شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی اسپانیا 2020

اقامت طلایی اسپانیا 2020

 

اخذ اقامت اسپانیا با استفاده از شرایط ویژه سرمایه گذاری در این کشور که در طرح ویزا طلایی اسپانیا در سال 2020 هم دیده شده است، ساده ترین و بهترین راه برای دریافت اقامت اسپانیا در سال 2020 است. اسپانیا به دنبال استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این کشور در ازا دریافت اقامت اسپانیا، طرح سرمایه گذاری خارجی در این کشور را با ارائه طرح های تشویقی و انیگزشی بسیار مناسب مانند اعطا اقامت طلایی اسپانیا تقویت کرده است.

اگر به دنبال دریافت اقامت اسپانیا با استفاده از طرح های ویژه سرمایه گذاری در اسپانیا هستید و خواهان دریافت اقامت اسپانیا در کوتاه ترین زمان و با کمترین شرایط هستید بدون تردید روش ویزا طلایی اسپانیا به شرط داشتن سرمایه لازم، کاملا مناسب با شرایط شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم ضمن تعریف ویزا طلایی اسپانیا یا گلدن ویزا اسپانیا، راه های دستیابی به این اقامت را تعریف کرده و شرایط دستیابی به اقامت طلایی اسپانیا را بیشتر توضیح دهیم.

ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای بررسی شرایط خود برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت طلایی اسپانیا با کارشناسان حرفه ای ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تماس بگیرید، از شما دعوت می کنیم برای اطلاع بیشتر از شرایط گلدن ویزا اسپانیا ادامه متن را با ما همراهی فرمایید.

 

گلدن ویزا یا ویزا طلایی اسپانیا در  سال 2020 چیست؟

 

ویزای اسپانیا

 

با تمام تعاریف و محاسنی که برای اقامت در اروپا و بخصوص کشوری مانند اسپانیا همواره در سایت ها و نوشته های مختلف می خوانیم همه ما به خوبی می دانیم که دستیابی به اقامت اسپانیا یا دیگر کشورهای اروپایی چندان کار ساده ای نیست.  با این حال وجود بحران مالی در اوایل قرن حاضر باعث شد تا کشورهای مختلف اروپایی به منظور تامین سرمایه های مورد نیاز خود طرح های مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشورها و تشویق سرمایه گذاران ارائه نمایند.

یکی از کشورهایی که طرح خای فوق العاده ای برای جذب سرمایه گذاری خارجی ارائه کرد کشور زیبای اسپانیا بود. اسپانیا به دنبال نیاز بسیاری از کشورهای غیر اتحادیه اروپایی برای اخذ اقامت اروپا و درخواست اقامت اسپانیا، طرح سرمایه گذاری در اسپانیا به ازا اقامت اسپانیا را با کمترین نیاز به شرایط خاص ارائه کرد و این طرح به عنوان گلدن ویزا یا ویزا طلایی اسپانیا معرفی شد.

بنابراین ویزا طلایی اسپانیا تنها شامل حال سرمایه گذاران در اسپانیا می شود و افرادی که توانایی سرمایه گذاری در اسپانیا را با شرایط خاص داشته باشند، نیازی به تامین سایر شرایط مانند داشتن سابقه کاری، رزومه عالی، نمره زبان، دعوتنامه و غیره ندارند و می توانند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت اسپانیا را در کمترین زمان و بدون نیاز به انتظار کشیدن در صف طولانی متقاضیان اقامت دریافت کنند.

 

راه های اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2020

 

با وجود اینکه درخواست برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا هر روز بیشتر می شود، اما شرط دستیابی به این اقامت رعایت حداقل میزان سرمایه گذاری در طرح های مختلفی است که این کشور پیشنهاد داده است. به صورت کلی برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا 5 نوع سرمایه گذاری را می توانید انتخاب کنید:

  • سرمایه گذاری در اوراق قرضه اسپانیا با حداقل مبلغ 2 میلیون یورو
  • سرمایه گذاری در بازار سهام اسپانیا با حداقل سرمایه گذاری یک میلیون یورویی
  • افتتاح حساب و سپرده گذاری در یکی از بانک های اسپانیا به ارزش حداقل یک میلیون یورو ( که به دلیل محدودیت و مشکلاتی که برای افتتاح حساب برای ایرانی ها وجود دارد این طرح برای ایرانی ها دشوار است و تقریبا غیر ممکن است)
  • ثبت شرکت یا راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا با ایجاد اشتغال برای حداقل 10 نفر
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا با خرید هر نوع ملک در هر منطقه ای از اسپانیا به ارزش حداقل 500 هزار یورو

 

بهترین راه برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا در سال 2020

 

تقاضا برای سرمایه گذاری در اسپانیا با ارائه طرح اقامت طلایی اسپانیا هر روز بیشتر بوده است. اما وجود مشکلات مختلف و عدم ثبت ارزش سرمایه گذاری در دیگر روش ها باعث شده است که طرح سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا به عنوان بهترین و پر طرفدارترین روش برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا شناخته شود. در واقع خرید ملک در هر منطقه ای از جهان به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن شناخته می شود.

