شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در اسپانیا 2020

خرید ملک در اسپانیا 2020

 

یکی از جذاب ترین و بهترین راه ها برای دریافت اقامت اسپانیا سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا است. در واقع خرید ملک در اسپانیا در سال های اخیر بهترین و ساده ترین راه برای مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا و استفاده از تمامی مزایای شهروندی این کشور همانند شهروندان واقعی اسپانیا است.

با توجه به رکود اقتصادی که گریبان اسپانیا و بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی را در ابتدای قرن حاضر و تا حدود سال 2013 گرفت، دولت اسپانیا به منظور کنترل شرایط اقتصادی خود و برون رفت از وضعیت موجود طرح های تشویقی زیادی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفت تا بر اساس سرمایه گذاری در اسپانیا از این طرح ها که مهم ترین آنها اقامت در اسپانیا است بهره مند شوند.

هر چند خرید ملک در اسپانیا نیازمند داشتن سرمایه مناسب است اما قیمت ملک در اسپانیا به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا مقرون به صرفه تر است و به دلیل شرایط اقتصادی و یا قدرت اقتصادی که اسپانیا در اختیار دارد و دسترسی به بازارهای جهانی و در کنار آن بهره مندی از بالاترین استاندارد ها و رفاه زندگی باعث شده تا هر ساله بر تعداد افرادی که قصد سرمایه گذاری در اسپانیا را دارند افزوده شود.

طرح سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا در سال 2020 نیز همچنان به قوت خود باقی است و اسپانیا به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی میزان مشوق ها و سهولت اعطا اقامت اسپانیا به سرمایه گذاران را در پیش گرفته و به سرمایه گذار و خانواده او اقامت اسپانیا را در پروسه زمانی کمتار اعطا می کند.

تاکید بسیار می کنیم که به منظور دوری از دام افراد سود جو اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید حتما با تخصص کارشناسان ما در ساحل آفتاب اقدام کنید و بهترین املاک را در اسپانیا در بهترین مناطق خریداری کنید. ضمن اینکه اگر قصد خرید ملک دارید از شما دعوت می کنیم که ادامه متن را از دست ندهید.

 

راه های اقامت اسپانیا با خرید ملک

 

به صورت کلی روش های خرید ملک در اسپانیا بسیار متنوع هستند. هیچ حداقلی برای سرمایه گذاری در اسپانیا و حتی خرید ملک به صورت انفرادی و یا مشارکتی دیده نشده است. با این حال اگر قصد دریافت اقامت اسپانیا را با خرید ملک در اسپانیا در سال 2020 دارید سه روش برای این کار وجود دارد:

 

خرید ملک و اخذ ویزا طلایی اسپانیا

 

بهترین راه برای دریافت اقامت اسپانیا استفاد هاز فرصت بی نظیر خرید ملک در طرح اقامت طلایی یا ویزا طلایی اسپانیا است.  در این روش سرمایه گذار می تواند با خرید ملکی به ارزش حداقل 500 هزار یورو در کمتر از چند ماه هم ربای خود و هم برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود و یا حتی بالای 18 سال تا 26 سال به شرط وابسطه بودن به سرپرست خانواده،مجرد و محصل بودن، اقامت اسپانیا را به دست بیاورد. هر چند این نوع اقامت از نوع اقامت دائم در همان ابتدا نیست ، اما به دلیل سهولت در صدور این اقامت و حذف بسیار از پیش نیازها مانند داشتن سواد زبان انگلیسی و یا اسپانیایی، داشتن مدرک تحصیلی و یا غیره به عنوان اقامت طلایی شناخته شده است.

لازم به توضیح است که در این روش حداقل سرمایه گذاری 500 هزار یورو است و کمتر از این نمی تواند باشد. در ضمن در این روش فرد الزامی به حضور در اسپانیا ندارد و بدون نیاز به حضور در اسپانیا اقامت این کشور را اخذ خواهد کرد و تنها سالی 7 روز برای تمدید اقامت در صورت پا بر جا بودن سرمایه گذاری نیاز به حضور در اسپانیا دارد. در این روش ابتدا اقامتی دو ساله برای سرمایه گذار صادر می شود و پس از آن 5 سال به 5 سال تمدید میشود و اصطلاحا اقامت دائم به سرمایه گذار اعطا می شود. بعد از 10 سال نیز گلدن ویزا اسپانیا امکان تبدیل شدن به شهروندی اسپانیا را با داشتن شرایطی خواهد داشت.

