شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی پرتغال

اقامت طلایی پرتغال

 

 

 

 

اخذ ویزای پرتغال از طریق اقامت طلایی بسیار عالی و سریع است. پرتغال از کشورهای پیشتاز در ارائه برنامه های اقامتی با شرایط جذاب و انعطاف پذیر در اروپا است و از سال 2012 به عنوان یکی از اولین کشورهای صادر کننده اقامت طلایی پرتغال شناخته می شود. ویزا طلایی یکی از بهترین نوع انواع ویزا اقامتی در اروپا است که به دلیل داشتن شرایط منحصر به فرد و ساده، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

از سال 2012 و به دنبال ایجاد راه هایی برای برون رفت از بحران مالی همه گیر در اروپا و همچنین در راستیا ایجاد شرایط عالی برای جذب سرمایه گذاری خارجی بود که کشور پرتغال طرح ارائه ویزا یا اقامت طلایی به سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار داد.  افرادی که از طریق ویزا طلایی ، اقامت پرتغال را به دست بیاورند می توانند به راحتی به تمامی کشورهای حوزه توافقنامه شینگن و بسیاری دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا رفت و آمد داشته باشند و از حق شهروندی اروپا با تداوم سرمایه گذاری خود بهره مند شوند.

بزرگترین حسن استفاده از شرایط اقامت طلایی پرتغال ، استفاده از بیشترین مزایای اقامت در پرتغال و دریافت ویزا  در کمترین زمان و با کمترین شرایط می باشد. هر چند توصیه اکید می شود برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت طلایی پرتغال، از مشاوره تخصصی کارشناسان ما به صورت حضوری و یا تلفنی در موسسه حقوقی ساحل آفتاب بهره مند شوید اما در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص نحوه درخواست، دریافت و استفاده از ویزا طلایی  برای مشتریان خود ارائه نماییم. قبلا یادآور می شویم که برای دریافت اقامت پرتغال به صورت طلایی و در کمترین زمان ، مشاوران ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب بهترین انتخاب خواهند بود.

 

ویزا طلایی کشور پرتغال چیست؟

 

ویزا طلایی پرتغال موسوم به گلدن ویزا (Portugal Golden Visa) نوعی ویزا اقامتی با بهترین شرایط است که خاص سرمایه گذاری در این کشور تعریف شده است. در اصل ویزای طلایی ، از نوع سرمایه گذاری است و تنها به سرمایه گذارانی اختصاص داده خواهد شد که حداقل میزان مشخص شده در هر بخش سرمایه گذاری در کشور پرتغال را بتوانند ارائه نمایند.

پرتغال یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که صرف نظر از آب و هوای عالی و زیر ساخت های مناسب زندگی ، یکی از بهترین و قدرتمند ترین ویزاهای جهان را در اختیار دارد و پاسپورت این کشور در رده 5 جهانی قرار گرفته است. اصل صدور ویزا طلایی یا اقامت طلایی پرتغال، وابسته به شرط تامین سرمایه است. بخش هایی که برای سرمایه گذاری در دریافت اقامت طلایی پرتغال در نظر گرفته شده است تنوع زیادی دارد اما بدون تردید  بهترین راه برای دریافت گلدن ویزا روش سرمایه گذاری در املاک است.

 

بدون نیاز به مدرک تحصیلی و زبان

 

گلدن ویزا یا ویزا طلایی پرتغال به این دلیل به این نام خوانده می شود که به نوعی بهترین شرایط اقامتی را در کمترین زمان برای سرمایه گذار فراهم می کند. تصور کنید که در این روش برای دریافت اقامت نیاز به ارائه نمره زبان، انتظار طولانی مدت برای صدور ویزا، ارائه مدرک تحصیلی و یا تخصص خاص و دعوتنامه و غیره ندارید و در ضمن اقامت شما ابتدا به صورت 1 ساله و سپس 2 تا دوساله و پس از گذشت 5 سال تبدیل به اقامت بلند مدت و دائم پرتغال خواهد بود.

محدودیت هایی که در سایر روش های اقامتی در پرتغال و یا دیگر کشورهای اروپایی دیده شده است در روش اقامت طلایی پرتغال وجود ندارد و فرد می تواند از همان ابتدا ضمن دریافت اقامت  برای خود ، همسر، فرزندان زیر 18 سال و یا تا 26-27 سال مجرد و محصل و یا حتی پدر و مادر بالای 65 سال خود را به شرط وابستگی مالی به سرمایه گذار و داشتن توانایی مالی لازم دریافت کند.

