شماره تماس : 23-88641720

اقامت ساده در پرتغال با ویزا طلایی

اقامت ساده در پرتغال با ویزا طلایی

هر چند سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و بخصوص کشور های حوزه اتحادیه اروپا به صورت کلی سود آور و جذاب است اما نگاهی به رشد اقتصادی، امنیت، رفاه اجتماعی و هزینه های زندگی و تسهیلاتی که به سرمایه گذار ارائه می شود برای انتخاب محل سرمایه گذاری باید در اولویت هر سرمایه گذار باشد و بدون تردید اگر اولویت بندی موارد توضیح داده شده به همراه سهولت اخذ اقامت، رفتار و شرایط اجتماعی و غیره باشد، پرتغال به یکی از جذاب ترین کشورها برای سرمایه گذاری تبدیل می شود. جذاب تر زمانی است که سرمایه گذار با شرایط اقامت طلایی پرتغال امتیاز اقامت پرتغال را به دست بیاورد.

عکس متن خرید ملک

 

اقامت طلایی پرتغال بر خلاف بسیاری دیگر از کشورهای توسعه یافته اروپا با هزینه مناسب اعطا می شود. در گلدن ویزا پرتغال حتی با مبلغ سرمایه گذاری 350 هزار یورو نیز می توانید اقامت پرتغال را به دست بیاورید. اقامت طلایی به اقامتی اطلاق می شود که در کوتاه ترین زمان صادر می شود و محدودیت های سایر روش های اقامتی مانند انتظار طولانی، نیاز به دانش زبان، نیاز به داشتن تملک مالی و غیره را ندارد و در ضمن از مزایای اقامت در پرتغال نیز مانند استفاده از خدمات درمانی و رفاه اجتماعی، تحصیل رایگان، امکان کار و سرمایه گذاری بیشتر و اخذ اقامت برای فرزندان و خانواده درجه استفاده خواهد کرد.

عکس متن اقامت طلایی

 

بر اساس قانون اقامت طلایی پرتغال سرمایه گذار روش های مختلفی برای سرمایه گذاری پیش رو دارد. مثل خرید سهام، ورود سرمایه و یا سرمایه گذاری در حوزه های تعریف شده در پرتغال و مهم تر از همه سرمایه گذاری در املاک پرتغال. در بین این روش ها خرید ملک در پرتغال بهترین راه برای اخذ اقامت پرتغال با قانون طلایی است. در این روش فرد می تواند یا با خرید ملک به ارزش حداقل 500 هزار یورو در هر منطقه ای از پرتغال بلافاصله شرایط اقامت با ویزا طلایی پرتغال را داشته باشد و یا با خرید ملک یا املاک فرسوده بالای 30 سال ساخت در پرتغال که نیاز به بازسازی دارد اقامت پرتغال را با ویزا طلایی پرتغال به دست بیاورد.

نکته قابل توجه در اقامت طلایی پرتغال این است که ملک همواره سودآور و مطمئن است و امکان مالکیت صد در صدی را به مالک خارجی می دهد. در همان ابتدا اقامت دو ساله برای فرد صادر می شود و هر بار برای دو سال دیگر امکان تمدید دارد و در صورتیکه تمایل به اخذ اقامت دائم پرتغال را داشته باشید می توانید بعد از 5 سال با حفظ ملک خریداری شده و اقامت حداقل 180 روز در سال در پرتغال، برای اقامت دائم پرتغال هم درخواست دهید.

فرزندان زیر 18 سال و در صورتیکه در حال تحصیل باشند حتی فرزندان بالای 18 سال، همسر و پدر و مادر نیز مشمول اخذ اقامت طلایی پرتغال در این روش می شوند. به یاد داشته باشید که برای اخذ اقامت پرتغال نیازی نیست الزاما در پرتغال ساکن باشید و تنها 7 روز در سال این هم برای انجام امور اداری کفایت می کند.

برای به دست آوردن شرایط اقامت طلایی کافی است ملک خود را انتخاب، خریداری و سرمایه گذاری خود را اثبات کنید و در کمتر از دو ماه اقامت طلایی پرتغال را در دستان خود و خانواده تان ببینید. با این اقامت بدون محدودیت در اروپا سفر کنید، بعد از 5 سال اقامت دائم پرتغال را اخذ کنید و بعد از 6 سال شهروند پرتغال شوید و با دریافت پاسپورت پرتغال به بسیاری از کشورهای جهان به راحتی سفر کنید. برای اخذ اقامت طلایی پرتغال حداقل باید 25 سال سن داشته باشید اما حداکثر سنی برای شما تعریف نشده و با هر سن دیگری می توانید برای اخذ ویزا طلایی پرتغال اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.