شماره تماس : 23-88641720

اقامت کانادا 2020

 

اقامت کانادا 2020

 

کانادا در سال 2020 همچنان به عنوان یکی از کشورهای با بالاترین تقاضا برای مهاجرت بخصوص در بین ایرانیان قرار دارد. راه های اقامت کانادا در سال 2020 با سطح امتیاز بندی های متفاوت همراه بوده است به گونه ای که شرایط اقامت در کانادا در سال 2020 با دشواری کمتری همراه بوده است.

به صورت کلی سطح بالای رفاه اجتماعی و دارا بودن زیر ساخت های عالی برای زندگی و کیفیت بسیار مناسب زندگی در کانادا و مهاجر پذیری این کشور باعث شده است که میزان تقاضا برای اقامت در کانادا در سال 2020 نیز روندی صعودی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا با بهترین راه های اقامت کانادا در سال 2020 آشنا شویم. بنابراین اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت و اقامت کانادا را دریافت کنید بهتر است ضمن مطالعه این متن، برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تماس بگیرید.

 

راه های اقامت کانادا در سال 2020

 

روش ها و راه های اقامت کانادا در سال 2020 متفاوت هستند.  به صورت کلی می توان روش های مهاجرت و اقامت در کانادا را به روش  های نیازمند سرمایه گذاری و یا روش های بدون سرمایه گذاری می توان تقسیم کرد . اما همه انواع روش های اقامت در کانادا را می توان در یک دید کلی به روش های زیر دسته بندی کرد:

 

مهاجرت به کانادا به روش توریستی

 

روش توریستی

 

این روش یک روش کاملا گردشگری است و برای اهداف گردشگری، تفریح و یا بازدید از دوستان برای مدت کوتاه و غیره کاربرد دارد. علاقمندان به مهاجرت توریستی به کانادا در سال 2020 می توانند با ارائه یک گردش مالی مناسب، سند ملکی، سابقه و فیش حقوقی و یا داشتن پروانه کاری و ترجیحا سابقه سفر به منطقه شینگن برای دریافت این ویزا توریستی کانادا اقدام کنند.

در نظر داشته باشید که ویزا توریستی کانادا هر چند یک ویزا یا اعتبار 5 ساله است اما امکان تبدیل شدن به ویزا اقامتی و یا استفاده از آن برای اقامت در کانادا نمی باشد. خود ویزا توریستی کانادا به چند دسته تقسیم می شود که در مقالات دیگر به توضیح کامل در خصوص آنها خواهیم پرداخت.

 

اقامت کانادا 2020 به روش سرمایه گذاری

 

روش سرمایه گذاری

 

سریع ترین و بهترین راه برای اخذ اقامت کانادا در سال 2020 روش سرمایه گذاری در کانادا است. موضوعاتی مانند میزان توان سرمایه گذاری، رزومه کاری ، تمکن مالی و غیره برای سرمایه گذرای در کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است. بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی مانند سرمایه گذاری در اسپانیا یا پرتغال، روش سرمایه گذاری در کانادا برای اقامت کانادا کمی دشوارتر و با پیچیدگی های بیشتری همراه است.

نکته مهم برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا در این است که برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا باید متناسب با شرایط هر ایالت اقدام کرد. در واقع با وجود اینکه تلاش شده تا این روش ها یکپارچه تر شوند اما هر ایالتی در کانادا روش خاص خود را برای اعطا اقامت به سرمایه گذاران دارد. در این میان سرمایه گذاری در ایالت هایی مانند کبک، بریتیش کلمبیا، نیو برانزویک و یا ساسکاچوان بیشتر مورد توجه بوده است.

با یان حال در اغلب ایالت های کانادا دو روش عمده برای سرمایه گذاری و اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا در سال 2020 دیده می شود که تقریبا مشترک هستند. اول راه اقامت از طریق سرمایه گذاری با 100 هزار دلار کانادا و دومی اقامت از طریق سرمایه گذاری با 220 هزار دلار کانادا در این ایالت ها می باشد.

روش های سرمایه گذاری در کانادا را می توان به صورت خلاصه خرید ملک در کانادا، خرید اوراق قرضه، خرید سهام، سپرده گذاری و غیره دانست. در واقع اعطا اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری یک روش تشویقی به منظور تشویق سرمایه گذاران برای ورود سرمایه به کانادا است. در واقع کانادا با این روش ضمن اعطا اقامت به سرمایه گذار ، همسر و فرزندان زیر 18 سال او، شرایط توسعه و رشد زیر ساخت ها و ایجاد اشتغال در کشور کانادا و بهبود شرایط تولید و بهره وری در این کشور را فراهم می کند.