 

ویزای سرمایه گذاری کشور پرتغال

 

ویزا طلایی پرتغال از محبوب ترین انواع ویزا اقامتی در اروپا است که در کمتر از چند ماه صاحب سرمایه را به اقامت دائم اروپا در یکی از بهترین و معتبرترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا و توافقنامه شینگن خواهد رساند.

برای به دست آوردن اقامت طلایی پرتغال تنها کافی است روش سرمایه گذاری صحیح در این کشور را بدانید و از مراجع قانونی و با روش صحیح و مناسب فرایند سرمایه گذاری را دنبال کنید تا به زودی شاهد در دست گرفتن اقامت این کشور باشید. کارشناسان ما در موسسه ساحل آفتاب به شما در هر چه کوتاه تر کردن این فرایند کمک خواهند کرد.

 

روش های اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2020

 

هر ساله دولتمردان کشور پرتغال قوانین صدور اقامت طلایی و یا دیگر روش های اقامت را بازدید و در صورت نیاز بازنگری می کنند. در سال 2020 و به دنبال جذب هر چه بیشتر سرمایه های خارجی روش های بررسی و صدور اقامت طلایی پرتغال سریع تر و در عین حال ساده تر شده است. به این منظور افرادی که قصد دارند از طریق گلدن ویزا  برای دریافت اقامت اقدام کنند می توانند هر یک از روش های زیر را انتخاب کنند:

  • سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات با خرید ملک به ارزش حداقل 500.000 یورو در هر یک از شهرهای پرتغال
  • سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات با خرید یک ملک به ارزش حداقل 350.000 یورو  مشروط به اینکه این ملک از نوع املاک فرسوده و نیازمند به بازسازی باشد.
  • سرمایه گذاری با انتقال سرمایه به میزان حداقل 1 میلیون یورو
  • کار آفرینی، ثبت شرکت و یا ایجاد کسب و کاری مشروط به سود آوری و ایجاد حداقل 10 فرصت شغلی
  • انتقال حداقل 350 هزار یورو برای کمک به پروژه های تحقیق و توسعه در حوزه های علمی
  • انتقال حداقل 250 هزار یورو برای کمک به حوزه های هنری، فرهنگی و میراث فرهنگی پرتغال
  • سرمایه گذاری در پرتغال به میزان حداقل 500 هزار یورو برای کمک به توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط

 

بهترین راه برای دریافت اقامت طلایی پرتغال در سال 2020

 

اخذ ویزا طلایی پرتغال

 

همانطور که مشاهده کردید روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در پرتغال وجود دارد که نهایتا منجر به صدور اقامت طلایی  خواهد شد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین روش برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت طلایی پرتغال چیست و چرا؟

هر چند ورود سرمایه از هر طریق می تواند اقامت طلایی پرتغال را به دنبال داشته باشد، اما روش خرید ملک در پرتغال از محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران برخوردار است و بدون تردید بهترین راه برای دریافت اقامت طلایی پرتغال است. در واقع بر اساس قوانین و مقررات کشور پرتغال سرمایه گذارانی که بتوانند حداقل 500 هزار یورو برای خرید ملک  سرمایه گذاری کنند و یک ملک تجاری و یا مسکونی خریداری کنند  و یا حتی ملکی برای ساخت و ساز  تهیه کنند می توانند در کمترین زمان اقامت را هم برای خود و هم خانواده درجه یک خود به دست بیاورند.

روش دیگر خرید ملکی به ارزش حداقل 350 هزار یورو  است. در این حالت باید ملک بالای 30 سال عمر داشته باشد و نیازمند بازسازی و یا تعمیرات اساسی باشد.

 

چرا خرید ملک بهترین راه برای اقامت طلایی پرتغال است؟

 

در تمامی روش های سرمایه گذاری دیگر ، ارزش سرمایه در طول زمان ممکن است دستخوش تغییرات مثبت یا منفی شود. اما در روش خرید ملک در کشوری مانند پرتغال که متقاضی زیادی برای خرید ملک دارد و یک کشور بزرگ در حوزه توریسم است، روند رشد قیمت ملک همواره صعودی بوده است و در اصل باید اینگونه گفت که بهترین نوع سرمایه گذاری در هر کشوری خرید ملک است. با خرید ملک فرد می تواند به راحتی به تمامی سرمایه خود دسترسی داشته باشد، به راحتی آن را تبدیل به پول نقد کند و یا حتی از این ملک به عنوان ملک اجاره ای برای اجاره دادن و کسب در آمد استفاده کند. حتی خیدر ملک می تواند برای اهداف شخصی مانند زندگی در ملک و یا راه اندازی کسب و کار باشد.

