شماره تماس : 23-88641720

روش های اخذ اقامت اسپانیا

روش های اخذ اقامت اسپانیا

روش های اخذ اقامت اسپانیا متفاوت است که از مسیرها و گزینه های مختلفی ممکن می باشد که باید بدانید کدامیک بهترین گزینه برای شما و خانواده‌تان است و در صورتیکه تمام الزامات و شرایط لازم را داشته باشید، کارت اقامت اسپانیا را دریافت خواهید کرد و بعد از 5 سال به شرط زندگی بیش از 6 ماه در سال در این کشوراقامت دائم و با گذشت 10 سال، تابعیت اسپانیا را دریافت کنید.

روش های اخذ اقامت اسپانیا

  • اقامت تحصیلی اسپانیا

این نوع اقامت برای کسانی که علاقه مند به تحصیل یا انجام تحقیقات در اسپانیا هستند ایجاد شده است. شما می توانید برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و سایر دوره های کوتاه مدت (به شرطی که در موسسات معتبر برگزار شود) درخواست دهید.

باید در نظر داشته باشید که طول مدت این ویزای اقامتی بستگی به مدت تحصیل شما دارد که بسته به مقطع تحصیلی و دانشگاه می تواند از 3 تا 9 ماه و یا حتی 2 تا 4 سال متغیر باشد.

این نوع ویزا را می توان تنها در صورتی تمدید کرد که پس از انقضای مجوز اقامت اولیه در همان دانشگاه به تحصیل ادامه دهید، یا اگر برای مدرک برتر (مثلاً انتقال از لیسانس به فوق لیسانس) درخواست دهید.

اخذ اقامت تحصیلی اسپانیا- ساحل آفتاب
  • اقامت کاری اسپانیا

اگر قصد خود اشتغالی و راه اندازی کسب و کار خود را ندارید و می خواهید استخدام شوید و کار کنید نیاز به یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای اسپانیایی دارید که تمام کارهای اداری را شروع کند و این پیشنهاد به 2 صورت است:

1.دریافت یک پیشنهاد شغلی معمولی

این گزینه کمی دشوار است زیرا افراد باید در کشور خود برای مجوز کار معمولی درخواست دهند سپس شرکتی را پیدا کنند که مایل به استخدام آنها باشد و شرکت اسپانیایی در صورتیکه هیچ فرد ساکن اسپانیا یا اتحادیه اروپا برای این شغل پیدا نکند، می تواند شما را استخدام کند.

2.دریافت یک پیشنهاد شغلی در یک موقعیت با شرایط عالی

افراد با داشتن این نوع پیشنهاد شغلی می توانند مراحل درخواست را در حالی که در اسپانیا هستند شروع کنند و به عنوان یک حرفه ای بسیار ماهر، ویزای کاری با شرایط عالی دریافت کنند. عمدتاً این موقعیت یک موقعیت مدیریتی یا مشابه آن است و حقوق بالاتر از 40.000 یورو در سال دارد.

  • اقامت سرمایه گذاری اسپانیا

این اقامت برای شهروندان  غیر اتحادیه اروپا که حداقل 500.000 یورو در اسپانیا سرمایه گذاری می کنند صادر می شود و این سرمایه گذاری معمولاً از طریق خرید ملک انجام می شود با این وجود راه های دیگری نیز برای دریافت این مجوز وجود دارد مثلاً می توان با داشتن 1 میلیون یورو سهام یک شرکت اسپانیایی، یا بدهی عمومی به ارزش حداقل 2 میلیون یورو، اقامت اسپانیا را دریافت کرد.

  • اقامت تمکن مالی اسپانیا

اگر می خواهید بدون انجام هیچ گونه فعالیت اقتصادی یا شغلی در اسپانیا زندگی خود را شروع کنید و توانایی مالی کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید ، این کارت برای شما مناسب است. اول از همه، باید ثابت کنید که حداقل درآمد غیر فعال ماهانه شما 2.316 یورو می باشد و این مبلغ برای هر عضو خانواده شما در صورت همراهی با شما 579 یورو افزایش می یابد و باید نشان دهید این مبلغ را به اندازه 1 سال را به صورت یکجا در یک حساب بانکی دارید البته بسته به کنسولگری شما این مبلغ می تواند افزایش یابد. برای درخواست این ویزا، باید آن را در کنسولگری دیپلماتیک اسپانیا در کشور مبدأ خود انجام دهید.

  • برای گرفتن بهترین نتیجه برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا برای زندگی در این کشور حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.