شماره تماس : 23-88641720

جاذبه های گردشگری فرانسه

06

جاذبه های گردشگری فرانسه

کشور فرانسه از کشور های عضو اتحادیه اروپا و سازمان ملل و اعضاء گروه موسوم به جی 8 است . فرانسه از قدرت های برتر دنیا در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و نظامی بوده و از نفوذ سیاسی زیادی برخور دار می باشد.

آب و هوای فرانسه بسیار متفاوت است . مثلا پاریس خیلی هوا سرد نمی شود و به ندرت برف می بارد و سواحل مدیترانه ای این کشور که در جنوب آن قرار دارد خشک ترین بخش این کشور است . بهترین زمان برای سفر به این کشور ماه های آوریل تا ژوئن و ماه های سپتامبر تا نوامبر می باشد و بدترین ماه ها جولای و آگوست هستند.

فرانسه دارای پشتوانه تاریخی زیادی است و جاذبه های گردشگری فراوان آن باعث شده این کشور میعادگاه میلیون ها نفر گردشگر در سال باشد. از جمله جاذبه های این کشور می توان برج معروف ایفل را  نام برد که هر ساله حدود 6 میلیون فقط از این برج بازدید می کنند ، دیسنی لند ، بلوار شانزلیزه ، موزه لوور ، موزه اورسی ، کلیسای نوترودام ،  کاخ ورسای ، معبد پانتئون ، برج مون پارناس ، طاق نصرت تریومفه ، کاخ انستیتو فرانسه ، تئاتر لاویل ، هتل ریتز ، قلعه وینسنز ، دانشگاه سوربن ، قصر سلطنتی ، کلیسای سکره کر ، رستوران ماکزیم ، پاریس پلج ، کاخ کونسنژی ، عمارت مدرسه عالی علوم نظامی ، عمارت دیفنس ، عمارت اینولید ، کتابخانه ملی فرانسه ، کاخ پلنتس ، کاخ لوکزامبورگ ، میدان کونکورد ، میدان وندوم  و ده ها اثر تاریخی و گردشگری جذاب دیگر که در این مقوله نمی گنجد.

اگر می خواهید به فرانسه سفر کرده و جاذبه های مهم گردشگری آن را ببینین و عکس یادگاری بگیرید و خاطرات خود را ثبت کنید با کارشناسان سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.