شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در پرتغال 2020

 

خرید ملک در پرتغال 2020

 

مطابق با قوانین کشور پرتغال که از سال 2013 به بعد به صورت جدی پایه گذاری شد، با خرید ملک در پرتغال در سال 2020 می توانید همانند سال های قبل اقامت پرتغال را به دست بیاورید. به دنبال استقبال سرمایه گذاران برای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت پرتغال، در سال 2020 شرایط سرمایه گذاری و اعطا اقامت به ازا سرمایه گذاری در کشور پرتغال تسهیل شده است.

پرتغال یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که به داشتن سواحل زیبا، فرهنگ غنی، زندگی آرام و با سطح رفاه اجتماعی بالا و رو به توسعه شناخته می شود. سرمایه گذاری در این کشور به دلیل امنیت بالا، شرایط اقتصادی عالی و دسترسی به بزرگ ترین بازار های جهانی و مهم تر اعطا اقامت به سرمایه گذاران مشروط به پر کردن سقف سرمایه گذاری، در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه قصد داریم که شرایط دریافت اقامت پرتغال در سال 2020 با خرید ملک در پرتغال را بررسی کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ملک در پرتغال و یا هر کشور دیگر اروپایی هستید قبل از هر اقدامی وبه منظور انتخاب بهترین ها و با امنیت بالا همین امروز با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 

اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک در سال 2020

 

گفتیم که به منظور توسعه اقتصادی و جذب سرمایه های مورد نیاز کشور پرتغال از چندین سال است که در راستای تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این کشور طرح های تشویقی مانند اعطا اقامت به سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به اینکه این روند به خوبی توانسته سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری در این کشور بکند در سال 2020 نیز ضمن تمدید این طرح، شرایط اعطا اقامت پرتغال در ازا خرید ملک و سرمایه گذاری در پرتغال را تسهیل کرده است.

در این راستا افرادی که بتوانند به اندازه مشخص و با سقف تعریف شده در نهادهای اقتصادی پرتغال، در این کشور سرمایه گذاری کند می توانند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت پرتغال را دریافت کنند. این اقامت شامل فرد سرمایه گذار، فرزندان زیر 18 سال و یا حتی تا 27 سال مشروط به وابسته بودن به سرپرست خانواده و مجرد و محصل بودن و حتی پدر و مادر سرمایه گذار در صورتیکه بالای 65 سال سن داشته باشند می شود.

ضمن این که افرادی که بتوانند سقف سرمایه گذاری تعریف شده در قوانین پرتغال را در سرمایه گذاری مانند خرید ملک در پرتغال رعایت کنند، می توانند از طرح اقامت طلایی پرتغال استفاده کنند.

 

اقامت طلایی پرتغال چیست؟

 

اقامت طلایی پرتغال یا گلدن ویزا نوعی ویزا است که در ازا سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه می شود و به همین دلیل ویزا سرمایه گذاری نیز نامیده می شود. تفاوت کلیدی این نوع ویزا و یا اقامت طلایی  با دیگر انواع اقامت هایی که در کشور پرتغال ارائه می شود در این است که ، سرمایه گذاری می تواند اقامت خود و خانواده اش را در کمترین زمان  و بدون نیاز به برخی از پارامترهای کلیدی و اساسی تعریف شده در سایر روش ها به دست بیاورد.

از جمله مهم ترین پیش نیاز هایی که در طرح اقامت طلایی یا گلدن ویزا پرتغال سرمایه گذار نیازی به برآورده کردن آن ندارد می تواند به عدم نیاز به داشتن دانش زبان انگلیسی به صورت الزامی،عدم نیاز به ارائه ریز نمرات و یا کارنامه تحصیلی ، بدون نیاز به داشتن رزومه و سابقه کاری خاص، بدون نیاز به طی کردن مراحل دشوار اقامت های موقت تا رسیدن به اقامت دائم پرتغال و شرایط ساده تر بریا دریافت اقامت دائم و شهروندی پرتغال

 

روش های دریافت اقامت پرتغال از طریق خرید ملک در پرتغال در سال 2020

 

روش های اقامت با خرید ملک

 

اگر به دنبال اقامت پرتغال از طریق خرید ملک در پرتغال در سال 2020 هستید باید به مبلغ حداقل 500 هزار یورو در پرتغال اقدام به خرید ملک بکنید. در نظر داشته باشید که این میزان به عنوان حداقل تعریف شده و ممکن است سرمایه بیشتری وارد پرتغال برای خرید ملک شود اما نباید از این سقف کمتر باشد. در واقع افرادی که حداقل 500 هزار یورو در پرتغال و در هر یک از مناطق بدون محدودیت اقدام به خرید ملک بکنند می توانند از اقامت طلایی پرتغال یا ویزا طلایی پرتغال بهره مند شوند.

