شماره تماس : 23-88641720

فرآیند اخذ اقامت یونان با خرید ملک چقدر زمان می برد؟

فرآیند اخذ اقامت یونان با خرید ملک چقدر زمان می برد؟

خرید ملک در یونان یکی از بهترین روش های اخذ اقامت این کشور است. به طور کلی کشور یونان در سال ۲۰۱۳ میلادی امکان خرید ملک را برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرد. به این ترتیب سرمایه گذاران خارجی می توانند با خرید ملک در شهر های مختلف یونان نسبت به اخذ اقامت اقدام کنند. 

مزایای اخذ اقامت یونان

خرید ملک در یونان منجر به اخذ اقامت

پیش از آنکه بخواهیم به بررسی شرایط خرید ملک و اخذ اقامت یونان بپردازیم، بهتر است در وهله اول با مزایای اخذ اقامت این کشور آشنا شویم. از جمله مهمترین مزایای کشور یونان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن امنیت اجتماعی
  • دارا بودن امنیت شغلی
  • دارا بودن فرصت های شغلی مناسب در حوزه فناوری
  • امکان مسافرت به سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا
  • امکان افتتاح حساب در بانک های بین المللی کشور یونان

حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت به روش خرید ملک در یونان

به طور کلی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در هنگام خرید ملک در یونان با قیمت های متنوعی روبرو می شوند. عموما در این کشور می توان با پرداخت حداقل ۱۰۰ هزار یورو نسبت به خرید ملک اقدام کرد. عموما رنج قیمت ملک در یونان بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. بر اساس موقعیت ملک و نوع شهر این قیمت متفاوت خواهد بود. با این حال بر اساس قانون اخذ اقامت یونان با خرید ملک، سرمایه گذاران خارجی باید حداقل ملکی با ارزش ۲۵۰ هزار یورو را خریداری کنند.

مدت زمان دریافت اقامت با خرید ملک در یونان

به طور کلی با خرید ملک در یونان سرمایه گذاران می توانند برای خود و خانواده خود ( فرزندان زیر ۱۸ سال) اقامت دریافت کنند. اما مدت زمان اخذ اقامت کشور یونان از طریق خرید ملک چه میزان است؟

به طور کلی پس از خرید ملک در یونان به سرمایه گذاران خارجی کارت اقامت موقت یکساله اروپا داده می شود. برای دریافت اقامت دائم در کشور یونان سرمایه گذاران به مدت ۵ سال نباید ملک خود را بفروشند. همچنین در طول این مدت سرمایه گذاران نباید مرتکب خلاف شوند. در این صورت سرمایه گذاران می توانند اقامت دائم خود را دریافت کنند.

سخن پایانی

اگر در پروسه خرید ملک از مشورت یک وکیل مجرب کمک بگیرید ریسک این پروسه تا حد زیادی کاهش پیدا می­کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در یونان می­توانید با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.