شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در یونان

اقامت طلایی یونان

چرا سرمایه گذاری در یونان؟

 

اقامت طلایی یونان

 

کشور یونان نزدیک ترین کشور اروپایی عضو شنگن به ایران می باشد و هم اکنون با 3 پرواز مستقیم در هفته بین تهران و آتن سفر به این کشور در مدت زمان حدود 3 ساعت  امکان پذیر می باشد.

با توجه به شرایط کنونی کشور یونان فرصت های بسیاری جهت سرمایه گذاری وجود دارد که از برجسته ترین آن املاک و مستغلات می باشد.

کمترین سرمایه مورد نیاز جهت اقامت طلایی در جهان که معادل 250000 یورو می باشد.

کشور یونان یک کشور زیبا با چشم انداز فوق العاده، جزایر شگفت انگیز، تاریخ غنی و فرهنگ هزاران سال می باشد.

** بیش از 250 روز آفتابی در طول سال

** مناظر طبیعی زیبا و زیبا ترین جزایر در جهان

** بیش از 14.880 کیلومتر خط ساحلی

** بیش از 6000 جزیره

** بیش از 3000 سال تاریخ

** بیش از 19.000 بناهای تاریخی

 

 اخذ اقامت طلایی از طریق خرید ملک

 

قانون اقامت طلایی یونان

 

شهروندان غیر اروپایی و اعضای خانواده آنها می‌توانند با خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰هزار یورو اجازه اقامت این کشور را اخذ نمایند. این اقامت ۵ساله خواهد بود و در صورت عدم تغییر مالکیت ملک، هر 5 سال تمدید خواهد شد.

این فرصت جهت اجازه اقامت بلند مدت و امکان اقامت و سفر های مکرر به کلیه کشور های اتحادیه اروپا بدون هیچ گونه محدودیتی را شامل می شود.

 

مزایای اخذ اقامت طلایی کشور یونان

 

امکان دستیابی به پاسپورت یونان پس از گذشت 6 سال از خرید ملک با رعایت شرایط و قوانین مربوط به این قانون

امکان ورود آزادانه به کلیه کشور های اتحادیه اروپا و امکان اقامت و رفت و آمد بدون محدودیت

امکان اخذ اقامت طلایی تنها با 250000 یورو سرمایه گذاری

امکان سرمایه گذاری و تجارت در زمینه های گوناگون و متنوع

امکان اخذ اقامت بلند مدت برای سرپرست خانواده فرزندان زیر 21 سال، همسر و والدین سرپرست و والدین همسر

امکان دسترسی به بالاترین خدمات درمانی و بیمه های بین المللی

امکان استفاده از خدمات آموزشی و تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی در کلیه کشور های اروپایی

امکان افتتاح حساب بانکی و نقل و انتقال پول در کلیه کشور های اروپایی

 

آتن  Athens

شهر خدایان

 

آتن

 

آتن پایتخت اساطیری کشور یونان و مهد تمدن غرب با تاریخ 3000 ساله که نام خود را از کلمه یونانی ” آتنا ” به معنای الهه عقل و خرد گرفته است ، یکی از مقاصد گردشگری بی نظیر جهان به شماره می رود سواحل و مناظر طبیعی ، بناهای تاریخی و آب های درخشان مدیترانه ، آفتاب ملایم و شن های سفید ، خانه ها و هتل های زیبا و طعم های بی نظیر در کنار روح باستانی شهر، یکی از مهمترین و جذابترین شهرهای جهان به شمار می آید که زادگاه اساطیری همچون سقراط ،افلاطون، ارسطو، دموستون و دیگر فلاسفه یونانی می باشد.

 

میکونوس  Mykonos

جزیره آسیاب های بادی

 

میکونوس

 

جزیره میکونوس به عنوان یک منطقه بین المللی در جزایر یونان مشهور است که فریبندگی و درخشندگی یونانی متمایزی از خود به نمایش میگذارد و با داشتن شهرت جهانی به دلیل داشتن سواحل پرزرق و برق وشب زنده داری های بی نظیرش بعد از سانتورینی دومین جزیره مشهور یونان به شمار می آید ؛ از جمله جذابیت های میکونوس آسیاب های بادی مشهور و همچنین کوچه های باریک ، تفریحات آبی ، رستوران ها، مهمانی های ساحلی و قایق های بادی می باشد همچنین این شهر به دلیل داشتن لنگرگاه و اسکله قدیمی ، موزه ها، بوتیک های شیک و خانه هایی یا نمای سفید خصوصاً در بخش کوچک ونیزی اش ، بسیار شناخته شده است.

