شماره تماس : 23-88641720

اقامت یونان 2020

اقامت یونان 2020

 

اخیرا به دلیل تقاضای زیادی که برای اقامت در یونان شده است در ابتدای ژانویه سال 2020  یونان طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن رسیدگی به تقاضای اقامت یونان برای متقاضیان در مدت زمان بسیار کمتری انجام می شود و روزانه مطابق با قوانین جدید به حداقل 30 درخواست اقامت یونان در اداره مهاجرت این کشور رسیدگی می شود.

مهم ترین نکته در قانون جدید ابلاغ شده در ژانویه سال 2020 برای اقامت یونان این است که در صورت رد شدن درخواست اقامت متقاضی، آنها می توانند درخواست بازرسی مجدد دهند. موضوعی که قبلا  نیازمند ارائه یک درخواست کتبی و طی کردن مراحل درخواست اقامت یونان تقریبا از ابتدا بود و این باعث می شد که چندین ماه پروسه درخواست اقامت مجدد متقاضی به تاخیر بیافتد. ضمن اینکه این قانون جدید به متقاضی اجازه می دهد تا زمان تعیین تکلیف برای رسیدگی به درخواست اقامت یونان او، در یونان اقامت داشته باشد.

 

چرا باید یونان را برای اقامت در سال 2020 انتخاب کنیم؟

 

چرا اقامت یونان

 

شاید  کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که در خصوص زیبایی ها و سواحل جذاب یونان نشنیده باشد. یونان از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتحادیه اروپا تلقی می شود که نه تنها به خوبی توانست شرایط بحران مالی در ابتدای قرن حاضر را مدیریت کند بلکه در سال های اخیر بخصوص در حوزه های رفاه اجتماعی و زیر ساخت های شهری و اجتماعی توسعه زیادی را تجربه کرده است و هر ساله تعداد گردشگرانی که یونان را برای گردش انتخاب می کنند افزوده می شود.

یونان در سال های اخیر همواره از کشورهای کانون توجه علاقمندان به اقامت در اروپا بوده است. یونان به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق اروپا از نظر استراتژیکی اهمیت زیادی نیز در اروپا دارد. سرمایه گذاری در یونا بخصوص در حوزه های املاک و ثبت شرکت و یا راه اندازی کسب و کار با ارائه سود قطعی به سرمایه گذاران باعث جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاری در این کشور شده است. ضمن اینکه خود مقامات یونان نیز به منظور جذب هر چه بیشتر سرمایه گذارها اقدامات زیاد و طرح های تشویقی زیادی را پیشنهاد داده اند. با این حال این تنها یکی از راه های اخذ اقامت یونان است و می توان ده ها روش دیگر برای اقامت در یونان را بررسی کرد. زندگی در یونان با هزینه های کم امکان پذیر است و متقاضی می تواند با سرمایه گذاری کمتر اقامت خود را دریافت کند و در بالاترین استاندارد های بین المللی در این کشور زندگی کند.

 

راه های دریافت اقامت یونان در سال 2020

 

دریافت اقامت یونان در سال 2020 با سهولت بیشتری امکان پذیر شده است. دولت یونان به منظور تشویق عقلامندان به اقامت در یونان طرح های زیادی را به عنوان مشوق در نظر گرفته که ترغیب کننده سرمایه گذاران و یا افراد متخصص و حرفه ای و بسیاری از افراد دیگر برای حضور در یونان، سرمایه گذاری در کشور یونان و نهایتا زندگی در یونان می باشد.

به صورت کلی بهترین شرایط برای اخذ اقامت یونان در سال 2020 با در نظر گرفتن قوانین و سیاست های اتخاذ شده در این کشور وجود دارد. راه های کلی دریافت اقامت یونان را می توان بر اساس قوانین اخیر به شرح زیر توضیح داد.

 

اقامت تمکن مالی یونان در سال 2020

 

تمکن مالی

 

اقامت خود حمایتی یونان و یا اقامت تمکن مالی یونان که البته به نام اقامت بازنشستگی در یونان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت یونان در کمترین زمان است. برای دریافت این نوع اقامت باید متقاضی ثابت کند که بدون نیاز به کار کردن در یونان می توان حداقل 2000 یورو در ماه درآمد داشته باشد. این درآمد باید از راه های شناخته شده ای مانند اجرا بها، سود سرمایه یا سود سهام و یا حقوق بازنشستگی و غیره باشد.

