شماره تماس : 23-88641720

سفر به ایتالیا

10

سفر به ایتالیا

ایتالیا کشوری جنوب اروپایی است که به دلیل شباهت نقشه جغرافیایی این کشور به چکمه به آن کشور چکمه ای ها هم می گویند . این کشور از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینا در حوزه دریای مدیترانه تشکیل شده است .

پایتخت ایتالیا شهر معروف روم است که به دلیل قدمت تاریخی و سرگذشت های افسانه ای شهره عام و خاص است . مسیحیات کاتولیک عمده جمعیت ایتالیا را تشکیل می دهند . ایتالیا به دلیل توسعه یافته بودن و صنعتی بودنش مورد توجه بسیاری از علاقمندان به اقامت اروپایی است .

ایتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است و به دلیل وجود رشته کوه آلپ در شمال این کشور،  آب و هوای سردی حاکم است. هر چند سایر نقاط دیگر ایتالیا گرم و مرطوب است .

ایتالیا کشوری متمدن و چندین هزاره ساله اروپایی به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری خود سالیانه مهمان میلیون ها نفر گردشگر از تمام نقاط دنیاست . این کشور از اعضاء اصلی اتحادیه شنگن است و برای مسافرت به آن باید ویزای شنگن دریافت نمود . تعداد نقاط گردشگری و جاذبه های توریستی این کشور به حدی زیاد است که نمی توان به راحتی عنوان کرد ولی اگر بخواهیم فقط به تعدادی از آنها اشاره ای داشته باشیم عبارتند از :

برج پیزا ، صخره های ساحلی جزیره کاپرائیا ، کلیسای سانتا ماریا ماجیوری ، موزه ملی رم ، واتیکان ، میدان گلادیاتورها ، بنای کولیزوم ، میدان باربرینی ، قلعه سنت آنجلو ، پل ریالتو ، کلیسای ایل دامو ، پل پونته وکیوو شهر فلورانس ، روستای توسکانیا ، فواره قایق قدیمی ، تپه پالاتینو ، معبد پانتئون ، پیازا سان مارکو ، شهر سان جیمینیانو و ….

اگر از علاقمندان به مسافرت به کشور دیدنی ایتالیا می باشید قبل از تنظیم برنامه های خود با مشاوران سیاحتگران ساحل آفتاب تماس گرفته و برنامه خود را با هماهنگی آنها آماده نمایید تا مسافرتی دلچسب را تجربه کنید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.