شماره تماس : 23-88641720

اقامت پرتغال 2020

اقامت پرتغال 2020

 

پرتغال یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان در جنوب غربی قاره اروپا است. این کشور نه تنها به دلیل شرایط آب و هوایی منحصر به فرد و فوق العاده ای که دارد بلکه به دلیل اینکه از کشورهای عضو توافقنامه شینگن، عضو اتحادیه اروپا و ناتو، تجارت جهانی و بانک جهانی بسیار مورد علاقه مهاجران و افرادی است که به دنبال یک زندگی آرام و توسعه یافته هستند. هزینه های زندگی در پرتغال به نسبت دیگر کشورهای اتحادیه اروپا مناسب تر است و پایتخت این کشور یکی از بهترین شهرهای دنیا بخصوص از نظر شهرسازی به نام لیسبون است.

کشور پرتغال بعد از بحران مالی سال 2008 که تمامی اروپا را در بر گرفت به منظور برون رفت از این شرایط سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گرفت و به خوبی موفق شد جلوی تشدید بحران مالی را در این کشور در اوج بحران های مالی بگیرد. با این وجود با همکاری اتحادیه اروپا سیاست های سرمایه گذاری و جذب سرمایه های خارجی در این کشور نیز تغییر کرد و در ازا سرمایه گذاری افراد خارجی طرح های تشویقی زیادی ارائه شد که یکی از آنها ارائه اقامت پرتغال به سرمایه گذاران بود.

اما این تنها یکی از راه های اقامت در پرتغال است. در سال 2020 نیز پرتغال سیاست های سال های قبل خود را با کمی تسهیل در برخی از استاندارد های سرمایه گذاری و یا اعطا اقامت تقویت کرده است. راه های زیادی نیز برای اعطا اقامت به افراد مختلف در قوانین این کشور تعریف شده است که با نگاهی مختصر به این قوانین می توان به این نتیجه اساسی رسید که دریافت اقامت پرتغال در بین بسیاری از کشورهای اروپایی ساده تر و مقرون به صرفه تر است.

در زیر به انواع روش هایی که می توانید برای به دست آوردن اقامت پرتغال از آنها استفاده کنید اشاره ای مختصر خواهیم کرد. پس با ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب همراه باشید. ضمن اینکه می توانید هر لحظه سوالات خود را به صورت رایگان از کارشناسان حرفه ای ما جویا شوید.

 

روش های اقامت پرتغال در سال 2020

 

همانطور که توضیح داده شد، برای دریافت اقامت پرتغال در سال 202 می توان روش های زیادی را در نظر گرفت. اما به صورت کلی بهترین راه دریافت اقامت پرتغال در 2020 را می توان روش های زیر دانست:

 

اقامت طلایی پرتغال در سال 2020

 

طلایی پرتغال

متناسب با قوانین به روز رسانی شده کشور پرتغال برای اقامت کشور پرتغال در سال 2020 بهترین راه دریافت اقامت از طریق ویزا طلایی پرتغال و یا اقامت طلایی پرتغال است. اقامت طلایی پرتغال به افرادی اعطا می شود که به میزان مشخص و تعریف شده در این کشور سرمایه گذاری کنند.

به صورت کلی اقامت طلایی پرتغال برای سرمایه گذاران در پرتغال به شرط برآورده کردن یکی از روش های زیر صادر می شود:

  • خرید یک ملک ( تجاری یا مسکونی) نو ساز به ارزش حداقل 500.000 یورو در پرتغال
  • خرید یک ملک فرسوده و یا قدیمی و یا در مناطق کمتر توسعه یافته در پرتغال که نیاز به بازسازی دارد به ارزش حداقل 350.000 یورو
  • انتقال سرمایه به میزان حداقل 1 میلیون یورو به کشور پرتغال. منظور سپرده گذاری در بانک و غیره می باشد
  • کمک به فعالیت های پژوهشی در پرتغال با انتقال سرمایه ای به میزان حداقل 350.000 یورو برای این فعالیت ها
  • کمک به فعالیت های هنری و یا فرهنگی با انتقال حداقل 250.000 یورو به پرتغال
  • سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک و یا خرید سهام شرکت های کوچک به ارزش حداقل 500.000 یورو در پرتغال
  • راه اندازی یک کسب و کار در پرتغال و ایجاد اشتغال برای حداقل 10 نفر در این کشور مشروط به تایید سازمان تامین اجتماعی پرتغال

