شماره تماس : 23-88641720

روند انجام سرمایه گذاری در یونان به چه صورت است؟

روند انجام سرمایه گذاری در یونان به چه صورت است؟

سرمایه گذاری در یونان و اقامت تمکن مالی یونان امروزه به یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای مهاجرت به اروپا تبدیل شده است و سالانه تعداد بسیار زیادی از مهاجران با استقاده از سرمایه گذاری در یونان به این کشور مهاجرت می­کنند. اما دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در یونان احتیاج  به اطلاعات کافی در زمینه قوانین و شروط سرمایه گذاری دارد.

اگر قصد مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری را داشته باشید احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است  که روند سرمایه گذاری در یونان به چه صورت است؟ در این مقاله در رابطه با پاسخ این سؤال اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شروط و مدارک لازم برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت تمکن مالی یونان

روند سرمایه گذاری در یونان

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در یونان وجود دارد. به طور کلی شما می­توانید از طریق راه های زیر اقدام به سرمایه گذاری در کشور یونان نمایید:

  1. خرید ملک در کشور یونان
  2. ثبت شرکت در کشور یونان
  3. کارآفرینی و ثبت استارتاپ در کشور یونان
  4. خرید اوراق قرضه دولت یونان
  5. اثبات تمکن مالی ( اقامت تمکن مالی یا خودحمایتی یونان )

در ساده ترین و ارزان ترین حالت با سرمایه گذاری 250 هزار یورو در زمینه املاک و مستغلات می­توانید صاحب گلدن ویزای یونان شوید. مزایای مهم این نوع از اقامت اینجاست که با دریافت اقامت برای خود می­توانید اقامت یونان را برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز دریافت نمایید. پس از تأیید سرمایه گذاری شما یک ویزای موقت 5 ساله به شما تعلق می­گیرد. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشته باشید این است که در 5 سال ابتدایی اقامت خود اجازه کار کردن نخواهید داشت. بعد از گذشت 5 سال مجوز کار به شما تعلق گرفته و پس از 7 سال نیز می­توانید نسبت به دریافت پاسپورت یونان اقدام نمایید.

اقامت تمکن مالی یونان

یکی از راه های مهم مهاجرت به یونان دریافت اقامت تمکن مالی یونان است که آن را می توان یکی از زیر مجموعه های روش سرمایه گذاری دانست. با این تفاوت که در روش اقامت تمکن مالی یونان فرد متقاضی ملزم به انتقال سرمایه به کشور یونان نیست و به سادگی می­تواند با اثبات داشتن تمکن مالی برای زندگی در یونان اقامت یونان را دریافت کنید.

اما روند انجام سرمایه گذاری در یونان به صورت کلی به چه صورت است؟

روند انجام سرمایه گذاری در یونان به چه صورت است؟

با توجه به روشی که برای سرمایه گذاری انتخاب می­کنید مراحل مختلفی را برای انجام سرمایه گذاری در یونان بایستی طی کنید. اما می توان گفت که در اغلب روش ها کمک گرفتن از یک مؤسسه مهاجرتی در امر سرمایه گذاری که بتواند با وکلای مجرب به شما در امر سرمایه گذاری کمک کند الزامی است.

به طور کلی در ابتدا لازم است تا با استفاده از ویزای توریستی کوتاه مدت سفری به یونان داشته باشید. اگر قصد خرید ملک و یا ثبت شرکت داشته باشید این سفر کمک می کند تا شرایط را سنجیده و ملک خود را انتخاب کنید. علاوه بر این طی این سفر بایستی در یونان به افتتاح حساب بانکی بپردازید. معمولاً بعد از سپری کردن این مراحل با سپردن مدارک به یک وکیل مجرب باعث به روال افتادن کارهایتان می­شود. معمولاً دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری بین 2 الی 4 ماه به طول می­انجامد.

سخن پایانی

استفاده از یک وکیل مجرب در روند سرمایه گذاری در یونان برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان با توجه به ریسک بالای سرمایه گذاری، تا حدی الزامی است. مشورت با وکیل مهاجرتی خوب می تواند اضطراب و ریسک مسیر شما را تا حد زیادی کاهش دهد.  برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.