شماره تماس : 23-88641720

راه های دریافت گلدن ویزای یونان

راه های دریافت گلدن ویزای یونان

اقامت طلایی یونان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت شناخته می شود. شما برای دریافت اقامت طلایی این کشور باید سرمایه‌گذاری تان را در کشور یونان به ثبت برسانید.

روش‌ های سرمایه‌ گذاری در کشور یونان متفاوت هستند. هر یک از این روش ها از نظر بودجه و شرایطی که دارید می توانید انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعاتی در مورد روش های مهاجرتی و سرمایه‌ گذاری در کشور یونان ندارید می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید.

برخی از مهمترین روش هایی که برای دریافت اقامت طلایی کشور یونان می توانید مورد استفاده قرار دهید را در ادامه معرفی می کنیم.

خرید ملک در یونان برای اقامت طلایی یونان

اقامت طلایی یونان با سرمایه گذاری در پروژه ها

خرید ملک در یونان به عنوان یکی از بهترین روش های اقامت طلایی یونان به شمار می ‌رود. شما با خرید ملک که ارزش آن ۲۵۰ هزار یورو می باشد می توانید در این کشور سرمایه ‌گذاری نمایید. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد امکان دارد ملک های متفاوتی در کشور یونان خریداری کنند، ولی ارزش آنها به ۲۵۰ هزار یورو نرسد.

البته طبق قوانین جدیدی که مربوط به سرمایه‌ گذاری در کشور یونان می باشد امکان دارد نرخ سرمایه گذاری برای خرید ملک افزایش پیدا کند. خرید ملک را به عنوان یکی از امن ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور یونان می‌ شناسیم.

سرمایه گذاری در اوراق و سهام یونان برای دریافت اقامت طلایی یونان

یکی دیگر از روش هایی که برای دریافت اقامت یونان می توانید مورد استفاده قرار دهید سرمایه‌ گذاری در اوراق بهادار و پروژه‌ های کشور یونان می باشد. شما می توانید در پروژه های متفاوت یونان سرمایه گذاری کنید و اقامت طلایی این کشور را دریافت نمایید.

یکی از مهمترین نکاتی که برای سرمایه گذاری در پروژه های یونان اهمیت دارد این است که حدود ۴۰۰ هزار یورو برای سرمایه‌ گذاری تحویل دولت یونان دهید.

اقامت طلایی یونان با تمکن مالی

 یکی از بهترین روش های دریافت اقامت طلایی یونان تمکن مالی است. اقامت تمکن مالی یونان به عنوان روش خود حمایتی شناخته می ‌شود. شما اگر درآمد ثابت مانند اجاره ماهیانه ملک، سود سهام، سود اوراق بهادار و … را دارید می توانید از طریق روش خود حمایتی وارد کشور یونان شوید.

فرایندی که مربوط به دریافت ویزای خود حمایتی می باشد را باید بشناسید و سپس با استفاده از این ویزا اقامت طلایی کشور یونان را کسب کنید. یکی از مهم ‌ترین شرایطی که برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان اهمیت دارد این است که در کشور یونان و ایران کار نکنید.

در واقع شما بدون کار کردن باید بتوانید هزینه های خودتان و خانواده تان را در کشور یونان پرداخت نمایید. بسیاری از افرادی که ثروتمند هستند از روش خود حمایتی برای دریافت ویزای کشور یونان استفاده می کنند.

سخن پایانی

 برای اینکه آگاهی بیشتری در مورد روش های سرمایه گذاری کشور یونان و دریافت اقامت طلایی یونان داشته باشید می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. هر یک از کارشناسان و متخصصان شرکت ساحل آفتاب می توانند شما را برای دریافت اقامت طلایی راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.