حسن اقامت طلایی پرتغال در سال 2020 این است که نیازی به اقامت دائم در پرتغال برای سرمایه گذار نیست و متقاضی می تواند تنها با سالی 7 روز اقامت در پرتغال ، اقامت پرتغال را به دست بیاورد. لازم به توضیح است که اقامت طلایی پرتغال یک اقامت یک ساله است که در صورت تداوم سرمایه گذاری هر دو سال قابل تمدید است. در صورتیکه این سرمایه گذاری به مدت 5 سال ادامه داشته باشد، سرمایه گذار می تواند اقامت دائم خود و خانواده همراهش را در پرتغال تقاضا کند.

بر اساس آخرین قوانین اقامت کشور پرتغال برای به دست آوردن شهروندی این کشور در صورت استفاده از اقامت طلایی پرتغال نیازی به 10 سال زندگی و اقامت موقت در پرتغال نیست و فرد سرمایه گذار می تواند بعد از پنج سال برای خود و خانواده اش شهروندی پرتغال را به دست بیاورد.

به یاد داشته باشید که برای دریافت اقامت طلایی پرتغال، در هر یک از روش ها، تسلط به قوانین مهاجرتی و سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد. به همین جهت کارشناسان ما به عنوان برترین کارشناسان کشور و با داشتن ارتباطات بسیار سازنده با مقامات کشور پرتغال توانسته اند در این مسیر کمک های زیادی را به متقاضیان سرمایه گذاری و اقامت پرتغال بکنند. توصیه می کنیم اگر به دنبال اقامت پرتغال هستید از تخصص کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب حتما بهره بگیرید.

 

اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2020

 

مالی 2

 

یکی از محبوب ترین و بهترین روش های دریافت اقامت پرتغال، استفاده از روش اقامت تمکن مالی پرتغال در سال های اخیر بوده است. قوانین مهاحرت و تمکن مالی پرتغال در سال 2020 تفاوت زیادی با سال قبل نداشته است. بر این اساس فرد متقاضی برای اقامت خود حمایتی پرتغال باید بتواند توانایی مالی خود را برای تامین هزینه های زندگی خود و در صورتی که با خانواده قصد دریافت اقامت دارد، تامین هزینه های خانواده اش را دارد.

برخلاف سال های قبل برای اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2020 متقاضی می تواند تنها با اثبات داشتن درآمد حداقل 633 یورو در ماه برای این اقامت درخواست دهد. البته این هزینه برای افرادی است که همراهی ندارند و تنها برای خودشان قصد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال را دارند. اگر فرد متقاضی برای همسر خود نیز اقامت تمکن مالی بخواهد باید به ازا هر ماه 350 یورو بیشتر درآمد اثبات کند و برای هر فرزند نیز باید حداقل 250 یورو بیشتر درآمد داشته باشد.

تمکن مالی پرتغال در سال 2020 این اجازه را به سرپرست خانواده می دهد که برای فرزندان تا 22 سال خود نیز اقامت تمکن مالی پرتغال را دریافت کنند و حتی در صورت داشتن برخی شرایط می تواند برای فرزندان بزرگ تر خود نیز این اقامت را دریافت کند.

لازم به توضیح است که برای اثبات درامد باید محل درآمد مشروع باشد و این محل می تواند اجاره بها، سود سپرده یا سهام، سود مشارکت و یا حقوق بازنشستگی و یا هر روش قانونی دیگر باشد.