بسیاری از مناطق رو به توسعه ، املاک و شهرکت های زیادی برای خرید ملک وجود دارند و خرید ملک در هر یک از این مناطق می تواند به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری شناخته شود. با این حال مشاوره تخصصی کارشناسان ما در ساحل آفتاب به عنوان برترین موسسه حقوقی سرمایه گذاری ، آینده ای درخشان تر را برای شما ترسیم خواهد کرد.

 

شرایط اخذ ویزا طلایی پرتغال در سال 2020

 

پرتغال یکی از منعطف ترین کشورها در صدور ویزا اقامت طلایی است. گلدن ویزا  در بازه ای بین 6 تا 9 ماه صادر می شود و افرادی که می توانند برای دریافت اقامت طلایی پرتغال اقدام کنند نیازمند داشتن کمترین شرایط هستند و در واقع گلدن ویزا  از شرایط بسیار ساده ای پیروی می کند. به صورت کلی می توان گفت برای دریافت ویزا طلایی داشتن شرایط زیر کفایت می کند:

  • سرمایه گذار باید حداقل 5 سال برنامه سرمایه گذاری را داشته باشد.
  • مبلغ سرمایه گذاری برای دریافت اقامت طلایی پرتغال در حوزه املاک حداقل 350 هزار یورو به شرط تقاضا برای اقامت طلایی است.
  • فرد سرمایه گذار نباید هیچ نوع سو سابقه کیفری در سطح کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشد
  • برای سرمایه گذاری باید از شرایط قانونی و ویزا معتبر استفاده شود
  • حداقل سن برای دریافت ویزا طلایی 18 سال تمام است.

 

اخذ سریع اقامت طلایی پرتغال

 

اقامت طلایی پرتغال برای سرمایه گذار و خیلی سریع و به محض اثبات سرمایه گذاری صادر خواهد شد. در نظر داشته باشید که نوع این اقامت در ابتدا یک ساله و بعد دو بازه 2 ساله تمدید خواهد شد و نهایتا پس از طی این دوره (5 سال) و در صورت ادامه دار بودن سرمایه گذاری امکان تمدید مرتبط این اقامت برای دوره های بعدی و نهایتا برای دریافت اقامت دائم و شهروندی  فراهم است.

افرادی که اقامت طلایی پرتغال را به دست می آورند می توانند برای خود، همسر، فرزندان زیر 18 سال یا تا 26-27 سال به شرط محصل بودن و مجرد بودن و پدر و مادر خود و همسر خود به شرط وابسته بودن مالی به سرپرست خانواده ، اقامت دائم  را به دست بیاورند. لطفا در نظر داشته باشید که در صورتی که کمتر از میزان مجاز برای دریافت اقامت طلایی پرتغال در این کشور اقدام به خرید ملک و یا سرمایه گذاری کنید، باید شرایط تمکن مالی را برای دریافت اقامت ثابت کنید. برای دریافت ویزا تمکن مالی  می توانید مقاله مربوط به تمکن مالی پرتغال در سال 2020 را مطالعه کنید و یا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب در تماس باشید.

 

مزایای دریافت اقامت طلایی پرتغال در سال 2020

 

 

مزایای اقامت طلایی پرتغال

 

از سال 2012 که شرایط و قوانین صدور اقامت طلایی پرتغال رونمایی شد، هر ساله بر مزایای این روش به منظور هر چه جذاب تر شدن اقامت طلایی افزوده می شود و شرایط ساده تری برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت طلایی پرتغال ارائه می شود. افرادی که برای اقامت طلایی پرتغال شرایط لازم را به دست بیاورند می توانند از مزایای زیر برخوردار شوند:

  • سرمایه گذاری در یک کشور با ضریب امنیت و ایمنی بالا برای سرمایه گذاری و زندگی
  • سرمایه گذاری در یک کشور با رشد اقتصادی رو به بالا
  • زندگی در یکی از زیباترین و غنی ترین کشورهای اروپایی هم از نظر تاریخی و هم از نظر رفاه اجتماعی در پرتغال
  • امکان دریافت تابعیت و اقامت دائم پرتغال
  • امکان اخذ اقامت دائم برای خانواده درجه یک
  • استفاده از بهترین نوع خدمات درمانی و اجتماعی در جهان
  • امکان تحصیل رایگان برای فرزندان در هر یک از کشورهای اروپایی
  • امکان تبدیل سرمایه به پول نقد در هر زمان و در کوتاه ترین زمان
  • امکان انتقال سرمایه به دیگر کشورهای اروپایی و یا خارج کردن سرمایه به راحتی
  • کمترین میزان مالیات و معافیت های مالیاتی مختلف برای سرمایه گذارها