بنابراین محدودیتی برای خرید ملک در پرتغال از نظر قیمت و یا میزان سرمایه وجود ندارد اما اگر به دنبال اقامت طلایی پرتغال هستید باید حداقل 500 هزار یورو در پرتغال ملک خریداری کنید.

در روش دیگر برای دریافت اقامت طلایی پرتغال از طریق خرید ملک، سرمایه گذار باید حداقل 350 هزار یورو در پرتغال اقدام به خرید ملک بکند با این تفاوت که در این روش ، سرمایه گذار باید ملکی را خریداری کند که نیاز به بازسازی داشته باشد. در واقع این ملک باید از بین ملک های فرسوده و یا بالای 30 تا 35 سال انتخاب شده و برای بازسازی و تعمیرات آن اقدام شود. در این روش نیز اقامت طلایی به سرمایه گذار و خانواده اش تعلق خواهد گرفت.

البته تنها این دو روش برای خرید ملک در پرتغال و به دست آوردن اقامت پرتغال از طریق خرید ملک تعریف نشده است و راه های دیگری نیز برای دریافت اقامت پرتغال با سرمایه گذاری در ملک دیده شده است.

یا اینکه می تواند با خرید ملکی به ارزش حداقل 280 هزار یورو در یک منطقه کم جمعیت که نیاز به بازسازی دارد اقامت طلایی پرتغال را به دست بیاورد. با توجه به اینکه اغلب خانه ها و یا املاک قدیمی پرتغال در مناطق کم جمعیت و سواحل پرتغال واقع شده است، بسیاری از سرمایه گذاران با خرید ملک با قیمت ارزان تر و بازسازی آن در این مناطق نه تنها سو بیشتری از نظر قیمت به دست خواهند آورد بلکه با توجه به اینکه این مناطق توریستی هستند، می توانند از محل اجاره این املاک نیز سود خوبی به دست بیاورند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای سرمایه گذاری با ارزش کمتر نیز سرمایه گذار مجاز خواهد بود و حتی می تواند اقامت پرتغال را نیز از این راه به دست بیاورد. به عنوان مثال سرمایه گذار می تواند با اثبات تمکن مالی و خرید ملکی به ارزش حدود 150 هزار یورو نیز اقامت پرتغال را به دست بیاورد. با این تفاوت که این اقامت یک ساله خواهد بود و باید بعد از یک سال هر دو سال یک بار تمدید شود و شبیه به شرایط اقامت از نوع تمکن مالی را دارا میباشد.

مناطق مختلفی از پرتغال در دست باز سازی است و شهرک ها و آپارتمان ها و ویلاهای مختلفی در پرتغال برای خرید و سرمایه گذاری وجود دارد. اما انتخاب درست با نگاه کارشناسی و دقیق به این خانه ها و املاک و انتخاب منطقه مناسب برای زندگی و سرمایه گذاری نکته ای بسیار مهم و کلیدی است که نیاز به تخصص دارد. در این رابطه می توانید روی دانش و تخصص کارشناسان بسیار حرفه ای ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب حساب کنید و یک سرمایه گذاری هوشمندانه و آینده دار در پرتغال داشته باشید.

 

شرایط اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک در سال 2020

 

شرایط اخذ اقامت با خرید ملک

 

همانطور که توضیح داده شد، دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک در سال 2020 تقریبا با ساده ترین روش ها امکان پذیر شده است و حتی با خرید ملک با ارزش کمتر از 280 هزار یورو نیز سرمایه گذار می تواند اقامت پرتغال را به دست بیاورد.

