شماره تماس : 23-88641720

اقامت اسپانیا با 25000 یورو

دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو

دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو
عنوان مقاله ای است که در این بخش قصد داریم شما را با تمامی شرایط آشنا نماییم. مطالعه کامل این بخش تقریبا 30 دقیقه زمان لازم دارد. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو​

 

وقتی موضوع اقامت در اروپا در میان باشد، بسیاری از افراد قطعا در بین گزینه های انتخابی خود نام کشور اسپانیا را لحاظ می کنند. اسپانیا کشوری بسیار دوست داشتنی با آب و هوایی مطلوب، سواحل بسیار زیبا و منحصر به فرد و جزء 5 کشور بزرگ اروپا است. اسپانیا هر چند در سال 2008 همانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی بحران سنگین مالی را پشت سر گذاشت اما اگر به این کشور سفر کنید هیچ نشانی از این بحران در سال های اخیر در این کشور نخواهید دید.

قدرت مدیریت و تصمیم های استراتژیکی که در سطوح دولتی این کشور گرفته شد با همراهی تصمیم های کمیسیون ها و اتحادیه اروپا باعث شد تا اسپانیا نه تنها از بحران مالی سر بلند بیرون بیاید بلکه شرایط متفاوتی را در کشور خود از نظر رشد اقتصادی رقم بزند.

همین امر باعث شده تا کشور اسپانیا به عنوان یکی از مهم ترین نقاط مد نظر مهاجران برای زندگی در نظر گرفته شود. رشد اقتصادی و میزان کم بیکاری در این کشور به همراه زیر ساخت های ایمنی و رفاه اجتماعی بالا باعث شده تا اسپانیا همواره در بین بهترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی و رفاهی قرار بگیرد.

اما این بحران اقتصادی باعث شد تا تصمیم هایی در این کشور اتخاذ شود که شرایط اقامت را برای مهاجران و افراد علاقمند به اقامت در اروپا و اقامت در اسپانیا بسیار مساعد تر کند. در واقع اسپانیا برای اعطا اقامت به مهاجران راه های زیادی را تعریف کرد و بواسطه این راه ها، مهاجران بسیار زیادی از جهان وارد این کشور شدند و باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این کشور شدند.

راه های اخذ اقامت اسپانیا

راه های اخذ اقامت اسپانیا

اقامت اسپانیا با 25000 یورو

اقامت اسپانیا با 25000 یورو

همانطور که توضیح داده شد، راه های زیادی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد. از مهم ترین این روش ها می توان به روش سرمایه گذاری در اسپانیا، روش کار آفرینی و ثبت شرکت در اسپانیا، روش تحصیل در اسپانیا و یا کار در اسپانیا و یا حتی ازدواج با یک تبعه اسپانیایی اشاره کرد. همچنین از دیگر راه هایی که می توان برای اقامت اسپانیا در نظر گرفت، روش تمکن مالی است. به صورت کلی اگر به دنبال اقامت در اسپانیا باشید باید شرایط خود را بررسی کنید و از بین این گزینه ها و یا بسیاری از گزینه های دیگر بهترین گزینه را با در نظر گرفتن شرایط خود انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که برای به دست آوردن اقامت اسپانیا مشاوران ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب به خوبی می توانند به شما مشاوره دهند و بهترین راه را برای دریافت اقامت اسپانیا متناسب با شرایط شما به شما پیشنهاد دهند.

یکی از راه های اقامت در اسپانیا روش سرمایه گذاری بود که در این روش حداقل باید 500.000 یورو برای خرید یک ملک تجاری و یا مسکونی فرد هزینه می کرد، یا برای ثبت یک شرکت سهامی در اسپانیا حداقل بیش از 50 هزار یورو باید سرمایه گذاری کرد. حتی تحصیل در اسپانیا نیز به تنهایی سالیانه ممکن است بیش از 10000 یورو برای فرد هزینه به همراه داشته باشد و نهایتا بعد از چند سال می تواند به اقامت دائم اسپانیا در صورت داشتن شرایط دیگری منجر شود.

اما یکی از بهترین شرایط برای اقامت در اسپانیا که در سال های اخیر مطرح شده اقامت اسپانیا با 25000 یورو میباشد.