درامد حداقل 2000 یورویی تنها خاص متقاضی است و اگر همسر و یا فرزندی نیز او را قرار است در اقامت تمکن مالی یونان در سال 2020 همراهی کنند باید به ازا همسر 500 یورو و به ازا هر یک از فرزندان که باید نهایتا 18 سال داشته باشد نیز 500 یورو اضافه تر درآمد داشته باشد.

روش اخذ اقامت خود حمایتی یونان 2020 به این شکل است که فرد باید برای یک سال هزینه درآمد ماهیانه خود را رد یک حساب واریز یا سپرده کند. به این منظور یک نفر باید حداقل 24000 یورو برای یک سال در حسابی در یونان سپرده کند. لازم به ذکر است که این میزان سپرده ارتباطی به میزان درآمد ماهیانه ندارد و باید حداقل درآمد ماهیانه از محلی در خارج از کشور یونان نیز همچنان ادامه داشته باشد. بنابراین یک اقامت یک ساله یونان برای فرد صادر می شود و این اقامت دو ساله است و پس از آن 3 سال به 3سال قابل تمدید است و نهایتا بعد از 5 سال می تواند به اقامت دائم تبدیل شده و بعد از 10 سال نیز شهروندی یونان را می تواند برای فرد و خانواده اش به همراه داشته باشد.

 

اقامت طلایی یونان در سال 2020

 

ویزای طلایی یونان

 

یونان برای صدور اقامت طلایی مطابق با قوانین سال 2020 به متقاضیان اقامت یونان که حداقل به ارزش 250.000 یورو در این کشور اقدام به خرید ملک بکنند یک اقامت 5 ساله اعطا می کند. این طرح یک طرح انگیزشی برای تشویق سرمایه گذاران برای خرید ملک در یونان است و در ضمن در یونان قانون مالکیت ملک به خوبی به رسمیت شناخته شده و سرمایه گذار صاحب کل سرمایه خود خواهد بود. این روش محاسن بسیار زیادی دارد و باعث شده تا جذب سرمایه گذاری در یونان از اجرای این طرح در سال 2013 به این طرف بسیار موثرتر باشد. بر این اساس فرد بدون نیاز به حضور دائمی در یونان می تواند برای خود، همسر، والدین و فرزندانش اقامت دائم یونان را دریافت کن د ونهایتا این پروسه در حدود چند ماه تکمیل خواهد شد.

به یاد داشته باشید که اعطا اقامت طلایی عمدتا از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در یونان انجام می شود و در واقع این بهترین روش اقامت طلایی در یونان است. اما افرادی که اقدام به سپرده گذاری در یونان به مبلغ حداقل 1.000.000 یورو بکنند و یا حداقل 350.000 یورو به مقاصد فرهنگی و هنری یونان کمک کنند و یا حتی به روش های دیگری نیز به مبلغ سقف تعیین شده سرمایه گذاری کنند مشمول دریافت اقامت طلایی یونان در سال 2020 می شوند.

طبق قوانین یونان دریافت اقامت طلایی یونان در سال 2020 بسیار تسهیل شده و شرایط بررسی و صدور اقامت به سرعت بیشتری انجام می شود. اما انتخاب ملک و یا نوع سرمایه گذاری به منظور استفاده از نهایت سود و بهره وری و داشتن زندگی آرام در بهترین مناطق یونان، نیاز به شناخت و دانش کافی از مسائل حقوقی و سرمایه گذاری در یونان دارد که این مهم را کارشناسان حرفه ای ما در موسسه ساحل آفتاب با کمال میل و در کوتاه ترین زمان برای شما انجام خواهند داد.

 

سایر روش های سرمایه گذاری در یونان در سال 2020

 

یونان از بهترین کشورهای اروپا و حتی جهان با شاخص بهره وری و سود آوری بالا در اقتصاد و تجارت جهانی شناخته شده و بر اساس برآورده های اخیر بزرگترین سایت های اقتصادی دنیا ،سرمایه گذاری در یونان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

حوزه های مختلفی برای سرمایه گذاری در یونان وجود دارد. بر این اساس می توان حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، کشاورزی، بخش های آموزشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش های تولیدی و خدماتی و غیره زیادی را نام برد که هر یک در هر منطقه ممکن است با بازدهی متفاوتی همراه باشند. سرمایه گذاری در هر یک از این زمینه ها را با مشاوره تخصص ما در ساحل آفتاب می توانید به خوبی در یونان در کمترین زمان و با استفاده از یک طرح تجاری عالی انجام دهید.

اما برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت یونان در هر حوزه مقدار مشخصی از سرمایه در وزارت اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی یونان تعریف شده و به عوامل زیادی این سرمایه گذای منوط شده و طرح های اقامت یونان شامل همه این انواع سرمایه گذاری ها به شرط برآورده کردن الزامات تعریف شده وجود دارد.