اقامت تمکن مالی در پرتغال برای سال 2020 به این صورت است که فرد باید به ازا نفرات خانواده برای یک سال از قبل هزینه اقامت را در یک حساب سپرده کند و این سپرده جدای از درآمد ماهیانه است. بر این اساس یک سرپرست خانواده برای خودش به تنهایی باید حدود 9000 یورو برای یک سال در حساب خود سپرده گذاری کند و در صورت همراه داشتن خانواده باید هزینه انها را نیز از قبل سپرده کند. اما با وجود این سپرده باز هم باید درآمد ماهیانه داشته باشد.

اقامت خود حمایتی پرتغال در سال 2020 در ابتدا یک اقامت یک ساله است و در صورت افزایش سپرده برای 24 ماه ، متقاضی می تواند اقامت خود را برای دو سال دیگر تمدید و مادامیکه این شرایط پابرجا باشد هردو سال تمدید کند. اما با این حال این اقامت بعد از 5 سال با درخواست متقاضی امکان تبدیل شدن به اقامت دائم پرتغال را دارد. به یاد داشته باشید که در پرتغال هم بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی و طبق قوانین خود حمایتی سال 2020 پرتغال، صاحب اقامت تمکن مالی می تواند در پرتغال مشغول به کار شود.

 

اقامت از  طریق ویزا D7 پرتغال در سال 2020

 

در برخی از سایت ها به اقامت خود حمایتی پرتغال که به اقامت بازنشستگی پرتغال نیز نامیده می شود، اقامت با ویزا D7 گفته می شود. به یاد داشته باشید که اقامت با ویزا D7 در واقع همان اقامت تمکن مالی در پرتغال است که به دارنده اقامت اجازه فعالیت در پرتغال را نیز می دهد.

 

اقامت در پرتغال از طریق ازدواج با مقیم پرتغال در سال 2020

 

 

با توجه به سو استفاده هایی که از روش اخذ اقامت با ازدواج با تبعه پرتغال در سال های قبل انجام شد، در قوانین جدید برای اقامت از طریق ازدواج با شهروند پرتغال، متقاضی باید ابتدا ازدواج خود را به صورت رسمی در این کشور ثبت کند و سپس به پرتغال مهاجرت کند. در یان راستا و طبق قوانین پرتغال، متقاضی باید بعد از ثبت ازدواج و مهاجرت به این کشور با اقامت موقت در پرتغال ساکن شود.

بعد از سه سال به شرط اینکه همسر متقاضی برای او درخواست دهد می تواند از این طریق اقامت دائم پرتغال را به دست بیاورد. اگر به هر دلیل اثبات شود که این ازدواج صوری بوده است، بلافاصله اقامت فرد باطل می شود. در ضمن باید توانایی مالی مناسبی برای تامین هزینه های زندگی همسر خود داشته باشید.

 

اقامت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال در سال 2020

 

همانطور که توضیح دادیم یکی از بهترین روش های برای اقامت پرتغال سرمایه گذاری در این کشور است. راه های سرمایه گذاری در پرتغال زیاد است که بهترین آنها عبارتند از:

 

خرید ملک در پرتغال در سال 2020

 

ملکبا وجود تقاضای زیادی که برای خرید ملک در پرتغال به دلیل رشد زیر ساخت های این کشور و توجه ویژه برای سرمایه گذاری در این کشور در سال های قبل شده است، با این حال قیمت ملک در پرتغال همچنین بسیار مقورن به صرفه است. در پرتغال می توان با خرید ملکی به ارزش 500 هزار یورو اقامت طلایی پرتغال رابدون نیاز به حضور دائم در این کشور برای خود و خانواده به دست آورد و یا با خرید ملکی با ارزش حداقل 350 هزار یورو مشروط به اینکه در مناطق شهری نباشد و یا نیاز به بازسازی داشته باشد اقامت طلایی پرتغال را به دست آورد.