در نظر داشته باشید که دولت اسپانیا به دنبال ایجاد انگیزه و تشویق سرمایه گذاری برای ورود سرمایه به این کشور راه های زیادی را در نظر گرفته که یکی از این راه ها اقامت در اسپانیا است. اما چگونه می توان با مبلغ 25000 یورو اقامت اسپانیا را به دست آورد؟ و آیا  موضوع اقامت با 25000 یورو در اسپانیا صحت دارد؟ و اگر بله روش آن چیست؟ در ادامه به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

روش دیگری که می تواند به شما کمک کند که با 25000 یورو اقامت اسپانیا را دریافت کنید روش ثبت شرکت در اسپانیا است. در نظر داشته باشید که در کشور اسپانیا انواع مختلفی از شرکت های حقوقی را می توانید به ثبت برسانید و با ایجاد اشتغال برای عده مشخصی می توانید اقامت اسپانیا را به دست بیاورید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که اغلب شرکت ها در اسپانیا نیازمند حداقل سرمایه گذاری 50 هزار یورو می باشد.

اما راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود موسوم به LLC در اسپانیا، با حداقل سرمایه 25000 یورو امکان پذیر است. برای این کار باید طرح توجیهی قوی داشته باشید و در صورتی که بعد از مدت مشخصی یعنی حدود 2 سال تا 5 سال شرای طرو به رشد و درآمد زایی شرکت شما به اثبات رسید و طرح توجیهی شما محقق شد می توانید بعد از چند دوره تمدید اقامت کوتاه مدت 2 ساله خود ، نهایتا بعد از 5 سال اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورید.

اقامت تمکن مالی در اسپانیا

قامت تمکن مالی در اسپانیا

اما بهترین راه برای دریافت اقامت اسپانیا استفاده از روش تمکن مالی است. روش اقامت تمکن مالی اسپانیا یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت اسپانیا است و در کمترین زمان یعنی نهایتا 4 ماه منجر  به صدور اقامت برای افراد علاقمند به استفاده از این طرح می شود.

برای این منظور افرادی که به دنبال اقامت اسپانیا هستند باید بتوانند با استفاده از قانون تمکن مالی اثبات نمایند که می توانند حداقل درآمد ممکن را برای گذران زندگی خود و خانواده همراه خود در اسپانیا بدون اینکه نیاز باشد وارد بازار کار اسپانیا شوند، دارند. در واقع استفاده از این روش اجازه کار در اسپانیا را از فرد می گیرد و افرادی که بواسطه اقامت تمکن مالی اسپانیا در این کشور اقامت دریافت می کنند نمی توانند در بازار کار اسپانیا کار کنند.

در روش اقامت تمکن مالی اسپانیا ، متقاضی باید از حساب بانکی خود یک پرینت دریافت نماید و اثبات کند که در حساب بانکی خود مبلغ قابل توجهی پول دارد تا بر این اساس متقاضی اثبات می کند که تمکن مالی دارد. البته قابل ذکر است که باید این مبلغ در یکی از بانک های ایرانی باشد چرا که فعلا بانکهای اسپانیا به دلیل تحریم برای ایرانی ها حساب بانکی افتتاح نمی کند. در کنار این موضوع باید متقاضی یک سند ملکی به نام خود و یا همسرش نیز ارائه نماید.

ضمن اینکه فرد باید اثبات نماید که برای هزینه های خود و خانواده اش می تواند حداقل بین 2 تا 3 هزار یورو در ماه درآمد داشته باشد. توجه داشته باشید که نکته بسیار مهمی که در این میان وجود دارد این است که این میزان سپرده  سالیانه مربوط به هزینه های یک خانواده است. بنابراین افراد متقاضی که مجرد هستند و یا فرزند ندارند با هزینه کمتری نیز می توانند اقامت تمکن مالی اسپانیا را به دست بیاورند. در واقع تعداد اعضا خانواده شامل همسر و فرزندان تعیین کننده مبلغ سپرده  برای اثبات تمکن مالی در اسپانیا است.

ضمنا فرزندان باید زیر 18 سال داشته باشند و در شرایط خاصی نیز که اثبات وابستگی به والدین انجام شود، فرزندان تا 21 سال نیز می توانند اقامت تمکن مالی را به همراه سرپرست خانواده دریافت نمایند.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که تعداد فرزندان، سن و سال و برخی از پارامترهای دیگر در انتخاب میزان سپرده برای اقامت تمکن مالی اسپانیا در نظر گرفته می شود و همانطور که توضیح داده شد، در صورت داشتن شرایط متفاوت مانند نداشتن همسر و فرزند این هزینه می تواند تا 16000 یورو یا حتی 15000 یورو نیز کاهش پیدا کند.