دریافت اقامت دائم پرتغال از طریق ویزا طلایی

 

گفتیم که با سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور و یا سایر روش های دریافت اقامت طلایی پرتغال، می توانید اقامت دائم را به دست بیاورید. افرادی که روش گلدن ویزا را انتخاب می کنند بعد از اثبات سرمایه گذاری بلافاصله اقامت یک ساله را دریافت خواهند کرد. این افراد مادامیکه این سرمایه گذاری را حفظ کرده باشند می توانند به راحتی ویزای طلایی خود را تمدید کنند.

نکته مهمی که در روش اخذ اقامت طلایی پرتغال وجود دارید این است که نیاز به حضور دائم  نیست و تنها با سالی 7 روز حضور در آن کشور ، اقامت دائم  را به دست خواهید آورد.

بعد از 6 تا 7 سال اقامت ، مشروط به اینکه حداقل 184 روز  زندگی مستمر داشته باشید و یا با فرهنگ و زبان پرتغال اجین شده باشید و مشکل قانونی و سو سابقه نداشته باشید می توانید شهروندی را به دست بیاورید.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت طلایی پرتغال

 

  • داشتن حساب بانکی معتبر در یکی از بانک های پرتغال ( باید یک حساب باز کنید)
  • ارائه فرم تممیل شده آنلاین برای درخواست ویزا
  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه کد مالیاتی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه دو قطعه عکس جدید
  • ارائه مدارک مالی برای اثبات تمکن مالی
  • آخرین اظهارنامه مالیاتی برای سرمایه گذاران حقوقی
  • گواهی سو پیشینه
  • ارائه کارت یا بیمه مسافرتی معتبر
  • ارائه سند نشان دهنده سرمایه گذاری

 

مدت زمان لازم برای دریافت ویزای طلایی

 

برای دریافت ویزا طلایی بعد از این که روش سرمایه گذاری را مشخص کردید برای سرمایه گذرای باید اقدام کنید. داشتن دانش و تخصص در حوزه های سرمایه گذاری بخصوص در زمینه خرید ملک در کوتاه شدن زمان دریافت اقامت طلایی پرتغال اهمیت بسیار زیادی دارد.  لازم به توضیح است که شناخت قوانین و مقررات و داشتن ارتباطات و توانایی تنظیم قرارداد ها و غیره در حوزه های اسناد و قوانین حقوقی، نکته های مهمی را بیان می کند که نه تنها فرایند دریافت ویزا طلایی را برای سرمایه گذار در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد کرد، بلکه این اطمینان را برای سرمایه گذاری مطمئن و به دور از سود استفاده های احتمالی به سرمایه گذار خواهد داد.

به صورت کلی افرادی که خودشان برای اقامت طلایی پرتغال با استفاده از راهنمایی های احتمالی اقدام کنند ممکن است بین6 ماه تا 1 سال زمان نیاز داشته باشند تا به اقامت طلایی پرتغال دست پیدا کنند.

 

کاهش زمان اخذ ویزای پرتغال توسط موسسه ساحل آفتاب

 

این در حالی است که کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب با استفاده از تخصص و دانش و ارتباطات خود می توانند حتی پروسه خرید ملک، انتقال سند ملک و نهایتا دریافت اقامت طلایی پرتغال را تا 2 ماه و یا حتی کمتر نیز جلو انداخته و تسریع بخشند.

موسسه حقوقی ساحل آفتاب افتخار دارد که به عنوان برترین موسسه حقوقی در حوزه های سرمایه گذاری خارجی بخصوص در کشورهای اروپایی ، بالاترین میزان سطح اعتماد و ضریب موفقیت و به دنبال آن رضایت مشتریان را به همراه داشته است. تخصص و دانش کارشناسان ما به همراه ارتباطات سازنده و موثر و نزدیک با سازمان ها و موسسات سرمایه گذاری مختلف در پرتغال، نه تنها ضامن سرمایه گذاری مطمئن شما است ، بلکه فرایند دریافت اقامت را برای شما به حداقل خواهد رساند. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب آخرین اطلاعات برای سرمایه گذاری با بهترین شرایط همین امروز با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.