شماره تماس : 23-88641720

محدودیت ‌ها و معایب اقامت یونان با تمکن مالی کدام‌ هستند؟

محدودیت ‌ها و معایب اقامت تمکن مالی کشور یونان کدام‌ هستند؟

اقامت تمکن مالی کشور یونان محدودیت های متفاوتی دارد. شما برای دریافت اقامت تمکن مالی این کشور باید به خوبی شرایط اقامت را بشناسید. سرمایه ‌گذاری به عنوان یکی از بهترین روش های دریافت اقامت طلایی یونان شناخته می شود.

اقامت تمکن مالی به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور یونان می باشد. اقامت مالی یونان یک روش ساده برای اخذ اقامت یونان شناخته خواهد شد. در واقع افرادی که می توانند خودشان و خانواده شان را به خوبی از نظر مالی حمایت کنند قادر خواهند بود که این اقامت را دریافت نمایند. افراد بدون اینکه فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور یونان داشته باشند این اقامت را دریافت خواهند کرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت تمکن مالی کشور یونان

مزایای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی یونان

جهت دریافت اقامت تمکن مالی یونان نیاز است که مدارک را به سفارت یونان ارائه دهید. مدارک ارائه شده باید نشان دهند که فرد می تواند بدون کار کردن هزینه های زندگی خود را پرداخت کند. منبع درآمد فرد می تواند از طریق اجاره دریافتی املاک، سود سپرده بانکی، سود سهام و … باشد.

شما می توانید تنها با اثبات کردن درآمد ماهیانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو در این کشور اقامت طلایی کسب کنید. شرایط کلی که مربوط به اقامت یونان از طریق تمکن مالی می باشد را باید بشناسید. اقامت یونان از طریق تمکن مالی به عنوان یکی از جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای افرادی شناخته می ‌شود که ثروتمند هستند.

مزیت های اقامت تمکن مالی کشور یونان

شما زمان دریافت اقامت تمکن مالی یونان هیچ الزامی برای ماندن در این کشور نخواهید داشت. بنابراین این روش مهاجرتی در بین افرادی که قصد ندارند به صورت دائم در اتحادیه اروپا زندگی نمایند محبوب می باشد. افراد متقاضی برای اجازه اقامت شان باید یک بار به یونان سفر نمایند.

جهت دریافت اقامت تمکن مالی کشور یونان باید منابع مالی مورد تأیید تان را تحویل سفارت دهید. متقاضی می تواند توانایی مالیات را از دو روش ثابت کند. یکی از روش ها، اثبات درآمد غیر فعال می باشد و روش دیگر اثبات پس انداز کافی است. منابع درآمد غیرفعال باید بالاتر از ۲۰۰۰ یورو در هر یک ماه باشد.

 هر یک از نکاتی که در مورد اثبات درآمد شما اهمیت دارد به طور کامل بررسی می‌ شود.  مدارکی که مربوط به واریز کافی حساب بانکی می باشد را باید تحویل دهید. شواهدی که نشان دهند درآمد کافی خارج از ایران دارید بسیار مهم هستند.

مستمری سالانه خود برای اقامت یونان با تمکن مالی را باید ثابت کنید تا بتوانید اقامت دائم کشور یونان را کسب نمایید. از طریق پس انداز کافی شما می توانید درخواست اقامت یونان را ارائه دهید. باید ثابت کنید که در طول اقامت تان پس انداز کافی برای اسکان خودتان و همچنین خانواده تان دارید.

سخن پایانی

 اگر اطلاعاتی در مورد اقامت طلایی یونان و اقامت تمکن مالی کشور یونان ندارید می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب به خوبی شرایط اقامت در کشور یونان با استفاده از روش های متفاوت را می‌ شناسند. به همین دلیل شما را به طور کامل راهنمایی می‌ کنند تا اقامت کشور یونان را کسب کنید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.