در اسپانیا افرادی که روش خرید ملک را برای ویزا طلایی اسپانیا انتخاب می کنند نه تنها با ارزش تقریبی نیمی از سرمایه گذاری در روش های دیگر می توانند اقامت تضمینی اسپانیا را دریافت کنند، بلکه این اطمینان در آنها وجود خواهد داشت که ارزش سرمایه گذاری آنها در طول زمان نه تنها افت نخواهد داشت بلکه به رشد مناسبی نیز خواهد رسید و در اصل حتی می تواند به عنوان مکانی برای زندگی، اجاره و یا کسب درآمد از روش تجاری سازی باشد.

خریدار ملک در اسپانیا بدون تردید تماما مالک ملک و سرمایه گذاری خود خواهد بود و مادامیکه این سرمایه را در اسپانیا حفظ کرده باشد، به راحتی اقامت دائم اسپانیا را در دست خواهد داشت.

ضمن اینکه اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپا و حتی جهان است که طرح اقامت طلایی را در سال 2020 به ازا سرمایه گذاری در املاک ارائه می کند. این کشور در منطقه ورودی اروپا با ثروت زیاد در منطقه غربی اروپا واقع دشه است و ضمن داشتن آب و هوای عالی، مناطق دیدنی بسیار و سواحل فوق العاده از بهترین و پر مخاطب ترین کشورهای جهان در حوزه توریسم است. مردم اسپانیا طبق آمارها از شادترین مردم جهان هستند و در آخرین آمار مربوط به نوامبر سال 2020 شاخص کیفی زندگی در اسپانیا بسیار بالا و در رده 15 جهانی اعلام شده است.  رتبه دوم پاسپورت اسپانیا در بین کشورهای جهان و امکان رفت و آمد بدون محدودیت برای سرمایه گذاران به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز اهمیت سرمایه گذاری در این کشور را اثبات می کند.

در نهایت اینکه قوانین و مقررات مربوط به خرید ملک در اسپانیا بسیار شفاف و ساده است و هر سرمایه گذاری می تواند به راحتی طبق قوانین این کشور با خرید ملک در اسپانیا در کمترین زمان اقامت اسپانیا را به دست بیاورد.

تسلط بالا و شناخت عالی از قوانین و مقررات سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک در اسپانیا توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ساحل آفتاب نیز مزید بر علت برای خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت اسپانیا در کمترین زمان و به صورت تضمینی شده است و این امر خود برای هر چه کمتر شدن دغدغه و نگرانی های سرمایه گذاران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

شرایط لازم برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا در سال 2020

 

شرایط اخذ اقامت

 

طبق آخرین تغییرات در روند سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات کشور اسپانیا و به منظور دریافت اقامت طلایی اسپانیا در این کشور، سقف خرید حداقل 500 هزار یورو برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا باید الزاما رعایت شود. مطابق با این قوانین هر فرد سرمایه گذاری مشروط به اینکه بالای 18 سال سن داشته باشد و سو سابقه کیفری نداشته باشد می تواند در اسپانیا سرمایه گذاری کرده و اقامت این کشور را دریافت کند.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذار برای خرید ملک در اسپانیا می تواند خود به صورت مستقیم و یا با استفاده از وکیل قانونی خود اقدام کند که به شدت توصیه می شود برای خرید مطمئن و به دور از استرس و نگرانی در خصوص افراد سود جو و یا اشتباهات محاسباتی این کار با مشاوران تخصصی موسسه ساحل آفتاب انجام شود.

خرید ملک به ارزش 500.000 یورو به این مفهوم است که حداقل مبلغ سرمایه گذاری در حوزه املاک این مبلغ است و بیشتر از این میزان سرمایه گذاری موردی ندارد. در ضمن هیچ الزامی برای اینکه همه سرمایه تنها در یک ملک انجام شود وجود ندارد و فرد سرمایه گذار می تواند مبلغ حداقل 500 هزار یورو را برای خرید دو تا چند ملک نیز سرمایه گذاری کند اما نهایتا نباید میزان سرمایه گذاری از 500 هزار یورو کمتر باشد.

