شماره تماس : 23-88641720

معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت

معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت

مهاجرت

همواره همه ما به دنبال یافتن شغلی مناسب با درامدی کافی و زندگی سرشار از آرامش هستیم. امروزه مهاجرت به کشورهای اروپایی بسیار رونق پیدا کرده است و کمابیش هرکدام از ما شاهد مهاجرت نزدیکان خود هستیم.

همانطور که می دانیم تصمیم به مهاجرت، تصمیمی بسیار سخت و استرس زا برای هر کس می باشد.

برای کار یا کسب اقامت دائم یک کشور خارجی، اولین کاری که باید انجام دهید، آگاهی از شرایط کاری و تحقیق در مورد بازار کاری کشور مورد نظرتان می باشد. به همین دلیل به معرفی 5 کشور برتر در زمینه مهاجرت کاری می پردازیم:

  • نروژ

نرخ بیکاری در کشور نروژ بسیار پایین است. متوسط این نرخ در 10 سال گذشته حدودا 3.66 درصد بوده است. این کشور از نظر امنیت شغلی رتبه 1 ، از نظر توازن میان کار و زندگی رتبه 1 ، از نظر پیشرفت در کار 23 و میزان افزایش دستمزد کارمندان رتبه 8 را به خود اختصاص داده است.

  • نیوزلند

رایج ترین نوع ویزای کاری در کشور نیوزلند، دریافت ویزا از طریق مهارت های ضروری است. این کشور از نظر امنیت شغلی رتبه 6 ، از نظر توازن میان کار و زندگی رتبه 21 ، از نظر پیشرفت در کار 19 و میزان افزایش دستمزد کارمندان رتبه 33 را به خود اختصاص داده است.

  • آلمان

باز کاری آلمان بسیار پر رونق است. همچنین نیاز به افرادی با مهارت های خاص دارد. این کشور از نظر امنیت شغلی رتبه 8 ، از نظر توازن میان کار و زندگی رتبه 3 ، از نظر پیشرفت در کار 8 و میزان افزایش دستمزد کارمندان رتبه 15 را به خود اختصاص داده است.

  • کانادا

برای دریافت اقامت دائم در کشور کانادا می توان از طریق دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا اقدام کرد. طرح جذب نیروی متخصص در کشور کانادا ایرانیان زیادی را مشتاق به دریافت ویزای کاری این کشور کرده است. این کشور از نظر امنیت شغلی رتبه 17 ، از نظر توازن میان کار و زندگی رتبه 16 ، از نظر پیشرفت در کار 10 و میزان افزایش دستمزد کارمندان رتبه 9 را به خود اختصاص داده است.

  • استرالیا

از جمله کشورهای محبوب ایرانیان برای دریافت اقامت و ویزای کاری کشور استرالیا می باشد. این کشور از نظر امنیت شغلی رتبه 10 ، از نظر توازن میان کار و زندگی رتبه 17 ، از نظر پیشرفت در کار 11 و میزان افزایش دستمزد کارمندان رتبه 12 را به خود اختصاص داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.