شماره تماس : 23-88641720

اخذ اقامت یونان از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت یونان از طریق ثبت شرکت

یکی از راه های اخذ اقامت یونان از طریق ثبت شرکت می باشد، این کشور فرصت های تجاری عالی را برای متخصصان بسیاری از صنایع ارائه می دهد و محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی در یونان وجود ندارد.

همچنین اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در یونان به سرمایه‌گذاران خارجی فرصت‌های تجاری کارآمد مالیاتی می‌دهد. یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارد؛ بنابراین از کشورهای متعددی قابلیت دسترسی دارد. تجارت و حمل و نقل در یونان بسیار آسان است؛ زیرا بزرگراه ها و آبراه های توسعه‌یافته ای دارد. از آنجایی که یونان یکی از اعضای اتحادیه اروپا است؛ مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا از مزایای تجاری مشابه برخوردار است. یونان بزرگترین اقتصاد در بالکان در محسوب می شود؛ لذا قراردادهای تجارت آزاد با تمامی کشورهای بالکان دارد.

اخذ اقامت یونان از راه ثبت-شرکت-ساحل آفتاب-

انواع مختلفی از شرکت ها و نهادهای تجاری در یونان وجود دارند که عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود EPE) ) :حداقل تعداد سهام‌داران معمولاً دو نفر است که در آن مسئولیت مؤسسان فقط به مبالغ سرمایه گذاری شده محدود می شود. حداقل سرمایه سهام برای یک شرکت با مسئولیت محدود 4500 یورو است و باید در زمان تشکیل، حداقل نیمی از آن به صورت نقدی پرداخت شود.

شرکت سهامی عام (SA) : یک فرمت استاندارد برای شرکت های عمومی بزرگ و به طور گسترده توسط مالکان انفرادی پذیرفته شده است؛ زیرا انعطاف‌پذیری بسیاری دارد. نهادی که بیشتر برای تأمین مالی اضافی و عرضه عمومی سهام تعیین شده است. مسئولیت سهام‌داران فقط به مبالغ سرمایه گذاری شده محدود می شود. هیئت‌مدیره و بازرسان مورد نیاز است و حداقل سرمایه قانونی 60.000 یورو است.

شرکت تضامنی: یک تشکیل تجاری که می تواند توسط حداقل دو نفر ایجاد شود که مسئولیت نامحدودی برای همه شرکت ها دارند.

شرکت تضامنی: شکلی از حضور تجاری و قانونی که توسط حداقل یک شریک عمومی که مسئولیت نامحدود در قبال تمام تعهدات ممکن را بر عهده دارد، و یا اینکه یک یا چند شریک با مسئولیت محدود که در قبال این تعهدات فقط در مبالغ سرمایه‌گذاری شده مسئول هستند.

شعب و دفاتر نمایندگی: گزینه ی مناسبی برای انجام بخش های خاصی از فعالیت های تجاری یا کاوش در فرصت های تجاری در یونان است  که به ضمانت نامه بانکی نیز ممکن است نیاز باشد و شعبه اصلی باید الزامات سرمایه یونانی را برآورده کنند و مسئول امور حقوقی و مالیاتی شعبه باشد.

مراحل و نحوه ثبت شرکت در یونان

  • طرح کسب و کار خود را با اهداف تجاری روشن ایجاد کنید.
  • جمع آوری اطلاعات در مورد بنیان‌گذاران و مالکان ذی‌نفع
  • تأیید نام تجاری در اتاق بازرگانی و صنایع و نهایتاً اخذ گواهی منحصر به فرد بودن نام آن
  • تنظیم آدرس کسب و کار
  • افتتاح حساب بانکی و واریز حداقل سرمایه سهام بسته به ساختار تجاری شرکت خود
  • رسمیت بخشیدن به مدارک قانونی (تفاهم نامه و اساسنامه) و تکمیل فرم های ثبت نام
  • تسلیم مجموعه اسناد برای دریافت شماره ثبت و ثبت نام به دبیرخانه دادگاه بدوی محلی
  • انتشار اطلاعات ثبت شرکت در روزنامه ملی یونان و دفتر ثبت تجارت الکترونیک
  • طراحی و ایجاد مهر شرکت به منظور تصدیق سوابق و حساب های شرکت
  • ثبت نام برای امور مالیاتی و تأمین اجتماعی
  • استخدام کارمند: ظرف 8 روز پس از استخدام اولین کارمند خود را از طریق ایمیل یا تلفن به سازمان استخدام نیروی انسانی اطلاع دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
اخذ اقامت دائم یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.