شماره تماس : 23-88641720

برترین مکانهای توریستی  جهان در سال 2019 – قسمت اول

برترین مکانهای توریستی جهان در سال 2019

مکان های توریستی

اینکه شما در سفر خود بیشتر مایل هستید که در کنار سواحل اوقات خود را بگذرانید یا به دیدار آثار باستانی یک مکان بروید یا مراکز خرید و مراکز تفریحی مد نظر شما هستند یا دوست دارید غذاهای خوشمزه میل کنید باعث انتخاب های مختلف شما برای سفر و گردشگری می شود. با توجه به انتخاب های مختلف در اینجا سعی داریم تعدادی از مکانهای برتر جهان در زمینه گردشگری را معرفی کنیم:

مصر Egypt

سرزمین فرعون ها مدت هاست که مورد استقبال بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است. ولی متاسفانه در سالهای اخیر صنعت گردشگری در این کشور به مشکل برخورده است یکی از علل مهم این موضو ع حمله ای که در 28 دسامبر 2018 رخ داد است که موجب کشته شدن 4 نفر در این ماجرا گردید این ماجرا نشان دهنده ضعف این کشور در مسایل امنیتی است. با این که برخی از این مشکلات و مسایل امنیتی برطرف شده اما همچنان این مشکلات وجود دارد. اما چه چیزی موجب گردیده تا مصر در سال 2019 یکی از شهرهای برتر جهان در زمینه گردشگری باشد؟ باستان شناسان با جستجو در خاک های مصر به آثار باستانی جدیدی دست یافته اند. بازدید از این یافته های هیجان انگیز هم اکنون برای بازدید عموم آزاد است. در سال گذشته مومیایی، مقبره ها و اسراری از هرم ها کشف شده و این نشان دهنده این است که مصر همیشه اسرار جدیدی برای کشف شدن دارد. در حالی که هم چنان مشکلات امنیتی در این کشور وجود دارد سالانه هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از آثار باستانی به این کشور می آیند.

Fukuoka, japan

تاریخ هیجان انگیز، غذاهای باور نکردنی و طبیعت زیبا از ویژگی های برتر این مکان است. اگر تا به حال به سفر به شهر ساحلی فوکوکا ژاپن سفر نکرده اید بهتر است این شهر زیبا را در برنامه گردشگری خود قرار دهید. این شهر یکی از شهرهای میزبان بازیهای راگبی 2019 بوده است و در واقع دروازه ای برای ورود به جزیره زیبای کیوشو است. این شهر برای افرادی که به دنبال مقاصد جدیدی در ژاپن به غیر از توکیو، کیوتو و اوزاکا هستند مناسب است. از نکات برجسته گردشگری این شهر خرابه های قلعه فوکوکاست که از قرن هفدهم به جا مانده است موزه ملی زیبای کیوشو و شیزوم شینتو   shizum Shinto که خانه ای برای 6000 درخت آلو است که که منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده اند از دیگر نقاط جذاب این مکان است. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر یاناگواست که یک ساعت از فوکوکا فاصله دارد و به کانال های زیبایش شهرت دارد. با توجه به موقعیت ساحلی این شهر، فوکوکا رویایی ترین مکان برای عاشقان غذاهای دریایی است. اما بازدید از موزه هنری فوکوکا را از دست ندهید این موزه در سال 2016 تاسیس شده و دارای آثاری از هنرمندان مشهوری از ژاپن و سراسر دنیاست.

Grand canyon, united states

یکی از شگفت انگیزترین طبیعت های دنیاست که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. شاید فکر کنید که قدمت کنیون به حدود 5 یا 6 هزار سال می رسد اما  با بررسی های به دست آمده بر روی سنگهای زیرین کنیون قدمت این مکان را به حدود 2000 سال تخمین زده اند. کنیون اولین پارکی است که توسط دولت ایالت متحده مورد حفاظت قرار گرفته است و در سال 1919 به عنوان پارک بین المللی کنیون ثبت گردید. این پارک در حدود 277 مایل طول و یک مایل عمق تا رودخانه دارد. این پارک در سال 2017 برای اولین بار 6000 بازدید کننده داشته است

Hawaii island, united states

پس از چندین ماه مشغله کاری جزایر هاوایی یکی از بهترین مکانها برای گذراندن اوقات فراغت است این جزیره زیبا تکه ای از بهشت است. پس از فوران آتشفشان Kilauea که در ماه می 2018 رخ داد که باعث آلودگی هوا شد و بسیاری از خانه ها را از بین برد باعث کاهش میزان گردشگر در این منطقه شد و با اینکه دو سوم ناحیه پارک ملی آتشفشان هاوایی بسته شد اما در اواخر سپتامبر بسیاری از این مناطق باز شد. خانه آتشفشان واقع در پارک ملی در ماه نوامبر مجددا باز شد.

غذاهای دریایی و محصولات محلی تولید شده که معمولا بر روی ذغال تهیه می شوند از جاذبه های گردشگری این جزیره زیباست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.