شماره تماس : 23-88641720

تفاوت هتل با متل

تفاوت هتل با متل

تراول هتل و متل

اگر به دنبال اقامتگاهی برای سفرهایتان می باشید بهتر است فرق میان هتل و متل را بدانید. این دو اقامتگاه هدف مشترکی با یکدیگر دارند ولی تفاوت هایی هم بین آنها وجود دارد. هدف مشترک هتل و متل فراهم کردن مکانی برای خوابیدن و استراحت مسافران می باشد ولی امکاناتشان متفاوت از یکدیگر است. کلمه هتل بر گرفته از واژه فرانسوی hotel در سال 1600 می باشد. واژه هتل به مکانی که غذا، اقامتگاه، سرگرمی و سایر خدمات دیگر را فراهم می کند، اشاره دارد. متل ها اخیرا و به تازگی شکل گرفته و نوعی از اقامتگاه هایی می باشند که اغلب توسط آمریکایی ها شکل گرفته اند. تاریخچه این واژه به سال 1920 برمی گردد، واژه متل تلفیقی از دو واژه هتل و موتور می باشد. زمانی که سیستم اتوبان های کشور آمریکا شکل گرفت، متل ها به وجود آمدند که در آن زمان فضایی را برای اقامت و استراحت موتور سواران درش جاده فراهم می کردند.

با شناخت بیشتر تفاوت های میان هتل و متل می توانید اقامتگاه تان را برای سفر های آینده تان بهتر انتخاب کنید. هتل ها برای اقامت های طولانی تر مناسب می باشند در صورتی که متل ها برای اقامت های یک یا دو روزه برای توقف های کوتاه بین سفر هایتان مناسب هستند. همچنین هتل ها امکانات بیشتری را مانند باشگاه ورزشی، استخر و امکانات تفریحی نسبت به متل ها ارائه می دهند. هتل ها دارای لابی می باشند در صورتی که اتاقتان در یک متل مستقیما از پارکینگ قابل دسترسی می باشد. اغلب هتل ها در مرکز شهر و میان مکان های گردشگری شهر قرار گرفته اند اما متل ها در اطراف جاده ها قرار دارند. همچنین هتل ها به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر و امکانات بیشتر، از قیمت بالا تری نسبت به متل ها برخوردار می باشند.

بستگی به نوع سفر شما دارد که میان هتل و متل یکی را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید. اگر قصد استراحتی کوتاه در حین سفرتان دارید، بهتر است متل ها را انتخاب کنید. ولی اگر قصد سپری کردن چند روز متوالی را حین سفرتان دارید و به دنبال امکانات بیشتر می باشید، هتل ها انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.