 

خرید ملک در اسپانیا با ارزش کمتر از 500 هزار یورو

 

افرادی که ملکی با ارزش کمتر از 500 هزار یورو در اسپانیا خریداری کنند نیز شانس دریافت اقامت اسپانیا را دارند اما پروسه صدور اقامت آنها کمی زمان برتر است. بر این اساس فرد سرمایه گذار می تواند با خرید ملکی از 150 هزار یورو تا 490 هزار یورو یک اقامت یک ساله دریافت کند و شرایطی شبیه اقامت تمکن مالی داشته باشد. بعد از یک سال به شرط دنباله دار بودن سرمایه گذاری می تواند اقامت دو ساله دریافت کند و این اقامت هر دو سال قابل تمدید است. بعد از 5 سال نیز اقامت دائم اسپانیا را می تواند با شرط استمرار سرمایه گذاری اخذ کند.

 

خرید ملک در بهترین شهرهای اسپانیا

 

هر چنند تمامی شهرهای اسپانیا به دلیل شرایط آب و هوایی عالی که دارند برای سرمایه گذاری و خرید ملک مناسب هستند اما به صورت کلی می توان برخی از شهرها را برای خرید ملک برتر دانست.

 

خرید ملک در مادرید اسپانیا

 

خرید خانه در مادرید

شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا است و از نظر امکانات بهترین شهر اسپانیا تلقی می شود. صرف نظر از آب و هوا و جاذبه های گردشگری در این شهر، مادرید جزو 5 شهر بزرگ اروپا محسوب می شود و تاثیرات زیادی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اروپا می گذارد. این شهر از امن ترین شهرهای اروپا است و کیفیت نظام آموزشی و خدمات رفاهی در مادرید و دسترسی این شهر به انواع مراکز دیگر کشورهای اروپایی بی نظیر است.

 

خرید ملک در ماربیا اسپانیا

 

خرید خانه در ماربیا

ماربیا از قدیم به عنوان شهر افراد مشهور و شناخته شده مشهور بوده است. این شهر روندی صعودی و رو به گسترش دارد و به دنبال جذب سرمایه های فراوان خارجی سیاست های عالی اتخاذ کرده است. این شهر هر چند شهر بزرگی نیست اما از نظر امکانات فوق العاده است و در ضمن مناظر و چشم اندازهای عالی دارد. با توجه به میزان سرمایه گذاری و توجهی که سرمایه گذاران مختلف به این شهر دارند، رشد سرمایه در این شهر در سال های آتی بسیار زیاد خواهد بود.

 

خرید ملک در شهر بارسلونا اسپانیا

 

خرید خانه در بارسلون

بارسلونا بعد از مادردی بزرگ ترین شهر اسپانیا است و مرکز کاتالونیا محسوب می شود. بسیاری از قدرت اقتصادی اسپانیا مدیون فرصت های تجاری و سرمایه گذاری است که شهر بارسلونا ایجاد کرده است. بارسلونا نه تنها از نظر توریستی بلکه از نظر شاخص های تجاری نیز از قدرتمند ترین شهرهای اروپا است و همواره مراودات تجاری و صنعتی بسیار عظیمی در این شهر اتفاق می افتد. با ت.جه به شرایط عالی تجاری و صنعتی در این شهر و دسترسی این شهر به انواع مراکز مهم اقتصادی اروپا، سرمایه گذاری و خرید ملک در بارسلونا می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و با آینده ای مطلوب باشد.

در بسیاری دیگر از شهرهای اسپانیا نیز فرصت های سرمایه گذاری و خرید ملک بسیار مناسبی وجود دارد. بسته به شرایط خودتان می توانید با مشاوره تخصصی و حرفه ای کارشناسان موسسه حقوقی ساحل آفتاب بهترین سرمایه گذاری را در اسپانیا انجام داده و ملکی متناسب با شرایط و توان اقتصادی خود خریداری نمایید.

 

 فرایند اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک

 

همواره بهترین راه برای خرید ملک در اسپانیا اعتماد و دریافت مشاوره تخصصی از برترین کارشناسان سرمایه گذاری در اسپانیا یعنی کارشناسان شرکت ساحل آفتاب است. برای اینکه ملکی در اسپانیا خریداری کنید می توانید با کمک مشاوران حقوقی معتمد در ایران و یا با مراجعه به مشاوران املاک در اسپانیا این کار را انجام دهید.

