شماره تماس : 23-88641720

راهنمایی برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

راهنمایی برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

تعداد بسیار زیادی از متقاضیان مهاجرت هستند که اقامت تمکن مالی یونان را از میان تمامی روش های مهاجرت برمی­ گزینند. اقامت تمکن مالی یونان روشی آسان و سریع و در عین حال ارزان برای مهاجرت به اروپا است که سالانه تعداد زیادی از مهاجران را به سمت خود جذب می­کند.

در ابتدای مسیر مهاجرت از طریق اخذ اقامت تمکن مالی یونان به احتمال زیاد ابهامات زیادی در این باره ذهن شما را فراگرفته است. سؤالاتی از قبیل اقامت تمکن مالی به طور دقیق چیست و حداقل هزینه لازم برای دریافت آن چقدر است برای هر فرد متقاضی پیش خواهد آمد.

اگر به دنبال راهنمایی برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان هستید این مطلب در پاسخ به ابهامات احتمالی شما  درباره اقامت تمکن مالی یونان نگاشته شده است.

درباره اقامت تمکن مالی

صفر تا صد اقامت تمکن مالی -یونان ساحل آفتاب

اقامت تمکن مالی را می­توان مناسب ترین راه مهاجرت برای افرادی دانست که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و قصد مهاجرت با خانواده به اروپا را دارند.

در روش تمکن مالی احتیاجی نیست تا فرد متقاضی سرمایه خود را به کشور یونان انتقال داده و سرمایه گذاری کند. بلکه تنها باید به دولت کشور یونان ثابت کند که از تمکن مالی خوبی برخوردار بوده و قادر هستید بدون آنکه نیاز به کار کردن داشته باشید مخارج خود را از طریق درآمد ماهیانه ای ثابت بپردازید. این درآمد ماهیانه ثابت می­تواند از طریق اجاره ملک و یا سپرده گذاری بانکی حاصل شود.

اقامت تمکن مالی یونان یکی از کم دردسر ترین روش ها برای دریافت اقامت اروپا است که پروسه کاری و اداری آن چیزی در حدود فقط 4 ماه طول می­کشد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

همانطور که گفته شد فرد متقاضی اقامت تمکن مالی یونان باید به دولت کشور مقصد ثابت کند که از تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه ها بدون احتیاج به کار کردن برخوردار است. فرد متقاضی باید مبلغ 30 هزار یورو در حساب بانکی خود به عنوان پس انداز داشته باشد. اگر همسر و فرزندان فرد متقاضی نیز قصد مهاجرت داشته باشند به ازای همسر 15 هزار یورو و به ازای هر یک از فرزندان زیر 18 سال 5 هزار یورو به این مبلغ اضافه می­شود.

علاوه بر این فرد باید با مدارک معتبر ثابت کند که از درآمد ماهیانه حداقل 2000 یورو برخوردار است. به ازای همراهی همسر 500 یورو و به ازای همراهی هر یک از فرزندان زیر 18 سال 375 یورو به این مبلغ افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است قوانین مربوط به هزینه های ویزای تمکن مالی یونان دائم در حال تغییرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می­توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب ارتباط برقرار نمائید.

مدارک لازم برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان

  • دو فرم درخواست تکمیل شده
  • گذرنامه اصلی
  • یک کپی از هر صفحه گذرنامه
  • سه عکس گذرنامه
  • گواهی سلامتی که توسط یک بیمارستان معتبر یونانی پر شده است
  • اثبات بیمه درمانی
  • مدارک مبنی بر اثبات تمکن مالی
  • قرارداد کار

قرارداد اجاره

سخن پایانی

از این مطلب می­توانید به عنوان راهنمایی برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان استفاده کنید. در این مقاله شرایط عمومی دریافت اقامت تمکن مالی یونان شرح داده شد. در مسیر دریافت اقامت تمکن مالی یونان می­تواند باعث شود کار شما با سرعت بیشتر و ریسک بسیار کمتری پیش برود. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.