شماره تماس : 23-88641720

برترین مکان های گردشگری – قسمت دوم

جزیره هیبرید scotland

تراول مکان توریستی

شما ممکن است مطالبی در مورد تپه های شنی سفید رنگ، آبهای فیروزه ای، کوههای ناهموار و یا قلعه های فرو ریخته در اسکاتلند شنیده باشید اما هیچ اطلاعاتی در مورد جزیره هیبرید نمی تواند زیبایی منحصر به فرد این منطقه را کاملا توصیف کند و تا به چشم این جزیره را نبینید به زیبایی و عجایب آن پی نخواهید برد.

معروفترین جزیره آن جزیره اسکای یا آسمان است که زیبایی منحصر به فردش آن را در لیست سفرهای بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا قرار می دهد اما تماشای دو جزیره هریس و لوئیس که شمالی ترین جزایر در خارج از جزیره هیبرید هستند خالی از لطف نیست. همچنین این جزیره محل به وجود آمدن پارچه معروف harris tweed  است که توسط مردم این جزیره بافته و رنگ شده است.

برای دیدن عجایب و زیبایی های این دو جزیره هریس و لوئیس می توانید از ماشین یا از کشتی که 2.5 ساعت طول می کشد تا شما را به مقصد برساند استفاده کنید. همچنین هواپیما از گلاسکو به استورنووی پایتخت این جزیره وجود دارد.

هر یک از جزایر هیبریدی ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند اما همه آنها در سبک و سیاق یک شهرک کوچک هستند. Islay جنوبی ترین جزیره هیبریدی به خاطر سواحل زیبا و نوشیدنی هایش مشهور است و اقامت در این مکان حس واقعی زندگی در جزیره را به انسان می دهد. با رانندگی در این جزیره به این نکته دست خواهید یافت که تعداد گاوها در این جزیره از تعداد انسان ها بیشتر است. اما در صورت برخورد یا ملاقات با افراد این جزیره رفتار بسیار دوستانه و مهربانی با شما خواهند داشت.

کرالا  india

این منطقه زیبای هند همه چیز را یکجا با هم دارد: خورشید، دریا، شن و ماسه، غذاهای خوشمزه، قایق هایی به شکل خانه، فرهنگ قدیمی و حیات وحش. با این همه ویژگی های خیره کننده نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. چشم انداز های زیبای طبیعی و حوضچه های آب و درختان نخل منظره بی نظیری به وجود آورده است که باعث شده نام دیگر این منطقه سرزمین خود خدا باشد . سیل های شدیدی که در تابستان 2018 رخ داد بسیاری از مناطق کرالا را تخریب کرد اما آسیبی به مناطق توریستی آن نزد.

گردشگران به احتمال زیاد در فرودگاه بین المللی کوچی از هواپیما پیاده می شوند این فرودگاه سرتاسر توسط پنل های خورشیدی پوشیده شده است. شهر باستانی کوچی در گذشته توسط کشور پرتقال اشغال شده بود به همین خاطر یک مرکز چند فرهنگی است که فعالیت های گردشگری هیجان انگیزی می تواند داشته باشد.

کرالا دارای سواحل زیبایی به خصوص در بخش جنوبی است و یک منظره بسیار زیبا همچون مناظر زیبای کارت پستال ها به وجود می آورد و مکانی عالی برای استراحت است. حوضه آبریز کرالا به یک دلیل مشهور است و آن هم راه ارتباطی بین روستاهاست که از طریق قایق هایی است که به شکل خانه هستند. از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه رفتن به مونار برای دیدن گیاهان چای و بازدید از پارک ملی پرییر است که مکانی برای محافظت از حیات وحش است. غذاهای خوشمزه و نارگیل های این منطقه را از دست ندهید.

لیختن اشتاین

این کشور به لحاظ کوچکی ششمین کشور جهان است که بین سوئیس و اتریش قرار دارد و دارای 160 کیلومتر مربع مساحت است. علی رقم کوچک بودنش سرشار از مناطق گردشگری هیجان انگیز چون قلعه ها، موزه ها و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری جذاب است. همچنین دارای یک نیروگاه بانکی بزرگ برای کاربران ابر ثروتمند در جهان است.

در طول سال جشن ها، مراسم و نمایشگاههایی برگزار می شود تا به رسمیت شناخته شده این کشور را به عنوان یک کشور مستقل و خود مختاررا نشان دهد.

در ماه می در لیختن اشتاین برای اولین بار مسیری مشخص شد که از تمام 11 ایالت آن عبور می کند و به گردشگران کمک می کند تا از تمام مناطر زیبا ملاقات کنند. گردشگران می توانند به واسطه یک پیاده روی 30 دقیقه ای به یک منظره زیبا با عقاب های طلایی برسند.

پایتخت لیختن اشتاین وادوز است که دارای موزه های هنری زیبا ، صنایع دستی هیجان انگیز و تمبر پستی و … است که برای گردشگران بسیار جالب است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.