در روش اول مشاوران ما در موسسه حقوقی ساحل آفتاب با در اختیار داشتن اطلاعات بهترین املاک و شرایط سرمایه گذاری در این املاک در مناطق مختلف اسپانیا و در ضمن داشتن تعاملات و ارتباطات دقیق و سازنده با شرکت های سرمایه گذاری و یا سازمان های مرتبط، انواع ملک را به شما بدون نیاز به مراجعه به اسپانیا معرفی می کنند و پس از پسند کردن یک تا چند ملک و شرایط منطقه ای و قیمت ملک، می توانید ضمن دریافت ویزا 1 تا 3 ماهه اسپانیا با حضور در این کشور و بازدید از املاک مورد نظر، با کمک مشاوران ما و حضور در دفاتر اسناد رسمی اسپانیا ملک را با اطلاعات دقیق و قانونی و بدون هیچ مشکل قانونی خریداری کنید و تا زمان صدور سند ملک و دریافت  اقامت اسپانیا و حتی پس از آن با مشاوران متخصص ما با خیال راحت یک سرمایه گذاری مطمئن انجام دهید.

در روش دوم سرمایه گذار می تواند یک اقامت 3 ماهه اسپانیا را دریافت کند و با حضور در اسپانیا  در صورت تسلط به زبان اسپانیایی با بازدید از املاک مختلفی که مشاوران املاک اسپانیایی به او نشان می دهند ملک مورد نظر را انتخاب و پس از مراجعه به دفاتر اسناد رسمی با فروشنده به صورت مستقیم ملک را خریداری کند که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

در هر دو صورت بعد از عقد قرارداد ملک در اسپانیا، قبل از انتقال سند، خریدار باید یک شماره شناسایی خارجی به عنوان NIE از پلیس اسپانیا دریافت کند تا بوسیله آن امور مالیاتی و مالی خود را در اسپانیا دنبال کند. ضمنا نیاز به دریافت استعلام هایی از ملک وجود دارد مانند استعلام از شهرداری، پلیس، دارایی، اداره آب و برق و غیره که حتما باید قبل از نهایی شدن خرید ملک انجام شود.

با اتمام فرایند خرید و ارائه مدارک و قرارداد ملک خریداری شده  و اثبات ارزش سرمایه گذاری انجام شده، اقامت سرمایه گذاری توسط اداره مهاجرت اسپانیا صادر می شود. در نظر داشته باشید که بسته به هزینه خرید ملک ممکن است اقامت طلایی و یا اقامت موقت یک ساله برای سرمایه گذاری، همسر و فرزندان زیر 18 سال (در اقامت تمکن مالی)  تا 26 سال (در اقامت طلایی) بسته به وابسته بودن به والدین ، صادر خواهد شد.

به صورت کلی پروسه دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک توسط موسسه حقوقی ساحل آفتاب در کمتر از 6 ماه و توسط خود سرمایه گذار در حدود 15 ماه ممکن است انجام شود.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک در سال 2020

 

پس از عقد قرارداد ملک در اسپانیا و به منظور دریافت اقامت اسپانیا باید مدارک زیر به سفارت اسپانیا و یا اداره مهاجرت اسپانیا برای صدور اقامت اسپانیا ارائه شود:

  • گواهی عقد قرارداد ملکی و یا داشتن موجودی بانکی برای انتقال سند به ارزش حداقل 500.000 یورو و یا ارزش ملک توافق شده
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • ارائه ویزا معتبر
  • سند ملکی
  • ارائه بیمه نامه
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی از پزشکان مورد اعتماد سفارت اسپانیا

 

مزایای خرید ملک در اسپانیا در سال 2020

 

مزایای خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا جزو برترین کشورهای اقتصادی اروپا است. سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپاننیا نه تنها مطمئن بلکه به صورت فوریو تضمینی تبدیل به اقامت می شود.  هر چند مزایای زندگی در اروپا و در کشوری مانند اسپانیا را نمی توان به راحتی به رشته تحریر در آورد اما مهم ترین مزیت های خرید ملک در اسپانیا در سال 202 را می توان موارد زیر دانست:

  • امکان سفر به تمامی کشورهای دیگر حوزه شینگن ( 26 کشور) بدون محدودیت و کنترل مرزی
  • امکان افتتاح حساب بانکی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی و جهان
  • امکان دریافت اقامت موقت و تبدیل این اقامت به اقامت دائم و نهایتا پس از 10 سال شهروندی اسپانیا
  • بدون محدودیت در راه اندازی کسب و کار و یا ثبت شرکت در اسپانیا
  • بهره مندی از مزیت تحصیل رایگان برای فرزندان
  • مالکیت بدون محدودیت بر املاک
  • املان سرمایه گذاری و خرید ملک با هر قیمت و تا هر سقف سرمایه گذاری
  • صدور اقامت اسپانیا به صورت فوری
  • امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان
  • ارزش روز افزون ملک در اسپانیا
  • امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان تا 26 یا حتی 27 سال به شرطی که وابستگی آنها به سرپرست خانواده مشخص شود.
  • و بسیاری از مزایای دیگر