در نظر داشته باشید که هزینه دریافت این نوع اقامت شامل هزینه های مربوط به اخذ اقامت اسپانیا نمی شود و بصورت جداگانه توسط موسسه حقوقی ساحل آفتاب محاسبه می شود.

چقدر درآمد برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا لازم است؟

  • گفتیم که برای استفاده از شرایط دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا باید بسته به تعداد اعضا خانواده یک سپرده در یکی از حساب های بانکی معتبر در ایران انجام شود. این مبلغ برای همه افراد یکسان نیست و هزینه تقریبی این کار بین 15 تا 25 هزار یورو میباشد لذا فرزند کمتر و یا نداشتن فرزند و یا متقاضیان مجرد می توانند با هزینه کمتری یعنی بین 15 هزار یورو تا 18 هزار یورو هم اقامت تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنند.

    اما تنها سپرده گذاری و ارائه یک سند ملکی برای دریافت تمکن مالی اسپانیا کفایت نمی کند. در اصل این میزان سپرده گذاری یک ضمانت و یا اعتبار است که متقاضی به پشتوانه آن این اقامت را دریافت می کند. بنابراین افرادی که به دنبال اقامت در اسپانیا هستند باید ضمن سپرده گذاری مقداری درآمد را هم در ماه اثبات نمایند.

    برای این منظور سرپرست خانواده باید به صورت میانگین برای زندگی در شهرهای کوچک تر اسپانیا حداقل درآمد 2500 یورو در ماه را اثبات نماید. اگر همسر داشته باشد باید 600 یورو نیز برای همسر و برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال هم باید حدود 530 یورو درآمد اضافی تر در ماه را اثبات نماید. بنابراین یک خانواده 4 نفره باید در ماه حدود 4 هزار یورو در ماه درآمد اثبات کنند.

    طبیعتا هر چه تعداد اعضا خانواده کمتر باشد هم از میزان سپرده و هم از میزان درآمد ماهیانه کاسته می شود. برای برآورد دقیق میزان مورد نظر برای سپرده گذاری و استفاده از شرایط خاص دیگر برای دریافت اقامت تمکن مالی با شرایط بهتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تماس بگیرید و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما در این موسسه بهره مند شوید و با بهترین موسسه حقوقی ایران در کمترین زمان و با بهترین شرایط اقامت تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنید.
راه های درآمد برای اقامت تمکن مالی اسپانیا

راه های درآمد برای اقامت تمکن مالی اسپانیا

به یاد داشته باشید که برای درآمد نمی توانید روی بازار کار اسپانیا حساب کنید. در واقع تا زمانی که شما اقامت موقت در اسپانیا دارید، نمی توانید با روش تمکن مالی در بازار کار اسپانیا مشغول به کار شوید. بنابراین اثبات این میزان درآمد باید از راه های قانونی و تایید شده دیگر صورت بگیرد.

از مهم ترین راه هایی که می توان بواسطه درآمد آن اقدام به دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو به روش تمکن مالی کرد می توان به اجاره ملک، دریافت سود سهام و یا سود سپرده گذاری، دریافت سود مشارکت و غیره اشاره کرد. همچنین یکی از این روش ها درآمد بازنشستگی است و به همین دلیل است که در اصل به این نوع اقامت بعضا اقامت بازنشستگی هم گفته می شود.

اقامت با 25000 یورو در اسپانیا به چه صورت است؟

حال یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص اقامت اسپانیا با 25 هزار یورو مطرح می شود این است که شکل اقامت اسپانیا با این میزان سپرده گذاری چگونه است؟

تفاوتی ندارد که از طریق راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود و یا مشارکت در توان اقتصادی اسپانیا و یا بخصوص از طریق سپرده گذاری در یکی از بانک های اسپانیا قصد داشته باشید که اقامت اسپانیا را به صورت تمکن مالی دریافت کنید. برای این نوع اقامت در مرتبه اول، اقامت یک ساله صادر می شود. بعد از یک سال اگر شرایط همچنان برقرار باشد می توانید این اقامت را برای 2 تا دو سال متوالی دیگر تمدید کنید.