 

راه های سرمایه گذاری در یونان

 

  • راه اندازی کسب و کار در یونان که به حداقل 100 هزار یورو سرمایه اولیه، طرح تجاری و اشتغال زایی برای حداقل یک نفر نیاز دارد.
  • خرید ملک به ارزش حداقل 100 هزار یورو با اقامت کوتاه مدت یونان که دقیقا همان اقامت از نوع تمکن مالی خواهد بود و تمدید این اقامت تا 5 سال و نهایتا تبدیل این اقامت به اقامت دائم یونان پس از 5 سال
  • سرمایه گذاری در مناطق صنعتی و شهرک های صنعتی یونان برای راه اندازی کسب و کار شخصی به میزان حداقل 15000 یورو و با ارائه یک طرح تجاری مناسب
  • کارآفرینی در یونان با اثبات ایجاد شغل برای حداقل 10 نفر و ارائه یک طرح توجیهی مناسب و تضمین داشتن تمکن مالی
  • مشارکت در طرح های اقتصادی و پروژه های مختلف در دست اجرای دولتی و خصوصی در یونان
  • خرید سهام و یا اوراق قرضه در یونان
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در یونان با حداقل سرمایه گذاری 18000 یورو به عنوان سرمایه اولیه
  • ثبت شرکت سهامی در یونان با حداقل 60000 یورو سرمایه اولیه در یونان
  • ثبت شعبه خارجی و یا نمایندگی شرکت خارجی در یونان

 

اقامت تحصیلی یونان در سال 2020

 

یونان در سال 2020 با توسعه زیر ساخت های آموزشی و بهبود فرایند های آموزشی خود و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی و تسهیل شرایط پذیرش و بورسیه تحصیلی برای دانشجویان به دنبال جذب بیشتر دانشجوی خارجی بر آمده است. دانشجویان نیز با توجه به شرایط آب و هوایی عالی در یونان و امکانات آموزشی دانشگاه های این کشور به راحتی جذب دانشگاه های این کشور شده و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

برای تحصیل در یونان در سال 2020 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به راحتی می توانید با انتخاب دانشگاه مورد نظر خود و اخذ پذیرش از این دانشگاه ها با کمک مشاوران ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب در کمترین زمان در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل جذب شوید.

برای دوره دکتری در یونان بورسیه های تحصیلی زیادی در دانشگاه های این کشور در نظر گرفته شده است. برای این کار نیاز به تعامل با اساتید و پروفسورهای دانشگاهی را دارید که این مهمک را با مشاوره تخصصی ما در ساحل آفتاب می توانید به راحتی تحقق ببخشید. حسن تحصیل در دانشگاه های یونان هزینه های تحصیل و زندگی پایین در این کشور است.

اقامت تحصیلی در یونان متناسب با طول دوره آموزشی صادر می شود و بر این اساس دانشجویان در مدت تحصیل خود در یونان می توانند از اقامت موقت یونان بهره ببرند. در پایان دوره تحصیلی نیز این فرصت به دانشجویان داده می شود که در یونان با پیدا کردن کار مشغول به کار شده و اقامت دائم یونان را بعد از 3 سال دریافت کنند.

 

اخد اقامت کاری در یونان در سال 2020

 

اقامت کاری

 

اگر مهارت و تخصص زیاد در یک حوزه خاص دارید می توانید با استفاده از طرح جذب افراد متخصص تعبیه شده در شرایط اقامت سال 2020 کشور یونان به راحتی جذب بازار کار یونان شوید بدون اینکه نیاز به انجام مراحل دیگری را داشته باشید. در یونان افرادی که متخصص و حرفه ای باشند به راحتی می توانند با داشتن یک دعوتنامه کاری در این کشور و در کمترین زمان صاحب اقامت کاری یونان شوند.

به صورت کلی داشتن مهارت و تخصص برای پیدا کردن کار در یونان اهمیت زیادی دارد. به یاد داشته باشید که طبق الگوهای کاریابی در اتحادیه اروپا، برای جذب شدن در بازار کار یونان افراد عادی باید مراحل دشواری را پشت سر بگذارند. به عنوان مثال آگهی های استخدامی به شرطی برای افرادی که به دنبال کار در یونان هستند قابلیت استفاده دارد که این آگهی دو پروسه سه ماهه را در یونان و سپس اتحادیه اروپا طی کرده باشد و نهایتا اگر نیروی کاری برای این شغل پیدا نشده باشد کارجو می تواند از این فرصت ربای کار در یونان و اقامت کاری یونان استفاده کند.

