شماره تماس : 23-88641720

چگونه می توان از طریق خرید ملک در این کشور پاسپورت دریافت کرد؟

چگونه می توان از طریق خرید ملک در این کشور پاسپورت دریافت کرد؟

خرید ملک در یونان رویای اقامت در این کشور را به واقعیت تبدیل کرد. پس از آنکه در سال ۲۰۱۳ دولت یونان قانون اخذ اقامت با خرید ملک را تصویب کرد، بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را به این کشور انتقال دادند. جاذبه های فرهنگی و هنری کشور یونان در کنار امکان بازرگانی و تجارت سبب شده تا امروزه بسیاری از سرمایه گذاران به فکر اخذ اقامت این کشور بیفتند. اما مراحل اخذ اقامت کشور یونان از طریق خرید ملک به چه صورتی است؟ 

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در یونان و اخذ اقامت

مهاجرت از طریق خرید ملک در یونان ساحل آفتاب

پیش از آنکه بخواهیم به مراحل خرید ملک در یونان و اخذ اقامت در این کشور بپردازیم، بهتر است در وهله اول با مدارک مورد نیاز آشنا شویم. به طور کلی برای خرید ملک در این کشور باید مدارک هویتی و مالیاتی خود را به کشور یونان معرفی کنند. از جمله مدارک مورد نیاز این کشور برای اخذ اقامت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ویزای معتبر برای افتتاح حساب بانکی
  • ارائه پاسپورت و مدارک شناسایی
  • گواهی عدم وجود سابقه کیفری
  • بیمه نامه
  • ارائه چند قطعه عکس
  • ارائه مدارک تمکن مالی

کپی اظهارنامه مالیاتی 

مراحل خرید ملک در یونان

به طور کلی برای خرید ملک در یونان و اخذ اقامت این کشور باید مراحل گوناگونی طی شود. از جمله این مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

انتخاب ملک

اولین گام برای خرید ملک در یونان انتخاب ملک است. بر اساس قانون تعیین شده توسط این کشور، سرمایه گذاران باید ملکی با ارزش حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو را برای اخذ اقامت خریداری کنند. انتخاب ملک می تواند با حضور وکیل قانونی و خود فرد انجام پذیرد.

عقد قرارداد با فروشنده

پس از آنکه ملک مورد نظر انتخاب شد، باید قراردادی بین خریدار و فروشنده انعقاد شود. در این قرارداد باید به طور شفاف قیمت، نوع ملک، مشخصات و موقعیت ملک و همچنین تعیین خسارت در صورت فسخ قرارداد نیز درج شود.

لازم به ذکر است که تمامی موارد ذکر شده برای خرید ملک در یونان به صورت مسکونی است. اگر بخواهید زمین خریداری کنید، باید هزینه ثبت و مالیات های لازم را نیز پرداخت کنید‌.

سخن پایانی

اگر در پروسه خرید ملک از مشورت یک وکیل مجرب کمک بگیرید ریسک این پروسه تا حد زیادی کاهش پیدا می­کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در یونان می­توانید با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.