اما تفاوت اخذ اقامت پرتغال در روش های سرمایه گذاری و نوع سرمایه گذاری است. افرادی که سقف تعریف شده در قوانین سرمایه گذاری پرتغال و در مناطق تعریف شده را رعایت کنند می توانند اقامت طلایی پرتغال را به دست بیاورند. در طرح گلدن ویزا پرتغال سرمایه گذار تنها با حضور 7 روز در سال در پرتغال می تواند اقامت پرتغال را بدون محدودیت به دست آورده و همانند شهروندان اصلی پرتغال از مزایای زندگی در پرتغال بهره مند شود.

ضمن این که این اقامت در ابتدا یک ساله خواهد بود و بعد از دوبار تمدید دوساله، امکان تمدید 5 ساله و اقامت دائم پرتغال و یا حتی شهروندی پرتغال با درخواست سرمایه گذار تبدیل می شود. تنها لازمه دریافت این اقامت این است که در طول مدت 5 سال سرمایه گذاری انجام شده حفظ شود و به هیچ عنوان ملک خریداری شده فروخته نشود و یا اگر فروخته شد، فورا جایگزین شود.  همچنین در این روش فرد سرمایه گذار می تواند با اثبات داشتن تمکن مالی، آشنا شدن با زبان پرتغال به میزان مناسب و یا اجین شدن با فرهنگ و تاریخ پرتغال در دریافت اقامت دائم پرتغال خود سریع تر عمل کند.

در روش های دیگر که با سرمایه گذاری کمتر در پرتغال سرمایه گذار ، اقامت پرتغال را دریافت می کند، سرمایه گذار لازم دارد که ضمن اثبات تمکن مالی، شرایط کمی دشوارتری را برای دریافت اقامت پرتغال دنبال کند. در این روش اقامت موقت پرتغال برای یک سال برای سرمایه گذار صادر می شود و بعدا هر دو سال یک بار قابل تمدید است. در ضمن باید سرمایه گذاری انجام شده حفظ شود و تمامی شرایط لازم مانند دانش زبان، نداشتن سو سابقه، داشتن شناخت از فرهنگ و تاریخ پرتغال نیز اثبات شود. هر چند در سرمایه گذاری کمتر در املاک پرتغال نیز بعد از 5 سال امکان دریافت اقامت دائم پرتغال هست.

 

مراحل دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک در پرتغال در سال 2020

 

در روش اول سرمایه گذار باید ضمن انتخاب ملک به زبان پرتغالی نیز مسلط باشد و با توافق با فروشنده و مشاوران املاک محلی کار خرید ملک و تحویل سند را دنبال کند که به هیچ عنوان با توجه به سو استفاده ها و فریبکاری های انجام شده، توصیه نمی شود.

اما در روش دوم سرمایه گذار با استفاده دانش و تخصص مشاوران ساحل آفتاب بدون نیاز به حضور در پرتغال در همان مرحله اول، املاک مختلف را با مزایا و معایب آنها بررسی و بعد از نشان کردن چندین ملک با یک سفر به پرتغال و تایید ملک، سایر اقدامات مورد نیاز برای خرید ملک و ثبت سند ملک به نام خریدار را بدون هیچ مشکل و به صورت تضمینی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب تا مرحله اخذ اقامت دنبال خواهد کرد.

 

شرایط اخذ اقامت پرتغال در سال 2020 با سرمایه گذار و خرید ملک در پرتغال

 

اقامت پرتغال با خرید ملک از هر نوعی که باشد در ابتدا به صورت یک اقامت دائم نیست و تنها شرایط صدور و سهولت صدور اقامت متفاوت خواهد بود به شکلی که برای سرمایه گذاری با مبلغ 500 هزار یورو فرد می تواند اقامت پرتغال را در کمتر از 6 ماه و با شرایط بسیار ساده به دست بیاورد.

