شماره تماس : 23-88641720

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری، به اقامت طلایی یونان معروف است که یک انتخاب عالی و یک مسیر سرمایه گذاری مقرون به صرفه در املاک و مستغلات برای کسانی است که خواهان دریافت سریع اقامت دائم در اروپا هستند می باشد. همچنین اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری به عنوان مسیری برای شهروندی یونان و پاسپورت اتحادیه اروپا محسوب می شود.

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری به سرمایه گذار امکان دسترسی به کار در یونان را نمی دهد و برای کارکردن، به مجوز کار نیاز دارند. با این حال، ممکن است بتوانند از یک تجارت آنلاین مستقر در خارج از یونان درآمدی به عنوان سود سهام دریافت کنند یا کسب و کار خود را در یونان راه اندازی کنند.

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری برای تمامی اعضای خانواده واجد شرایط متقاضی شامل همسر و همه فرزندان زیر 18 سال و بالای 18 سال در صورت تحصیل و وابستگی، والدین سرمایه گذار و والدین همسر سرمایه گذار قابل گسترش است در نهایت آنها هم می توانند تابعیت و پاسپورت یونان را دریافت کنند.

اقامت یونان با خرید املاک و مستغلات- ساحل آفتاب

با اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری یک اقامت 5 ساله بدون حداقل شرط اقامت دریافت می کنید و پس از 5 سال به شرط اقامت 6 ماه در سال و دانش کافی داشتن از زبان یونان و قبولی در آزمون مدنی یونان که شامل آشنایی با فرهنگ و هنر، تاریخ و جامعه یونان می شود، می توانید برای اقامت دائم یونان اقدام کنید و در صورت زندگی به مدت 7 سال در یونان می توانید برای اخذ شهروندی/تابعیت و پاسپورت یونان اقدام کنید.

املاک و مستغلات تنها گزینه سرمایه گذاری ویزای طلایی موجود در یونان نیست. شما می توانید از چندین گزینه دیگر از جمله صندوق های سرمایه گذاری و اوراق قرضه دولتی انتخاب کنید؛ به عنوان مثال:

  • خرید املاک با حداقل مبلغ 250.000 یورو
  • سرمایه گذار همچنین می تواند به جای خرید ملک، قرارداد اجاره 10 ساله برای اقامت در هتل یا اقامتگاه توریستی مبله در مجتمع های اقامتی توریستی امضا کند.
  • اوراق قرضه دولتی 400.000 یورو با سررسید حداقل 3 سال
  • سهام یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، شرکت سهام خصوصی یا صندوق سرمایه گذاری مشترک با سرمایه گذاری حداقل 400.000 یورو
  • مشارکت سرمایه با حداقل ارزش 400.000 یورو به شرکتی که در یونان دفتر دارد.
  • مشارکت سرمایه با حداقل ارزش 400.000 یورو به یک شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات که منحصراً در یونان سرمایه گذاری می کند.
  • خرید سهام یا اوراق قرضه شرکتی با حداقل ارزش اکتسابی 800.000 یورو که برای تجارت پذیرفته می شوند یا در بازارهای تنظیم شده یا مکانیسم های تجاری چندجانبه فعال در یونان معامله می شوند.
  • خرید واحدهایی با حداقل ارزش 400.000 یورو از یک صندوق سرمایه گذاری مشترک در یونان یا کشور دیگر و با هدف سرمایه گذاری منحصراً در سهام، اوراق قرضه شرکتی و/یا اوراق قرضه دولتی یونان که برای تجارت پذیرفته شده یا در بازارهای تنظیم شده معامله می شوند یا مکانیسم های تجاری چندجانبه که در یونان فعالیت می کنند.
  • خرید واحدها یا سهام با حداقل ارزش خرید 400.000 یورو از یک صندوق سرمایه گذاری جایگزین مستقر در یونان یا یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا که قصد دارد منحصراً در املاک و مستغلات در یونان سرمایه گذاری کند.
  • حداقل 400.000 یورو را به مدت حداقل 1 سال به یک مؤسسه اعتباری داخلی واریز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
اخذ اقامت دائم یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.