شماره تماس : 23-88641720

راه های اقامت در یونان

01راه های اقامت در یونان

راه های اقامت در یونان

بی شک اگر از افرادی باشید که تا به حال یک بار به مسافرت و تور یونان رفته باشید و یا اینکه یکی از دوستان و یا آشنایان شما در یونان زندگی کرده باشد این سئوال که چگونه می شود اقامت یونان را گرفت ذهن شما را هم در گیر کرده است .

یونان به دلیل آب و هوای مدیترانه ای معتدل و زیبایی های طبیعی و در کنار آن جاذبه های تاریخی و کهن و فرهنگ و ادب مردمان این کشور خواستگاه بسیاری از مردمان سایر نقاط جهان بخصوص ایرانیان علاقمند به اقامت اروپایی می باشد.  دولت  یونان نیز همانند بسیاری از کشور های دیگر اروپایی برای اقامت دادن به افراد غیر سرزمینی خود شرایط و ضوابطی دارد تا هر فردی نتواند به دلایل پوچ خود به این کشور سفر و اقامت بگیرد.

اگر تمایل دارید به یک شهروند اروپایی در دیار خدایان قرون وسطی تبدیل شوید باید بتوانید دولت یونان را متقاعد نمایید که بودن شما در این کشور به منافع این کشور کمک خواهد کرد . باید بتوانید توانایی مالی خود را ثابت کرده و دراین کشور تا حد معینی برای تجارت در کارهای کلان سرمایه گذاری نمایید .یا اینکه در مناطق مشخص شده این کشور ملک خریداری نمایید که آن هم باید حداقلی را پوشش دهد .

البته راه ساده تری هم بخصوص برای تجار و اشخاص حقوقی وجود دارد و آن این است که با شرایط این کشور شرکتی کاملا ایرانی در این کشور احداث نموده و به فعالیت اقتصادی مشغول شوند . کاملا ایرانی یعنی اینکه تمامی سهام آن مربوط به شهروندان ایرانی باشد.

راه های دیگری هم برای اخذ اقامت کوتاه مدت و بلند مدت یونان وجود دارد به عنوان مثال اخذ اقامت از طریق تحصیل و … برای اینکه راحت و بدون دردسر بتوانید اقامت خود را در کشور یونان دریافت نمایید و راه های دیگر اقامت این کشور را بشناسید با مشاوران سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

نشانی: ایران- تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- جنب کوچه نگار- برج نگار- طبقه 17- واحد 9 و 11

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.