شماره تماس : 23-88641720

اخذ اقامت در اسپانیا

اخذ اقامت اسپانیا

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که مایل به مهاجرت به اسپانیا هستند بسته به نوع ویزای درخواستی و شرایط خود می توانند از طریق چندین گزینه برای اخذ اقامت در اسپانیا اقدام کنند و با زندگی بیش از 6 ماه در سال می توانند بعد از 5 سال اقامت دائم و پس از 10 سال، تابعیت اسپانیا را دریافت کنند. از جمله راه های اخذ اقامت در اسپانیا عبارتند از:

اخذ اقامت دراسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت در اسپانیا برای اتباع غیر اتحادیه اروپا که علاقه مند به سرمایه گذاری قابل توجه در اقتصاد اسپانیا هستند در دسترس است که به اقامت طلایی هم معروف است که به سرمایه گذار و خانواده او اجازه اقامت می دهد. گزینه های اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری :

  • سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون یورویی برای خرید اوراق قرضه مورد تایید دولت اسپانیا.
  • حداقل 1 میلیون یورو برای خرید سهام شرکت هایی که توسط دولت اسپانیا تصویب شده است سرمایه گذاری کنید.
  • سرمایه گذاری در املاک به ارزش حداقل 500.000 یورو.(در صورت سرمایه گذاری در املاک، باید 3ماه قبل از درخواست اقامت، ملک خود را خریداری کنید.)
راههای اخذ-اقامت-اسپانیا ساحل آفتاب

اخذ اقامت در اسپانیا از طریق اقامت تمکن مالی

اقامت تمکن مالی یکی دیگر از گزینه های اخذ اقامت اسپانیا است که برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا که مایل به مهاجرت به اسپانیا بدون حق اشتغال هستند، در نظر گرفته شده است و یک اقامت 1 ساله قابل تمدید است که اجازه می دهد متقاضی و اعضای خانواده او به اسپانیا نقل مکان کنند البته به شرط داشتن درآمد ماهانه 2.316 یورو، و 579 یورو اضافی در ماه برای هر فرد تحت تکفل خود، که باید معادل 1 سال را یکجا در حساب خود داشته باشد. (بسته به سفارت شما این مبلغ می تواند افزایش یابد.)

اخذ اقامت در اسپانیا از طریق تحصیل

این مجوز اقامت بر اساس مدت دوره های ثبت نام شده إعطا می شود و معمولاً برای اقامت کوتاه مدت (3 تا 9 ماه) یا مدت طولانی (2 تا 4 سال) اعطا می شود و اگر بخواهید بیش از 9 ماه در اسپانیا بمانید، باید کارت شناسایی خارجیTIE) ) را دریافت کنید و این ویزا در صورت ادامه تحصیل در همان موسسه آموزشی، قبل از انقضاء، مستقیماً و بدون خروج از کشور قابل تمدید است.

اخذ اقامت در اسپانیا از طریق کار

شهروندان غیر اتحادیه اروپا قبل از ورود به اسپانیا جهت اخذ اقامت در اسپانیا از طریق کار باید قرارداد کاری امضاء کنند لذا باید از یک کارفرمای اسپانیایی پیشنهاد شغلی داشته باشند و کارفرما باید شغل پیشنهادی را، 3 ماه آگهی کند و در صورتیکه هیچ فرد اسپانیایی یا اتحادیه اروپا پیدا نشد می تواند یک مهاجر خارجی را از یک کشور غیر اتحادیه اروپا استخدام کند.

اخذ اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج

ازدواج با یک شهروند اسپانیایی یکی کوتاه ترین راه های اخذ اقامت اسپانیا است زیرا برای اخذ تابعیت دیگر نیازی نیست به مدت 10 سال در اسپانیا زندگی کنید. شما بعد از ازدواج با یک تبعه ی اسپانیایی و ثبت قانونی آن در اسپانیا می توانید یک اقامت 5 ساله دریافت کنید و پس از گذشت 1 سال از این 5 سال و تحت شرایط و الزامات خاص می توانید برای دریافت تابعیت و اخذ شهروندی اسپانیا اقدام کنید.
برای گرفتن بهترین نتیجه برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا برای زندگی در این کشور حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.