حسن روش سرمایه گذاری در کانادا در این است که به مدارکی مانند مدرک تحصیلی، مدرک زبان، داشتن سابقه اقامت در کانادا و غیره وابسته نیست و در سریع ترین حالت ممکن اقامت کانادا برای متقاضی و خانواده اش صادر می شود.

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در کانادا ریسک زیادی دارد و به همی جهت حتما باید با کمک مشاوران متخصص در این حوزه برای سرمایه گذاری در کانادا اقدام کنید. در این مسیرکارشناسان ما به عنوان برترین موسسه حقوقی و مهاجرتی در ایران در موسسه حقوقی ساحل آفتاب روش های مطمئن و با فرصت رشد و سود آوری زیادی را برای شما برای سرمایه گذاری در کانادا ارائه خواهند داد.

 

اقامت در کانادا در سال 2020 به روش خود اشتغالی

 

 

یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت کانادا در 2020 روش خود اشتغالی است. در واقع افرادی که توان و تخصص و حرفه خاصی را بدانند می توانند در همان زمینه کاری خود در کشور کانادا اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کرده و اقامت کانادا را نیز دریافت کنند.

هر چند این روش نیز نیازمند سرمایه لازم به عنوان پشتوانه کسب و کار و همچنین سرمایه مناسب برای راه اندازی کسب و کار در کانادا می باشد اما با توجه به اینکه کسب و کار در کانادا متضمن داشتن درآمد مناسبی در این کشور به دلیل شرایط اقتصادی مناسب این کشور است، یکی از راه های مطمئن برای سرمایه گذاری و اقامت کانادا در 2020 است.

روش خود اشتغالی یکی از راه های اقامت کانادا است که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد و در این بین شناخت مسیر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مراقب افراد سود جو بود. اگر به دنبال خود اشتغالی در کانادا هستید با کمک مشاوران ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب اقدام کنید.

 

اقامت کانادا در سال 2020 به روش ازدواج

 

طریق ازدواج

 

با توجه به سو استفاده هایی که در روش ازدواج برای دریافت اقامت در کانادا و یا حتی بسیاری از کشورهای دیگر در سال های قبل انجام شده است، هم اکنون روش اقامت از طریق ازدواج به شهروند کانادایی با پیچیدگی زیادی همراه شده است. به همین دلیل معمولا افرادی که واقعا قصد ازدواج با شهروندان کانادایی را دارند و بتوانند شرایط و مدارک لازم را ارائه و اثبات نمایند می توانند با ازدواج با تبعه کانادایی اقامت کانادا را به دست بیاورند.

با توجه به شرایط توضیح داده شده ، متقاضی باید حداقل چند سال در کانادا با همسر خود زندگی کند و در این زمان باید اثبات نماید که ضمن توانایی تامین هزینه های زندگی خود می تواند هزینه های زندگی همسر خود ار نیز تامین کند و در واقع تمکن مایل مناسبی دارد. در ضمن فرد متقاضی باید  محل سکونت مناسبی داشته باشد و برای حداقل سه سال زندگی مشترک با همسر خود را ادامه داده باشد تا بتواند اقامت کانادا را به دست بیاورد.

 

اقامت کانادا در سال 2020 از طریق تولد

 

طریق تولد 1

 

حتما استحضار دارید که بسیاری از افراد مشهود و توانمند از نظر مالی برای اینکه فرزند خود را تبعه کانادا کنند و یا دو تابعیتی کنند، به کشور کانادا سفر می کنند و فرزند خود را در خاک این کشور به دنیا می آورند. قانون تابعیت در کانادا تابع خاک است به این مفهوم که اگر فرزندی در کانادا به دنیا بیاید، می تواند اقامت کانادا را به دست بیاورد. البته این تنها شامل خود فرزند می شود و والدین او با شرط تولد فرزندشان در کانادا مشمول دریافت اقامت کانادا نیستند مگر اینکه خودشان شرایط اقامت کانادا را از راه های دیگر به دست بیاورند.

 

اقامت در کانادا در 2020 از طریق کار

 

طریق کار

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین راه های اخذ اقامت کانادا در سال 2020 با توجه به شرایط امتیاز بندی ایجاد شده در این کشور و عدم نیاز به داشتن سرمایه زیاد، روش اقامت کاری در کانادا می باشد. کانادا یکی از قوی ترین اقتصاد های جهان را دارد و زبان رسمی در این کشور انگلیسی است.

