شماره تماس : 23-88641720

اقامت یونان با تمکن مالی چه مزایایی دارد؟

اقامت یونان با تمکن مالی چه مزایایی دارد؟

اقامت تمکن مالی کشور یونان طی سالهای اخیر به یکی از پرطرفدارتریت روش ها برای مهاجرت به یونان تبدیل شده است. اقامت تمکن مالی یونان نسبت به اقامت با استفاده از سرمایه گذاری مزیت های فراوانی دارد که باعث می شود نسبت به سایر روش ها متقاضی بیشتری داشته باشد. یکی از مهم ترین این مزایا عدم نیاز به انتقال سرمایه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اگر متقاضی اقامت تمکن مالی در یونان هستید احتمالا سؤالاتی از قبیل شرایط لازم برای دریافت اقامت تمکن مالی چیست؟ و یا اقامت یونان با تمکن مالی چه مزایایی دارد؟ روبرو شده اید. این مطلب در رابطه با اقامت تمکن مالی کشور  یونان و مزایای آن نگاشته شده است و خواندن آن می­تواند اطلاعات شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

هزینه و شرایط اقامت تمکن مالی کشور یونان

مزایای اقامت تمکن مالی یونان ساحل آفتاب

مبلغ درآمدی که باید برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان داشته باشید هر ساله با توجه به شرایط متغیر است. طی آخرین قوانین اعلام شده توسط دولت یونان، هر فرد متقاضی اقامت تمکن مالی یونان باید ماهانه حداقل 2000 یورو درآمد داشته باشد. از آنجایی که در این فرایند امکان همراهی همسر و فرزندان نیز فراهم است، به ازای همراهی همسر 500 یورو و به ازای همراهی هر یک از فرزندان زیر 18 سال نیز 500 یورو به این مبلغ افزوده خواهد شد. به عنوان مثال، حداقل مبلغ درآمد ماهیانه برای یک خانواده 4 نفره 3500 یورو می­باشد.

مزایای دریافت اقامت تمکن مالی کشور یونان

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد اقامت تمکن مالی یونان یکی از بهترین روش های برای مهاجرت به یونان است. مهم ترین مزیتی که می توان برای این روش برشمرد این است که در آن احتیاجی به انتقال سرمایه خود نخواهید داشت و می­توانید به سادگی از مزایای گلدن ویزا یونان بهره مند شوید، بدون آن که ریسک زیادی سرمایه شما را تهدید کند و در این باره نگرانی ای داشته باشید. اما مزایای اقامت تمکن مالی در یونان به همین جا ختم نمی شود. در ادامه می­توانید تعداد بیشتری از این مزایا را مشاهده نمایید.

  • مقرون به صرفه و ارزان، نسبت به ویزای تمکن مالی سایر کشور ها همچون اسپانیا
  • روند ساده و سریع
  • بدون شرط حضور، برخلاف تمکن مالی کشور هایی همچون اسپانیا و پرتغال
  • نداشتن محدودیت سنی
  • عدم نیاز به مدرک زبان، چه یونانی و چه انگلیسی
  • هزینه های پایین زندگی
  • امکان سفر با خانواده
  • امکان تحصیل فرزندان در مدارس به روز اروپایی

سخن پایانی

در این مقاله به پاسخ سوال << اقامت تمکن مالی یونان چه مزایایی دارد؟ >> پرداختیم. مزایای این امر می تواند توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا را به خود جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت تمکن مالی یونان می­توانید از طریق راه های ارتباطی زیر نسبت به تماس با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب اقدام کنید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.