 

هزینه های خرید ملک در اسپانیا در سال 2020

 

به صورت کلی هزینه های خرید ملک در اسپانیا در زمان انتقال سند ملک را می توان موارد زیر دانست:

  • هزینه مالیات انتقال ملک که به میزان 10 درصد از هزینه ملک محاسبه می شود.
  • هزینه ثبت ملک در سازمان ثبت اسناد اسپانیا یا سند ریجستری ملک که بسته به ارزش ملک محاسبه می شود.
  • هزینه دفتر اسناد رسمی که بر اساس ارزش ملک محاسبه می شود و حدود 5 درصد از ارزش ملک می باشد.
  • سایر هزینه ها مانند کارمزد ها و یا استعلام ها است که بسته به منطقه متفاوت است.

به طور کلی همه هزینه ها شامل نقل و انتقال، وکیل، محضر و ثبت بین 11 تا 13 درصد قیمت ملک خواهد شد.

 

اقامت دائم اسپانیا با خرید ملک در سال 2020

 

اقامت دایم با خرید ملک

بهترین روش برای دریافت اقامت دائم اسپانیا، روش خرید ملک در اسپانیا است. روشی ساده و تضمینی که در کوتاه ترین زمان به نتیجه خواهد رسید و نه تنها سرمایه گذار بلکه خانواده درجه یک او نیز شامل بهره مندی از مزیت اقامت اسپانیا می شوند.

مهم ترین نکته ببرای اینکه بتوان اقامت اسپانیا را از طریق خرید ملک به دست آورد این است که حداقل ملک خریداری شده را برای هر تمدید باید اثبات کنین که هنوز وجود دارد و در واقع ارزش سرمایه گذاری حفظ شود. بر این اساس اگر از طریق ویزا طلایی اسپانیا اقدام کنید، با خرید ملکی به ارزش حداقل 500.000 یورو می توانید اقامت اسپانیا را در ابتدا برای دو سال اخذ کنید و بعد از آن این اقامت برای هر دوره 5 ساله قابل تمدید است و پس از 10 سال نیز امکان دریافت شهروندی اسپانیا وجود دارد.

برای خرید املاک با ارزش کمتر از 500.000 یورو، در ابتدا اقامت یک ساله برای سرمایه گذار و خانواده اش صادر می شود و بعد از آن هر دو سال یک بار قابل تمدید است و بعد از 5 سال به شرط حفظ سرمایه می تواند به اقامت دائم تبدیل شود. در این روش نیز بعد از حداقل 10 سال سرمایه گذاری در اسپانیا شرایط برای درخواست تابعیت اسپانیا فراهم می شود.

برای دریافت اقامت دائم اسپانیا اما تنها شرط حفظ سرمایه کافی نیست. در این خصوص سرمایه گذار باید در هر دوره حداقل 181 روز را در اسپانیا اقامت داشته باشد و به نوعی حداقل نیمی از سال را در خاک اسپانیا زندگی کرده باشد. در ضمن باید اثبات کند که ضمن قبول قوانین و مقررات اسپانیا با شرایط و فرهنگ اسپانیا نیز اجین شده است و سو سابقه و یا بد رفتاری نیز در طول اقامت خود  در اسپانیا نداشته است.

خرید ملک در اسپانیا و یا هر نوع سرمایه گذاری دیگر در اسپانیا نیازمند شناخت دقیق از بازارها و املاک مختلف در این کشور و مناطق مختلف این کشور دارد. بخصوص اینکه در این مسیر ممکن است چالش های پیش بینی نشده دیگری نیز وجود داشته باشد. موسسه حقوقی ساحل آفتاب به عنوان برترین موسسه حقوقی در امر سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا با تسلط کامل بر قوانین و مقررات مهاجرتی و اقامتی اسپانیا از طریق خرید ملک و یا داشتن روابط بسیار سازنده و ارزشمند با شرکت ها و موسسات داخلی اسپانیا، بهترین انتخاب شما برای مشاوره و خدمات خرید ملک در اسپانیا خواهد بود. در این راستا استفاده از خدمات مشاوره رایگان ما را از دست ندهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.