شماره تماس : 23-88641720

انواع ویزای شینگن

02

انواع ویزای شینگن

یکی از دلایل و علاقمندی افرادی که به اروپا سفر می کنند و یا به دنبال اخذ اقامت در یکی از کشور های اروپایی می باشند دریافت ویزای شنگن است تا به واسطه آن بتوانند به راحتی و همانند یک شهروند اروپایی به تمامی نقاط اروپا بدون محدودیت رفت و آمد نمایند .

این ویزا به 4 نوع صادر می شود :

  • ویزای ترانزیت : برای مسافرانی است که قصد دارند به منظور سفر به کشوری دیگر در کشوری فرود آمده و تعویض پرواز نمایند . این افراد حق خروج از محدوده فرودگاه را ندارند .
  • ویزای عبور : در این نوع ویزا مسافر قصد دارد در کشوری فرود آمده و به وسیله مسافرت زمینی این کشور را به قصد کشور دیگری ترک نماید .مسافر نمی تواند توقفی در این کشور داشته باشد .
  • ویزای توریستی : اکثراً از طریق این ویزا وارد محدوده شنگن می شوند البته به شرط غیر اروپایی بودن آنها . این ویزا برای مدتی اعتبار دارد و مسافرین می توانند توسط آن به یک یا چند کشور اروپایی مسافرت کنند .
  • ویزای بلند مدت : این ویزا مخصوص افرادی ست که نیاز به تردد مداوم در حوزه شنگن دارند. این افراد می توانند توسط این ویزا به راحتی در محدوده شنگن رفت و آمد نمایند . اعتبار این ویزا از 3 ماه تا دو سال و یا حتی بیشتر متغیر است و در پایان اعتبار باید 3 ماه از روی اعتبار ویزای قبلی حداقل گذشته باشد تا با دلایل کاملا قانونی بتوانید دوباره ویزا بگیرید .

اگر شغل و حرفه شما به نحوی است که باید دائماً در این محدوده رفت و آمد نمایید بهتر است درخواست ویزای بلند مدت کنید.

برای دریافت ویزای شنگن و یا اقامت خود در کشور های اروپایی با متخصصان کار بلد سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید تا بهترین پیشنهاد ها و راه ها را برای شما معرفی نمایند .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.