لازمه این کار داشتن شرایط خاص است. در نظر داشته باشید که برای دریافت اقامت دائم پرتغال از روش سرمایه گذاری در ملک افرادی می توانند استفاده کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • داشتن سن بالای 18 سال
  • زندگی در پرتغال برای حداقل 5 سال متوالی ( بدون نیاز به حضور دائم در پرتغال برای افرادی که ویزا طلایی دریافت می کنند)
  • داشتن شناخت از فرهنگ و تاریخ پرتغال
  • تسلط نسبی به زبان پرتغال
  • نداشتن سو سابقه و سو رفتار در طول زمان اقامت خود در پرتغال
  • داشتن تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده اش

 

مزایای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت پرتغال

 

مزایای خرید ملک

 

پرتغال یکی از بهترین کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و از کشورهای عضو توافقنامه شینگن است. داشتن اقتصاد قوی و پویا و ارتباط عالی با کشورهای دیگر جهان و داشتن شرایط رو به رشد و با آینده نگری دقیق و ارتباطات عالی در این کشور چشم انداز سرمایه گذاری و رشد اقتصادی در این کشور را روشن تر می کند. باید در نظر داشت که شاخص توسعه اقتصادی پرتغال هر ساله رو به افرایش است.

در سال های اخیر شرکت ها و موسسات زیادی در کشور پرتغال اقدام به راه اندازی شعبات خود کرده است و داشتن ارتباط و دسترسی عالی به آب های بین المللی به عنوان یکی از بزرگ ترین ورودی های اروپا مزید بر علت شده است.

به صورت کلی صرف نظر از طرح های تشویقی مطرح شده برای سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ اقامت پرتغال، می توان مزایای زیر را برای سرمایه گذاری در پرتغال و خرید ملک در پرتغال توصیف کرد:

  • امکان دریافت اقامت برای سایر اعضا خانواده شامل همسر، فرزندان تا 27 سال و یا والدین بالای 65 سال
  • هزینه و قیمت مناسب ملک در پرتغال
  • امکان خرید چندین ملک و تجمیع سرمایه گذاری برای دریافت اقامت پرتغال
  • امکان باز کردن حساب بانگی بین المللی و اروپایی در پرتغال
  • دسترسی و رفت و آمد بدون محدودیت به دیگر کشورهای اروپایی حوزه شینگن
  • امکان سفر به بیش از 120 کشور دیگر در دنیا بدون ویزا
  • امکان دریافت مالیکت ملک به صورت کامل و بدون محدودیت
  • امکان دریافت ویزا انگلستان و آمریکا در کمترین زمان
  • زندگی در یکی از بهترین کشورها از نظر آب و هوایی
  • امکان تحصیل رایگان برای فرزندان

و ده ها مزیت دیگر که عنوان آنها در این مقوله نمی گنجد

شاید بارهای با خود برای سرمایه گذاری در اروپا و انتخاب بهترین مکان برای سرمایه گذاری در اروپا اندیشیده باشید. در نظر داشته باشید که عوامل مختلفی برای نتیجه گیری در حوزه سرمایه گذاری در اروپا مطرح می شود و این مهم در زمان سرمایه گذاری برای خرید ملک در اروپا کمی پیچیده تر می شود.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب با درک نیازهای مشتریان خود و به دنبال سال های سابقه درخشان در حوزه های حقوقی و سرمایه گذاری در اروپا در کنار شما خواهند بود تا شما بهترین انتخاب ها را برای سرمایه گذاری و خرید ملک در اروپا داشته باشید. با این وجود خرید ملک در پرتغال با توجه به قیمت ملک و شرایط عالی که این کشور برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است و همچنین با توجه به آینده روشن اقتصادی در این کشور یک گزینه عالی خواهد بود. آنچه که مشخص است دوام این طرح ها برای سرمایه گذاری و اعطا اقامت پرتغال با این میزان سرمایه گذاری در سال های آتی جای سوال است و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و اخذ اقامت پرتغال یا اقامت اروپا هستند باید هر چه زودتر برای بهره مندی از این طرح های ویژه اقدام کنند و فرصت سوزی نکنند.

موسسه حقوقی ساحل آفتاب افتخار دارد که به عنوان برترین موسسه حقوقی در حوزه سرمایه گذاری اروپایی با سوابق درخشان در کنار مشتریان خود باشد و با اطمینان خاطر زیاد بهترین رهنمودها را به مشتریان خود برای بهترین سرمایه گذاری ها ارائه نماید. پیشنهاد می کنیم با تکمیل فرم زیر و یا تماس با کارشناسان ما از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان موسسه ساحل آفتاب استفاده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.