شماره تماس : 23-88641720

آتن شهر خدایگان باستان و اساطیر یونانی

05

آتن شهر خدایگان باستان و اساطیر یونانی

آتن شهر تاریخ و ادب یونان و مرکز این کشور تاریخی با پشتوانه چندین هزار ساله فرهنگ و فلسفه و هنر می باشد. تمامی قصه ها و شنیده ها در خصوص نبردهای اساطیری و یافته های فلسفی را با حضور در این شهر متمدن با چشم ببینید .

هر چند دلیل سفر میلیون ها مسافر به این شهر اساطیری فقط دانش تاریخی و تمدن و فرهنگ و فلسفه این شهر نمی باشد و بیشتر گردشگران به این شهر در کنارتلاش برای یافتن پاسخ  سوال های ذهنی خود در خصوص خدایان و اساطیر یونانی از آفتاب ملایم و سواحل زیبا و با شن های سفید و آب های  شفاف مدیترانه نیز غافل نمی شوند

از جاذبه های دیگر این کشور غذاهای  دریایی و فوق العاده خوش مزه محلی با قیمت مناسب می باشد. هر چند هتل ها و خانه های زیبا در محل های باستانی با امکانات مدرن و قیمت مناسب نیز از دیگر دلایل انتخاب آتن به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران این شهر می باشد .

به دلیل اینکه شهر آتن را دروازه اروپا می نامند از قیمت های اروپایی در این شهر کم تر می توان خبر گرفت . شما می توانید با سفر به شهر آتن نه تنها از مزایای یک کشور اروپایی لذت ببرید که قیمت های بسیار کمتری هم پرداخت نمایید . گردشگران آتن به راحتی در بازار های سرپوشیده میوه و سبزیجات می چرخند ، از لذیذترین غذاهای مدیترانه ای میل می کنند ، موسیقی محلی می شنوند و از مکان های دیدنی و تاریخی این شهر دیدن می نمایند و از بالای تپه آکروپولیس  به تماشای شهر زیبای آتن می پردازند.

با سفر به آتن به قلب تاریخ سفر کرده و عجایب تاریخ را با چشم ببینید. برای داشتن یک سفر رویایی و خاطره انگیز حتما از تخصص  و تجربه سیاحتگران ساحل آفتاب استفاده نمایید.

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.