از اواخر سال 2017 بود که دولت کانادا با ارائه فرمول اسکیل ورکر (skill worker) و همچنین روش اکسپرس اینتری شرایط اقامت کاری در کانادا را بسیار ساده تر و حرفه ای تر دنبال کرد. این برنامه به نسبت برنامه قبلی اقامت کانادا از طریق ویزاهای کاری استانی بسیار سریع تر و بهتر عمل کرده است.

برای دریافت اقامت کاری کانادا در سال 2020 روش اکسپرس اینتری (Express Entry ) بهترین راه است. اگر قصد اقدام برای کار در کانادا را دارید می توانید قبل از هر اقدامی با مشاوران حرفه ای ما در موسسه ساحل آفتاب تماس گرفته و با سیستم مشابه سطح امتیازات لازم خود را برای حضور و اقامت کاری در کانادا بررسی کنید و راهنمایی های لازم را برای اقامت کاری در کانادا در سال 2020 به روش اکسپرس اینتری دریافت کنید.

 

اقامت کاری کانادا به روش اکسپرس اینتری (Express Entry ) در سال 2020

 

اکسپرس

 

روش اقامت کاری در کانادا از طریق اکسپرس اینتری در دو مرحله انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

 مرحله اول

 

در مرحله اول باید کارجو از بین 100 امتیاز لازم حداقل 67 امتیاز را دریافت کند. در اقع این حداقل امتیاز سند و یا مجوز ورود به مرحله دوم است که به نام pool یا استخر شناخته می شود. موضوعاتی مانند سن و سال، سابقه کار، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و غیره در این روش سطح امیتاز شما را تعیین می کنند.

بر این اساس می توان موارد زیر را برای تعیین امتیاز مشخص کرد:

  • امتیاز سطح زبان: برای این کار باید مهارت زبان انگلیسی و یا فرانسوی را اثبات کنید. زبان انگلیسی با ارائه نمره بین 4 تا 7.5 و بالاتر امتیاز دهی می شود و مدرک مورد نظر، مدرک آیلتس می باشد. برای زبان فرانسوی مدرک مورد نیاز مدرک تی ای اف است. برای مدرک زبان فرانسوی نیز داشتن نمره زبان از بین 150 تا 415 حداقل نیاز است. زبان به صورت کلی در بالاترین حالت 24 امتیاز دارد .
  • امتیاز سطح تحصیلات: تحصیلات امتیاز زیادی دارد. با ارائه مدرک تحصیلی می توان تا 25 امتیاز از روش اکسپرس اینتری را دریافت کرد. مدرک تحصیلی باید معتبر و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا باشد. البته کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب می توانند کار معادل سازی مدرک تحصیلی شما را انجام دهند.
  • امتیاز سابقه کاری: سابقه کاری برای 1 سال 9 امتیاز دارد و هر چه این سوابق بیشتر شود سطح امتیاز بالاتری خواهد داشت. بر این اساس نهایتا متقاضی می تواند با ارائه سابقه کار بیش از 6 سال 15 امتیاز کسب کند.
  • امتیاز سن و سال: بر اساس سیستم امتیاز دهی اکسپرس اینتری سن و سال اهمیت زیادی دارند. در این روش افراد زیر 18 سال و بالای 47 سال امتیازی دریافت نمی کنند اما سن بین 18 تا 35 سال بالاترین امتیاز یعنی 12 امتیاز را دارد. سایر سنین نیز به ترتیب از 36 سال به بالا روند نزولی در امتیازات از 11 تا 1 امتیاز دریافت می کنند.
  • امتیاز پیشنهاد شغلی: افرادی که از طریق ویزا اسکیل ورکر، پیشنهاد شغلی داشته باشند حداکثر تا 10 امتیاز از این روش می توانند کسب کنند.
  • امتیاز همسر: افراد متاهل می توانند در راستای انطابق پذیری و با داشتن شرایط لازم همسر، از این طریق تا 30 امتیاز کسب کنند. عواملی مانند مدرک زبان همسر، تحصیلات، سابقه کار، اقوام همسر و غیره در این امتیاز تاثیر گذارند.

افرادی که از این طریق بتوانند حداقل از 100 امتیاز قابل اکتسبا 67 امتیاز را به دست بیاورند می توانند به مرحله دوم اکسپرس اینتری که تا 1200 امتیاز دارد وارد شوند.

