟

کودکان در اکثر مواقع هنگام نشستن و برخواستن هواپیما به دلیل تغییر فشار کابین، شروع به گریه کردن می کنند. یکی از بهترین پیشنهادات ما عذرخواهی از مسافران در صندلی های اطرافتان می باشد. با مهماندارانتان بیشتر آشنا شوید زیرا به هنگام پرواز به کمک آن نیاز خواهید داشت. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که مسافران هواپیما آنقدر که شما فکر می کنید شما را برای گریه کودکتان قضاوت نخواهند کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.