شماره تماس : 23-88641720

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا

اقامت تمکن مالی اسپانیا مزیت های زیادی دارد. شما با دریافت این اقامت می توانید بدون کار کردن از شرایط زندگی در اسپانیا بهره مند شوید. شرط اصلی دریافت کردن این ویزا این است که شما امکانات مالی کافی برای تامین کردن هزینه زندگی تان داشته باشید.

به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر نتوانید در کشور اسپانیا هزینه های خودتان و خانواده تان را بدون کار کردن در کشور ایران و اسپانیا پرداخت کنید نمی توانید ویزای تمکن مالی را دریافت نمایید. اقامت اسپانیا با استفاده از سرمایه‌ گذاری و همچنین خرید ملک به افرادی اعطا می‌ شود که توان مالی مناسبی دارند.

تفاوت روش اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا با دیگر روش ها

تمکن مالی اسپانیا و مزایای آن

 عمده ترین تفاوت اقامت تمکن مالی اسپانیا با دیگر روش های مهاجرت این است که در روش تمکن مالی بدون سرمایه گذاری می توانید در این کشور زندگی کنید. در واقع سود ماهیانه اجاره املاک، سود سهام و هر سرمایه دیگری که دارید را می توانید برای زندگی در اسپانیا مورد استفاده قرار دهید. داشتن درآمد ماهیانه مناسب به عنوان یکی از مهمترین شرایط اقامت تمکن مالی در کشور اسپانیا شناخته می‌ شود. همچنین شما در کشور ایران و هر یک از دیگر کشورها نباید سابقه کیفری داشته باشید. در صورتی که سابقه کیفری شما ثبت شده باشد نمی ‌توانید اقامت تمکن مالی اسپانیا را دریافت کنید.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا چیست؟

مزیت های اقامت تمکن مالی اسپانیا متفاوت است. یکی از مهمترین مزیت های اقامت تمکن مالی این است که حق زندگی و سکونت در کشور اسپانیا را کسب خواهید کرد. بدون محدودیت می توانید به تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. شما با دریافت اقامت طلایی اسپانیا به راه‌ اندازی هر نوع تجارت نیاز ندارید. در واقع بدون نیاز به سرمایه گذاری و همچنین انتقال سرمایه می توانید در این کشور زندگی کنید. با استفاده از اقامت تمکن مالی کسب و کار خود را به راحتی می توانید در کشور اسپانیا راه اندازی نمایید. معافیت از پرداخت مالیات سالانه یکی دیگر از مزیت های اقامت تمکن مالی اسپانیا شناخته می ‌شود. با دریافت اقامت تمکن مالی این کشور می توانید بعد از ۵ سال اقامت دائم کشور را دریافت نمایید.

محدودیت ها و معایب اقامت تمکن مالی اسپانیا

همانطوری که در مورد اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا مزیت‌ های زیادی در نظر گرفته می‌ شود، معایبی در این روش وجود دارد. شما برای دریافت اقامت اسپانیا باید درآمد زیادی داشته باشید. در واقع اگر درآمدتان زیاد باشد می توانید اقامت تمکن مالی این کشور را کسب کنید. سپرده و مبلغ بالایی را باید به سفارت اسپانیا ارائه دهید تا بتوانید اقامت تمکن مالی را کسب کنید. نداشتن اجازه فعالیت اقتصادی به عنوان یکی از محدودیت‌ های اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا است. فرزندان شما باید در اسپانیا تحصیل نمایند. اگر سن آنها بین ۶ الی ۱۶ سال باشد تحصیل آنها اجباری است.

سخن پایانی

 اگر اطلاعاتی در مورد محدودیت ها و معایب و مزایای “اقامت تمکن مالی اسپانیا” ندارید باید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب شما را در این زمینه راهنمایی می کنند تا به راحتی اقامت تان را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.