برای دریافت ویزا طلایی اسپانیا از طریق خرید ملک در اسپانیا در سال 2020 نیازی به داشتن سابقه کار، دانش زبان، داشتن تمکن مالی و یا دعوتنامه کاری و غیره ندارید و در واقع لازمه اصلی برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا همان میزان سرمایه گذاری توصیف شده است. از طرف دیگر سرمایه گذارانی که روش سرمایه گذاری در ملک ار انتخاب می کنند الزامی به حضور در اسپانیا برای دریافت اقامت دائم اسپانیا را ندارند. در این طرح سرمایه گذار می تواند اقامت طلایی اسپانیا را برای خود، فرزندان زیر 18 سال یا حتی تا 27 سال به شرط محصل بودن و مجرد بودن دریافت کند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که میزان سرمایه گذاری نهایی برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا 500 هزار یورو است و باید این نکته را توجه کنید که سایر مبالغ دیگر مانند هزینه مالیات، هزینه انتقال ملک و غیره را که مبلغی در حدود 11-13 درصد از هزینه ملک می شود را نیز باید به کل هزینه های سرمایه گذاری خود اضافه کنید.

دریافت اقامت طلایی اسپانیا بدون شناخت از هزینه ها و مناطق عالی برای سرمایه گذاری و بدون در نظر گرفتن قوانین پیچیده سرمایه گذاری در اسپانیا ممکن است چالش بر انگیز باشد و موجب طولانی شدن فرایند اخذ اقامت طلایی اسپانیا شود. اما با وجود تخصص و داشتن ارتباطات و شناخت بالا از اسپانیا و قوانین و مقررات سرمایه گذاری و انتقال ملک در اسپانیا در موسسه حقوقی ساحل آفتاب جایی برای نگرانی برای شما نخواهد بود و در کمتر از 3 ماه می توانید اقامت دائم اسپانیا را با خرید ملک در اسپانیا با کمک کارشناسان ساحل آفتاب به دست بیاورید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2020

 

با توجه به اینکه برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا در سال 2020 سرمایه گذاری در اسپانیا الزما با  سقف مشخص و در مناطق تحت حاکمیت اسپانیا باید انجام شود، لذا داشتن مدرکی که سرمایه گذاری در اسپانیا را اثبات نماید از مهم ترین مدارک برای اخذ گلدن ویزا اسپانیا است. در خصوص خرید ملک در اسپانیا به منظور اخذ اقامت طلایی اسپانیا، ارائه سند ملک، قولنامه محضری و امثال آن برای اثبات سرمایه گذاری لازم است.

اما به غیر از سند اثبات کننده حداقل سرمایه گذاری لازم برای اقامت  طلایی اسپانیا به مدارک دیگری نیز برای دریافت ویزا طلایی اسپانیا نیاز است که به شرح زیر می باشند:

  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس با مشخصات پاسپورتی
  • پاسپورت معتبر
  • ارائه شماره مالیاتی اسپانیا
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه گواهی حسن سابقه یا عدم سو سابقه

 

اخذ اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری کمتر از 500 هزار یورو در سال 2020

 

یکی از مهم ترین سوالات سرمایه گذاران برای اقامت طلایی اسپانیا، سقف سرمایه گذاری مجاز برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت طلایی اسپانیا است. همانطور که قبلا اشاره شد با هر میزان مبلغ کمتر از 500.000 یورو دریافت اقامت طلایی اسپانیا تقریبا غیر ممکن است. اما با کمتر از این میزان سرمایه گذاری نیز می توانید اقامت اسپانیا را به دست بیاورید مشروط بر اینکه توانایی مالی خود را نیز اثبات کنید و در واقع شرایط تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و همراهان احتمالی خود را نیز داشته باشید. برای این منظور اثبات درآمد حداقل 2 هزار یورویی در ماه برای تامین هزینه های زندگی نیز لازم می شود.

 

شرایط ملک برای اخذ اقامت طلایی اسپانیا

 

خرید ملک 1

 

قوانین و مقررات کشور اسپانیا، دست سرمایه گذار را برای خرید ملک در این کشور باز گذاشته است. بر این اساس، سرمایه گذار می تواند با خرید ملک در هر منطقه ای که جزئی از خاک اسپانیا تلقی شود، اقدام به خرید ملک بکند و اقامت طلایی اسپانیا را با رعایت حداقل کف خرید 500 هزار یورو به دست بیاورد.  این مکک ممکن است تجاری، مسکونی و غیره باشد و یا حتی ممکن است یک ملک قدیمی نیازمند بازسازی و یا یک ملک نو ساز باشد. برخی حتی چندین ملک ساحلی و یا در مناطق توریستی خریداری می کنند و با توجه به عدم الزام به حضور در اسپانیا برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا این املاک را در کشور اسپانیا به توریست ها اجاره می دهند و به کسب سود از این راه می پردازند.