اما متناسب با قوانین پرتغال برای اقامت در پرتغال از طریق خرید ملک در سال 2020، سرمایه گذاران می توانند با خرید ملکی به ارزش حدود 100 هزار یورو نیز اقامت موقت پرتغال را به دست بیاورند که در واقع همان اقامت از نوع تمکن مالی خواهد بود.. این اقامت موقت است و باید هر ساله تمدید شود اما اگر این سرمایه گذاری حداقل برای 5 سال دوام داشته باشد می تواند به اقامت دائم پرتغال تبدیل شود.

انتخاب ملک در بهترین مناطق پرتغال و اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری خرید ملک در پرتغال را به کارشناسان حرفه ای ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب واگذاری کنید و در کمترین زمان ضمن سرمایه گذاری در بهترین مناطق رو به توسعه و پیشرفت پرتغال، اقامت خود و خانواده خود را در پتغال به راحتی و در کمترین زمان دریافت کنید.

 

ثبت شرکت در پرتغال در سال 2020

 

 

یکی از قوانین منحصر به فرد برای اقامت پرتغال در سال 2020 روش ثبت شرکت در پرتغال با استفاده از ویزا D2 پرتغال است. بر این اساس با ارائه یک طرح تجاری مناسب که اثبات کند برای اشتغال زایی و اقتصاد پرتغال این طرح مناسب است می توان انواع شرکت و یا کسب و کار را در پرتغال در سال 2020 با کمترین میزان سرمایه گذاری راه اندازی کرد.

برای این منظور محبوب ترین نوع شرکت در پرتغال ثبت شرکت با مسئولیت محدود در پرتغال است که طبق قوانین سال 2020 با تنها 5 هزار یورو به شرط اینکه طرح تجاری قوی داشته باشد، قابل راه اندازی می باشد.

 

کار آفرینی در پرتغال در سال 2020

 

شرکت

 

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت پرتغال در سال 202 کار آفرینی یا ایجاد کسب و کار در پرتغال است این کار نیازمند آورده ای حدود 50 هزار یورو به عنوان سرمایه در کشور پرتغال دارد ولی با این حال با سرمایه ای بسیار کمتر نیز به شرط ایجاد اشتغال برای حداقل 10 نفر می توان حتی اقامت طلایی پرتغال را نیز در صورت موفقیت در راه اندازی طرح تجاری به دست آورد.

 

اقامت تحصیلی در پرتغال در سال 2020

 

تحصیلی

 

پرتغال در مسیر توسعه و رقابت با دیگر کشورهای اروپایی صاحب سبک در سیستم های دانشگاهی، در سال 2020 با توسعه بیشتر زیر ساخت های آموزشی خود و ارائه دروس و رشته های بیشتر به زبان انگلیسی سعی کرده تا سهم بیشتری از بازار دانشجویان خارجی را به دست بیاورد. در کشور پرتغال چندین دانشگاه دارای رتبه های بسیار عالی در جهان می باشند و همین امر به همراه آب و هوای مناسب و بخصوص هزینه های تحصیل ارزان قیمت، باعث جذب دانشجویان زیادی به این کشور می شود.

در روش اقامت تحصیلی در پرتغال در سال 2020 دانشجویان می توانند ضمن استفاده از انواع بورسیه های تحصیلی بخصوص در دوره دکتری در اغلب رشته های دانشگاهی، با پرداخت هزینه هایی از حدود 2 تا 12 هزار یورو در سال بسته به نوع رشته، در دانشگاهی این کشور تحصیل و اقامت پرتغال را به دست بیاورند.

طول مدت اقامت پرتغال برای تحصیل در پرتغال، بسته به طول دوره تحصیلی دارد با این وجود طبق قوانین سال 2020 کشور پرتغال، بعد از دوره تحصیلی این فرصت به دانشجویان به مدت 6 ماه داده می شود تا در صورت جذب شدن در بازار کار پرتغال، بتوانند با تکمیل 5 سال اقامت موقت خود در پرتغال، اقامت دائم پرتغال را دریافت و بعد از 10 سال، شهروندی پرتغال را دریافت کنند.