 

سانتورینی Santorini

نگین اژه

 

سانتورینی

 

جزیره سانتورینی واقع در 200 کیلومتری کشور یونان در دریای اژه همراه با جمعیتی کمتر از 15000 نفر می باشد. جاذبه های سنتی این جزیره را خانه های سفید با گنبد های آبی رنگ تشکیل می دهند که بر روی صخره های شیب دار ساخته شده اند. شما می توانید لذت یک سفر دریایی اعجاب انگیز را در این جزیره رویایی تجربه کنید. در کنار آب و هوای بسیار لذت بخش و مطبوع اش ، بهترین مقصد گردشگری و مشهور به رمانتیک ترین جزیره یونان و یا حتی جهان است. این جزیره که در دریای اژه واقع شده است در واقع یکی از بزرگترین فورانهای آتشفشانی جهان محسوب می شود. به واسطه وجود مسیر های آبی سانتورینی می توانید سفر خود را با سایر جزایر یونان ترکیب کنید. همچنین پرواز های مستقیم از اکثر کشور های جهان به سانتورینی رفت و آمد به این بهشت کوچک را آسان تر کرده است.

کورفو Corfu

جزیره فیروزه

 

کورفو

 

جزیره کورفو با داشتن 116000 نفر جمعیت یکی از جهانی ترین جزایر یونان به شمار می آید ، مکانی با سابقه تاریخی طولانی و سنت غنی.جزیره کورفو از پیشینه فرهنگی بسیار غنی برخوردار است که این رشد و توسعه یافتگی فرهنگی در طول سالیان شکل گرفته است که به عنوان یکی از میراث فرهنگی یونسکو شناخته شده .این جزیره، دارای طبیعتی سرسبز و با شکوه شامل جنگل، دشت های بی پایان ، گل های وحشی ، باغ های پر بار زیتون و تاکستانهای بسیاری می باشد. آب و هوای این منطقه بسیار مطبوع و ایده آل می باشد ، دمای هوا گرم بوده اما اثری از داغی و سوزانندگی آفتاب وجود ندارد. دمای هوا در تابستان حدود 31 درجه، در بهار و پاییز حدود 20 درجه و در سرد ترین ماه های سال در روز به 16 و در شب به 9 درجه سانتیگراد میرسد.

تسالونیکی Thessaloniki

 پایتخت تجارت بین الملل

شهر تسالونیکی دومین شهر بزرگ یونان و مرکز تجارت و فرهنگ این کشور است.

این شهر زیبا با 17 کیلومتر خط ساحلی یکی از پرجنب و جوش ترین و سرزنده ترین شهرهای یونان می باشد.

تسالونیکی که به حوری خلیج ترمایک شهرت دارد در سال 315 قبل از میلاد مسیح توسط پسر فرمانده جنگی اسکندر ساخته شد و آن را به نام همسر خود(خواهر اسکندر) نام گذاری کرد.

اکثر آثار باستانی تسالونیکی نمادهای مذهبی دوره امپراتوری بیزانس می باشند که از جمله مهمترین این آثار مجموعه سلطنتی گالریوس و برج سفید می باشد که به خوبی حفظ و نگهداری شده است و بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

همچنین موزه های زیادی در این شهر وجود دارد که موزه باستان شناسی آن یکی از مهم ترین موزه های یونان می باشد که شامل آثاری از زمان ماقبل تاریخ تا امپراتوری رم می باشد.

شرکت ساحل آفتاب با سال ها تجربه در زمینه مشاوره فروش ملک و اخذ اقامت در اروپا و با همکاری با بهترین و مجرب ترین وکلا و کارگزاران ملک در کشور یونان، مشاوره های لازم را جهت یافتن ملک مناسب و اخذ اقامت طلایی در کوتاه ترین زمان ممکن برای متقاضیان فراهم می آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.
نشانی: ایران- تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- جنب کوچه نگار- برج نگار- طبقه 17- واحد 9 و 11
تلفن: 00982188656892
تلفکس: 00982188656892 داخلی(200) 
ایمیل: [email protected]
وب سایت : https://travel.sahelaftab.com

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

2 پاسخ

  1. سلام
    خیلی ممنون از مطالب کامل و مفیدتون
    سوالم اینه که مراحل قانونی خرید ملک در یونان چه مدت طول میکشه؟

    1. سلام
      خسته نباشین
      بسته به ملک و شرایط خریدار بین 1 ماه تا 3 ماه زمان برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک و انجام کلیه مراحل قانونی لازم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.