 

مرحله دوم

 

در مرحله دوم فرد متقاضی با دریافت حداقل 67 امتیاز وارد pool خواهد شد. این مرحله حداکثر 1200 امتیاز دارد. 600 امتیاز از مجموع امتیازات مربوط به خصوصیات فردی اشخاص است و 600 امتیاز دیگر به پیشنهاد کار در کانادا اختصاص پیدا می کند. طبق امتیازی که افراد در این مرحله به دست می آورند طبقه بندی شده و در 25 مرحله در سول سال،  انتخاب می شوند.  افرادی که انتخاب شوند، دعوتنامه دریافت خواهند کرد و برای اقامت کانادا می توانند اقدام کنند.

به یاد داشته باشید که حداکثر زمان انتظار برای دریافت دعوتنامه 1 سال است و در صورت عدم دریافت دعوتنامه باید مجددا مراحل را از ابتدا آغاز کنند.

در مرحله دوم موضوعاتی مانند سن، تحصیلات، سابقه کاری بخصوص در خود کانادا، سطح زبان، مهارت ها، اقوام درجه یک کانادایی و غیره در نظر گرفته می شوند. به دلیل پیچیدگی محاسبات در این مرحله پیشنهاد می کنیم برای بررسی حدود امتیاز خود با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تماس بگیرید.

 

اقامت تحصیلی کانادا در سال 2020

 

طریق تحصیل

 

روش اقامت تحصیلی در کانادا در سال های اخیر طرفداران زیادی بخصوص در بین دانشجویان داشته است. افرادی که اقامت تحصیلی کانادا را انتخاب می کنند می توانند با استفاده از سیستم کارت پارت تایم در کانادا سابقه کار در این کشور ایجاد کنند و بعد از تحصیلات نیز تا 1 سال فرصت دارند که در این کشور مشغول به کار شوند. لذا این روش یک روش ساده تر برای اقامت کانادا به نسبت روش های سرمایه گذاری و یا کاری می باشد.

اغلب دانشگاه های کانادا برای ادامه تحصیل دانشجویان خارجی شرایط ویژه خود را دارند. اما با این وجود برای تحصیل در کانادا و اقامت تحصیلی در کانادا باید سطح زبان قابل قبول حداقل 6 را ارائه نمایید. در ضمن طول اقامت تحصیلی بسته به طول دوره تحصیل دارد. تحصیل در کانادا هزینه بر است هر چند برخی از دانشگاه ها بورسیه تحصیلی و یا کمک هزینه تحصیلی نیز ارائه می کنند. اما هزینه تحصیل در کانادا بسیار مناسب است.

به صورت کلی برای اقامت دائم در کانادا باید دانشجویان بعد از اقامت تحصیلی خود از فرصتی که دولت کانادا به آنها برای کار در کانادا ارائه می کند استفاده و فرصت کاری در کانادا به دست بیاورند و اقامت تحصیلی کانادا را به اقامت کاری کانادا تبدیل کنند. بعد از سه سال اقامت مستمر در کانادا فرد مشمول دریافت اقامت دائم کانادا می شود. پس از آن و با گذشتن حدود 8 سال اقامت در کانادا، می توانند برای تابعیت کانادا اقدام کنند.

روش های دیگری نیز برای اقامت در کانادا وجود دارد. به صورت کلی این روش ها می توانند روش هایی در قالب سرمایه گذاری باشند و یا می توانند از طریق راه های دیگری مانند مهارت و تخصص اقامت کانادا را دریافت کنند.

روش هایی مانند روش ثبت شرکت در کانادا، کار آفرینی در کانادا، مشارکت در طرح های مختلف توسعه ای در کانادا، خرید ملک در کانادا، خرید سهام یا اوراق قرضه در کانادا نیز از دیگر روش های معروف و قانونی برای اقامت در کانادا در سال 2020 هستند. روش های غیر قانونی مانند پناهندگی  در کانادا نیز وجود دارد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

موسسه حقوقی ساحل آفتاب با تکیه بر سال های تجربه و تخصص و بهره مندی از برترین کارشناسان حقوقی و مهاجرتی، و با افتخار به ارائه برترین خدمات اقامتی در کشورهای اروپایی و کانادا ، آمادگی دارد تا با ارائه خدمات تضمینی شرایط اقامت علاقمندان به اقامت در کانادا در سال 2020 را به صورت کاملا قانونی و در کمترین زمان تحقق بخشد. برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.