 

اقامت از طریق کار در پرتغال در سال 2020

 

کاری 2

 

برای کار در کشور پرتغال در سال 2020 کار دشواری پیش رو خواهید داشت. هر چند افراد متخصص می توانند بدون انجام پروسه کاریابی و انتظار به راحتی با دعوتنامه یک کارفرما در پرتغال مشغول به کار شده و اقامت کاری پرتغال را به دست بیاورند اما به صورت کلی برای کاریابی در پرتغال در سال 2020 همانند سال های قبل نیاز است که فرصت کاری ابتدا به شهروندان پرتغال برای سه ماه و بعدا اتحادیه اروپا برای سه ماه دیگر پیشنهاد شود و اگر فردی برای این سمت کاری پیدا نشد، برای جذب از بازار غیر اتحادیه اروپا نیروی کار گرفت.

اما طبق قوانین سال 2020، اقامت افراد متخصص و حرفه ای، هنرمندان و یا ورزشکاران می تواند از طریق اقامت کاری متخصصین در سال 2020 بدون نیاز به انجام این مراحل و با دعوت کارفرما انجام شود که برای این کار باید اثبات شود که شما نیرویی توانمند هستید.

 

اقامت پرتغال  از طریق تولد در سال 2020

 

برای اقامت تولد در پرتغال اثبات اینکه والدین و یا پدر بزرگ و مادربزرگ پرتغالی دارید الزامی است زیرا اقامت از طریق تولد در پرتغال همچنان در سال 2020 بر اساس خون است. حتی اگر یک نفر از والدین شما و یا نسل های قبلی آنها پرتغالی بوده باشند شما می توانید مشمول دریافت اقامت از طریق خون در پرتغال شوید.

 

اقامت از طریق پناهندگی در پرتغال در سال 2020

 

پرتغال هر چند کشوری پیشرفته و توسعه یافته است اما نظام این کشور با پذیرش مهاجر خیلی موافق نیست. با این حال افرادی که به دلایل موجه درخواست پناهندگی به این کشور را بدهند می توانند با اثبات در خطر بودن جان، اعتقادات و یا آزادی و غیره از پناهندگی در پرتغال استفاده کنند که شرایط چندان مناسبی را تجربه نخواهند کرد و اصلا توصیه نمی شود.

 

شرایط مهاجرت به اسپانیا با توجه به شیوع بیماری کرونا

 

طبق گزارش مجله مشهور فوربز پرتغال یکی از امن ترین و بهترین کشورهای جهان است که بعد از بحران کرونا می توان در این کشور به راحتی زندگی و از آرامش و راحتی بعد از کرونا را تجربه کرد. ضمن اینکه کشور پرتغال یکی از سه کشور امن در جهان است. موسسه صلح و اقتصاد جهانی اخیرا در گزارشی کشور پرتغال را سومین کشور امن و صلح آمیز رد جهان با روندی رو به توسعه توصیف کرد.

هر چند در بین کشورهای مبتلا به ویروس کرونا نیز کشور پرتغال در شرایط خوبی همچنان به سر می برد و وجود مناطق زیبا و آب و هوای مناسب مطابق با گزارش اخیر مجله فوربط کشور پرتغال را در بین سه کشور عالی برای گذار از بحران کرونا باید دانست.

موسسه حقوقی ساحل آفتاب با بهره گیری از برترین کارشناسان حقوقی و ارتباطات سازنده با بسیاری از موسسات حقوقی و کارگزاری های معتبر در پرتغال برای اخذ اقامت پرتغال در سال 2020 پیشنهادات بسیار حیرت انگیزی را برای شما مشتریان عزیر در دست دارد. اگر قصد اقامت اروپا و یا اقامت پرتغال را دارید پیشنهاد می کنیم همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.