شماره تماس : 23-88641720

چرا در یونان ملک بخریم؟

چرا در یونان ملک بخریم؟

خرید ملک در یونان از سال ۲۰۲۳ میلادی به عنوان یکی از راه های اخذ اقامت این کشور شناخته می شود. یونان به عنوان یکی از زیباترین کشور های اروپایی شناخته می شود.

فرهنگ غنی این کشور در کنار موقعیت تجاری آن سبب شده تا امروزه بسیاری از مردم در سراسر دنیا به فکر سرمایه گذاری در این کشور بیفتند. به طور کلی صنعت گردشگری این کشور به علت دارا بودن آثار باستانی شگفت انگیز بسیار فعال است. به نحوی که درآمد حاصل شده از این صنعت حدود ۱۵ درصد درآمد ناخالص این کشور را شامل می شود. شبه جزیره یونان با دارا بودن مساحتی معادل ۹۹۰۱۳۱ بهترین موقعیت تجاری را داراست چرا که این کشور از سه طرف به دریا راه دارد.

چه کسانی توانایی خرید ملک در یونان را دارند؟

اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، خرید ملک در یونان به عنوان یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری و همچنین اخذ اقامت به شمار می رود‌. در حال حاضر قانونی که توسط دولت یونان تدوین شده است، تمامی افرادی که در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند را شامل می شود. این افراد برای خرید ملک باید مدارک و سرمایه کافی را در اختیار داشته باشند. به طور کلی بر اساس قانون در نظر گرفته شده، سرمایه گذاران برای اخذ اقامت یونان باید ملکی به ارزش حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو را خریداری کنند.

مزایای خرید ملک در کشور یونان

به طور کلی خرید ملک در یونان مزایای بیشماری را به دنبال دارد. سرمایه گذاران می توانند با خرید ملک در این کشور علاوه بر اخذ اقامت آن از سایر امکانات و ویژگی های آن نیز استفاده کنند. از جمله مزایای خرید ملک در کشور یونان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب درآمد از طریق اجاره ملک خریداری شده توسط سرمایه گذار 
  • امکان رفت و آمد به سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا 
  • تنوع ملک مورد نظر 
  • امکان اخذ اقامت برای خانواده ( قابل توجه است که فرزندان زیر ۱۸ سال مشمول این طرح می شوند) 
  • اخذ کارت شهروندی پس از گذشت تنها ۷ سال 
  • عدم نیاز به حضور دائمی در این کشور 

سخن پایانی

اگر در پروسه خرید ملک از مشورت یک وکیل مجرب کمک بگیرید ریسک این پروسه تا حد زیادی کاهش پیدا می­کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در یونان می­توانید با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.