شماره تماس : 23-88641720

نمایشگاه آثارهنری لندن (مسترپیس)

masteeeeer

نمایشگاه آثارهنری لندن (مسترپیس)

نمایشگاه سالانه ی تابستانه ی مسترپیس یکی از نمایشگاه های هنری و منحصر به فرد در لندن می باشد که از تاریخ هفتم تا چهاردهم تیرماه در شهر لندن کشور انگلستان برگزار می شود. مسترپیس به عنوان مجموعه ای از شاهکارهای هنری در طی پروسه ای سریع در حال تبدیل شدن به تماشایی ترین نمایشگاه هنر و بقایای ارزشمند و عتیقه ی دنیا می باشد. این رخداد که جزء نمایشگاه های برجسته بین المللی آثار هنری، اشیا عتیقه و طراحی به حساب می آید به رویدادی هنری و فصلی در هنگام تابستان های پایتخت شناخته شده است که مجموع آثار هنری لندن را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارد. نمایشگاه شاهکارهای هنری لندن در طی برنامه ای تعدادی بالغ بر ١۵٠ آثار هنری را در گالری معروف جهانی خود ارائه می دهد که کیفیت عالی و اصالت موزه ی خود را به شیوه ای منحصر به فرد به تصویر می کشاند و همچنین فرصتی مناسب برای خرید برترین آثار هنری عصر کنونی هنر به شمارمی آید. قدمت آثار این نمایشگاه به ۴٠٠٠ سال پیش برمیگردد که به همین جهت جزیی از رویداد های کم نظیر جهانی به شمار می اید و آثار جالب توجه خود را در اختیار شرکت کنندگان خود قرار می دهد.

اعضای شرکت کننده نمایشگاه هنری مسترپیس معمولا از مجموعه داران هنری، هنرمندان، فروشندگان آثار هنری، منتقدین هنری، علاقمندان هنر، ناشران هنری تشکیل شده اند.
لازم به ذکر است، بخش های انحصاری و تفریحی مختلفی در این نمایشگاه قرار دارد که به منظور انواع تفریح و سرگرمی های گروهی برای علاقمندان طراحی شده است.

نمایشگاه آثار هنری لندن اخیرا برای بار دوم از رویال بانک کانادا به عنوان اسپانسر اصلی این نمایشگاه یاد کرده و مراسم گرامیداشت آن را برگزار کرده است. تلاش و انرژی کلیه ی غرفه داران، شرکا و تیم های پشتیبانی این نمایشگاه منجر شده است که این نمایشگاه به یکی از بهترین نمایشگاه آثار ممتاز هنری امروزه دنیا به حساب بیاید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.