اقامت کار در یونان به این صورت است که یک اقامت یک ساله در ابتدا صادر می شود و سپس با رضایت کارفرما برای مدت یک تا دو سال دیگر تمدید می شود و در صورت 5 ساله شدن اقامت کاری می توان این اقامت یونان را به اقامت دائم یونان تبدیل کرد.

 

اقامت در یونان از طریق ازدواج در سال 2020

از طریق ازواج

تنها به شرطی می توانید اقامت از طریق ازدواج در یونان را به دست بیاورید که با یک تبعه و یا شهروند یونان ازدواج کنید.  در این حال متقاضی باید بعد از ازدواج قانونی با تبعه یونان و اثبات توانایی مالی برای تامین هزینه های زندگی او، برای مدت حداقل 18 ماه زندگی مشترک داشته باشد و بعدا درخواست اقامت بدهد. اقامت از طریق ازدواج با تبعه یونان در سال 2020 برای یک دوره یک ساله است و هر سال باید به مدت سه سال تمدید شود. بعد از این مدت در صورت رضایت همسر امکان درخواست اقامت دائم یونان وجود دارد.

 

اقامت یونان از طریق تولد در سال 2020

 

تولد

 

یونان قانون خاک را قبول دارد. در این حالت اگر فرزندی در یونان متولد شود حتی اگر از والدین غیر یونانی باشد باز هم به عنوان تبعه یونان شناخته می شود و می تواند اقامت یونان را به راحتی داشته باشد. البته این نیازمند زندگی والدین فرزند به مدت حداقل 4 ماه در یونان می باشد. کودکانی که در یونان به دنیا آمده باشند در سن 18 سالگی می توانند اقامت دائم یونان را به دست بیاورند و حتی برای والدین خود نیز درخواست اقامت همراه داشته باشند. هر چند در تمام این سال ها نیز بدون محدودیت می توانند در یونان ساکن باشند.

 

پناهندگی در یونان در سال 2020

 

مطابق با قوانین سال 2020 شرایط اعطا اقامت به پناهندگان در یونان بسیار دشوارتر شده است. در این حالت ضمن اینکه فرد باید مراحل زیادی را برای دریافت اقامت با اثبات شرایط زندگی در تنگنا در  کشور خود تجربه کندف امکان بازگشت به کشور را نیز از خود خواهد گرفت.

 

دریافت تابعیت کشور یونان در سال 2020

 

افرادی که از هر یک از روش های فوق برای دریافت اقامت یونان به غیر از روش پناهندگی استفاده کنند به راحتی می توانند با شرایط قانونی تابعیت کشور یونان را به دست بیاورند. در صورت استفاده از اقامت طلایی یونان می توانید در کمترین زمان اقامت یونان را برای 5 سال به دست بیاورید و سپس برای تابعیت یونان در سال 2020 اقدام کنید.

در سایر شرایط اقامت برای یک سال صادر می شود و بعد از این مدت در صورت اثبات ثابت بودن شرایط فرد امکان تمدید آن برای دو سال دیگر وجود دارد. در صورت تمدید این اقامت برای دو سال بعد نیز اقامت موقت یونان به 5 سال خواهد رسید. در تمامی این مدت هر چند اقامت دائم یونان را ندارید اما می توانید همانند شهروند یونان از امتیازات این کشور برخوردار بوده و همانند مردم عادی یونان در این کشور زندگی کنید.

به یاد داشته باشید که بعد از 5 سال امکان تبدیل این اقامت به اقامت دائم وجود دارد اما باید اثبات کنید که با فرهنگ مردم یونان آشنا شده اید، زبان یونانی را آموخته اید و قوانین این کشور را رعایت کرده اید و به صورت کلی در اجتماع یونان پذیرفته شده اید. همچنین برای درخواست اقامت یونان نباید زیر 18 سال سن داشته باشید.

دریافت اقامت یونان از هر یک از روش های توضیح داده شده و یا بسیاری از روش های دیگر به صورت کاملا قانونی با ارتباطات و توانایی های تخصصی کارشناسان ما در موسسه ساحل آفتاب دیگر رویا نیست. شما می توانید تنها با یک مشاوره رایگان برای استفاده از هر یک از طرح های اقامتی یونان در سال 2020 متناسب با شرایط خود اقدام کنید و با سرمایه مورد نظر خود و یا هزینه های مورد نظر خود در یونان ساکن شده و اقامت یونان را به دست بیاورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.