بعد از دو بار تمدید اقامت برای دو سال و به محض رسیدن تعداد سال های اقامت به 5 سال در صورت رعایت شرط حضور، متقاضی می تواند برای اقامت دائم درخواست دهد و معمولا درخواست او پذیرفته می شود. حسن دریافت اقامت دائم بعد از اقامت تمکن مالی این است که متقاضی به همراه اعضا خانواده خود می تواند در بازار کار اسپانیا وارد شده و از این پس فعالیت اقتصادی نیز داشته باشد.

هر چند در تمامی سال های اقامت موقت در اسپانیا از طریق تمکن مالی متقاضی و خانواده اش می توانند از تمامی مزیت های زندگی در اسپانیا همانند شهروندان این کشور برخوردار باشند.

بهترین و ساده ترین راه برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا با 25 هزار یورو، اقدام از طریق کارشناساان حرفه ای و خبره ساحل آفتاب است. اگر به دنبال یک راه مطمئن و کوتاه برای دریافت اقامت تمکن مالی خود هستید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای اقامت در اسپانیا با 25000 یورو

هر چند زندگی  در اروپا و این هم در کشور فوق العاده اسپانیا یک مزیت بزرگ به خودی خود خواهد بود اما به صورت کلی برای اینکه اقامت اسپانیا را انتخاب کنید بدون تردید می توان بهترین مزایای آن را به شرح زیر دانست:

  • استفاده از خدمات درمانی و رفاهی رایگان برای کلیه اعضا خانواده
  • امکان تحصیل برای سرپرست و کلیه اعضا خانواده

 

  • امکان اخذ اقامت اسپانیا در کوتاه ترین زمان
  • امکان سفر به کشور های مختلف حوزه شینگن و اتحادیه اروپا
  • امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا بعد از 5 سال و شهروندی اسپانیا بعد از 7 تا 10 سال
  • امکان سرمایه گذاری مجزا و آزادانه در اسپانیا و یا سایر کشورهای اروپایی
  • امکان خرید ملک و یا سرمایه گذاری در اسپانیا

به یاد داشته باشید که کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب با داشتن ارتباطات قوی و سال های تجربه موثر در زمینه اقامت در اروپا همواره آماده ارائه با کیفیت ترین و بهترین خدمات به مشتریان خود در کمترین زمان هستند. شما هم اگر به دنبال اقامت در اسپانیا هستید قبل از هر تصمیمی می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شده و بهترین انتخاب ها را برای خود برای اقامت در اسپانیا در بهترین مکان و زمان داشته باشید.

سخن پایانی

با توجه به پیچیدگی ها و مراحل قانونی موضوع اقامت و امور سرمایه گذاری، شناخت بهترین مراکز کاریابی، واقف بودن به مسائل حقوقی و قانونی برای ثبت شرکت، راه اندازی کسب و کار و کار آفرینی، بررسی الزامات دانشگاه ها و داشتن شناخت از اساتید همه و همه لازمه ی تخصص، تسلط و دانش زیادی می باشد از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام هر کار برای اقامت، جهت داشتن انتخاب درست و تصمیم گیری مناسب با وکلا و کارشناسان متخصص و حرفه ای شرکت ساحل آفتاب به عنوان برترین موسسه حقوقی در ایران، با سال ها تجربه و سابقه درخشان و روابط قوی بین المللی، مشورت کنید تا با توجه به شرایط شما بهترین مشاوره را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو طبق آخرین و به روزترین اطلاعات در سال 2022 ، می توانید وب سایت ما و یا صفحات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان حرفه ایی شرکت ساحل آفتاب تماس بگیرید. تیم ما دارای تجربه گسترده ای در قانون مهاجرت و قوانین بین المللی می باشد که با مشاوره دقیق، بهترین شانس را برای دریافت اقامت اسپانیا با 25000 یورو داشته باشید.

مطالب مرتبط

اقامت یونان از طریق تمکن مالی
اقامت تمکن مالی اسپانیا در سال 2022
خرید ملک در یونان 1
خرید ملک در اسپانیا در سال 2022
اقامت طلایی یونان 1
اخذ اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2022
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.4]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.