شماره تماس : 23-88641720

اقامت پرتغال از طریق ویزای تمکن مالی (FIP)

اقامت پرتغال از طریق ویزای تمکن مالی (FIP)

اقامت پرتغال با استفاده از تمکن مالی به عنوان بهترین روش اقامت در این کشور شناخته می‌ شود. شما اگر اقامت تمکن مالی پرتغال را دریافت کنید می توانید از مزیت های زندگی در این کشور بهره مند شوید. به طور کلی اقامت تمکن مالی به عنوان یکی از روش های کم ریسک و پرطرفدار شناخته می شود.

 این اقامت را به عنوان اقامت بازنشستگان و اقامت خود حمایتی می شناسند. اقامت تمکن مالی در کشور پرتغال دارای محدودیت سنی نمی باشد. متقاضی می ‌تواند در هر سنی این اقامت طلایی پرتغال را دریافت کند. دریافت اقامت تمکن مالی بدون محدودیت مدرک تحصیلی و زبان انجام می شود.

شرط حضور در پرتغال برای دریافت اقامت تمکن مالی

دریافت ویزای خودحمایتی پرتغال ساحل آفتاب

 در کنار مزیت هایی که مربوط به اقامت تمکن مالی پرتغال است باید بدانید که شرط حضور اقامت را نیاز است رعایت کنید. شما برای دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی باید ۶ ماه در سال در این کشور زندگی نمایید. فرد متقاضی نیاز است که حداقل ۱۸۳ روز سال را در این کشور زندگی نماید. از آنجایی که کارت اقامت اولیه دریافت شده یک ساله است این کارت را دو بار و هر یک بار به مدت دو سال باید تمدید کنید. بعد از پایان پنج سال متقاضی می تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام نماید. بعد از گذشت یک سال از اقامت دائم شما می توانید پاسپورت پرتغال را کسب کنید.

مزیت های دریافت اقامت پرتغال با تمکن مالی

اقامت تمکن مالی پرتغال مزیت های متفاوتی دارد. با دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی می توانید به راحتی در این کشور ملک خریداری نمایید. به کشورهای عضو شینگن سفر نامحدود خواهید داشت. فرزندانتان به صورت رایگان می ‌توانند در این کشور درس بخوانند. افتتاح حساب بانکی به عنوان یکی دیگر از مزیت های اقامت طلایی پرتغال شناخته می‌ شود. بعد از ۵ سال زندگی در این کشور می توانید اقامت دائم پرتغال را کسب نمایید. دریافت پاسپورت و تابعیت کشور پرتغال بعد از ۶ سال برای شما فراهم خواهد شد.

شرایط دریافت اقامت پرتغال با تمکن مالی

 شرایط دریافت “اقامت تمکن مالی پرتغال” متفاوت است. برای اثبات کردن تمکن مالی متقاضی باید شروط اساسی را در نظر بگیرد. یکی از مهمترین شروطی که برای دریافت اقامت طلایی پرتغال اهمیت دارد این است که سپرده بانکی تان را به سفارت تحویل دهید. در صورت متاهل بودن باید 6 هزار یورو به مبلغ اضافه کنید.درآمد ماهیانه شما باید برای هر فرد متقاضی ۷۵۰ یورو باشد.

همچنین به ازای همسر ۵۰۰ یورو و به ازای فرزند ۳۰۰یورو اضافه کنید. این درآمد ماهیانه نباید به حضور فیزیکی شما در کشور ایران بستگی پیدا کند. از طریق سود بانکی، اجاره املاک و حقوق بازنشستگی این درآمد حاصل می شود. سند ملکی به عنوان یکی دیگر از شرایط دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال شناخته می شود.

سخن پایانی

برای دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب در ارتباط باشید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب تمامی مدارک مورد نیاز جهت دریافت اقامت تمکن مالی را از شما دریافت می کنند و سپس پروسه دریافت اقامت تان را طی خواهند کرد.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.