 

آیا به شماره NIE برای اقامت طلایی اسپانیا نیاز است؟

 

اقامت طلایی اسپانیا یک اقامت از نوع سرمایه گذاری است. در این روش افرادی که قصد دارند سرمایه گذاری تدر اسپانیا انجام دهند الزاما باید کد شناسایی مالیاتی داشته باشند. این کد تنها خاص افرادی که روش سرمایه گذاری و اقامت طلایی اسپانیا را انتخاب می کنند نیست و سایر افراد غیر اتحادیه اروپایی نیز که در اسپانیا قصد اقامت دارند هم باید این کد را دریافت کنند.

به غیر از دریافت این کد باید استعلام هایی نیز از ادارات مختلف مانند داراییف آب و برق و غیره و یا شهرداری نیز دریافت شود.

 

اخذ اقامت دائم اسپانیا از طریق خرید ملک در اسپانیا در سال 2020

 

اقامت طلایی اسپانیا، یک اقامت فوری است. پروسه صدور گلدن ویزا اسپانیا معمولا کمتر از 6 ماه خواهد بود و اگر این پروسه از طریق کارشناسان موسسه حقوقی ساحل آفتاب انجام شود حتی در حدود 90 روزه هم می توانید اقامت طلایی اسپانیا را به دست بیاورید.

اقامت طلایی اسپانیا یک اقامت فوری و از نوع اقامت دو ساله است. به این صورت که پس از تایید سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا، یک اقامت 2 ساله برای سرمایه گذار صادر می شود و بعد از این دو سال به شرط استمرار سرمایه گذاری به صورت یک اقامت 5 ساله تمدید خواهد شد و هر  5 سال نیز قابل تمدید است. در نظر داشته باشید که بعد از 2 سال امکان دریافت اقامت پنج ساله اسپانیا وجود دارد اما برای دریافت شهروندی اسپانیا رعایت زندگی حداقل 184 روز در سال در اسپانیا، داشتن شناخت از زبان و آداب و رسوم اسپانیا، نداشتن سو سابقه در زمان اقامت در اسپانیا و حداقل 10 سال سابقه اقامت اسپانیا الزاما نیاز است.

ایام اقامت شامل حال خود فرد سرمایه گذار، فرزندان او تا 27 سال به شرط اینکه در حال تحصیل باشند و در ضمن مجرد باشند و همسر او نیز می شود. در نظر داشته باشید که برای اخذ اقامت دائم اسپانیا در هیچ زمانی نباید بیش از 90 روز به صورت متوالی از اسپانیا برای دریافت اقامت دائم اسپانیا خارج شده باشید.

 

مزایای اخذ اقامت طلایی اسپانیا

 

  • زندگی در یکی از قوی ترین کشورهای دنیا از نظر اقتصادی، رفاه اجتماعی و ایمنی و امنیتی همانند شهروندان این کشور
  • امکان سفر به تمامی کشورهای حوزه شینگن و بسیاری از کشورهای دیگر جهان بدون نیاز به ویزا
  • رشد اقتصادی و ارزش سرمایه گذاری بخصوص در املاک به صورت متوالی
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در اسپانیا
  • امکان راه اندازی کسب و کار در یکی را بهترین کشورهای دنیا با دسترسی به تجارت جهانی بسیار عالی
  • امکان بهره مندی از معافیت های خاص سرمایه گذاری
  • امکان اخذ اقامت فوری اسپانیا برای خود و خانواده درجه یک
  • بدون الزام به حضور دائمی در اسپانیا برای اقامت اسپانیا
  • امکان انتقال سرمایه گذاری بعد از مدتی به کشورهای دیگر
  • امکان نقد کردن فوری سرمایه با حفظ ارزش سرمایه برای سرمایه گذار
  • حمایت های عالی دولت اسپانیا از سرمایه گذاران

موسسه حقوقی ساحل آفتاب افتخار دارد که به عنوان برند مطرح و شناخته شده حقوقی در امر مشاوره و ارائه خدمات سرمایه گذاری در انواع کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، با سابقه درخشان و بسیار عالی در حوزه سرمایه گذاری شناخته شود. کارشناسان ما به عنوان امین مشتریان خود در طول سال ها خدمت به سرمایه گذاران نه تنها در ایران بلکه در تمامی سازمان ها و نهاد های مرتبط در اسپانیا به خوبی شناخته شده هستند و این امر در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات سرمایه گذاری به مشتریان ما همواره یاری رسان بوده است.

اگر به دنبال دریافت اقامت فوری اسپانیا، بدون محدودیت و با خرید ملک در اسپانیا هستید و سوالاتی همچنان در ذهن دارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب در تماس بوده و از مشاوره کاملا رایگان و کاملا تخصصی ما بهره مند شوید و یک سرمایه گذاری تضمینی در اسپانیا داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.