شماره تماس : 23-88641720

نحوه و شرایط خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

ملک در اسپانیا

 

اگر متقاضی خرید ملک در اسپانیا هستید گزینه های زیادی برای انتخاب و خرید ملک پیش رو دارید. در طول سال های اخیر اسپانیا با داشتن شهرها و استراحتگاه های کوچک ساحلی ،مناظر و طبیعت منحصر به فرد، موقعیت های بی نظیری را برای متقاضیان خرید ملک در بازار بین المللی املاک و مستغلات به ارمغان آورده است.

اکنون زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا است. بعضی از مناطق پتانسیل بیشتری برای رشد نسبت به سایر مناطق دارند چرا که در این مناطق قیمت املاک هنوز تا حدود زیادی بالا نرفته و هنوز نسبت به خیلی از شهرهای اروپایی قیمت مناسبتری دارند.

به طور کلی ، چشم انداز مثبتی را می توان برای بازار مسکن اسپانیا متصور شد. در سال 2008 بازار مسکن اسپانیا با رکود مواجه شد ولی از سال 2016 ، رونق به این بازار بازگشت و در سال 2018 به اوج رسید، اما هنوز هم املاک و مستقلات این کشور زیر قیمت های قبل از سال 2008 در حال معامله است.

خریداران از سراسر جهان به پرتغال می آیند اما ملیت های بریتانیایی ، آلمانی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، رومانیایی ، بلژیکی و سوئدی بیشترین علاقه را برای خرید ملک در اسپانیا نشان می دهند. از جنبه های دیگر سودآوری خرید ملک در اسپانیا می توان به سرمایه گذاری با بازده بالا و صنعت گردشگری عالی اشاره کرد.

 

زندگی در اسپانیا چگونه است؟

در اسپانیا

 

از نظر هزینه های زندگی ، اسپانیا یکی از معقول ترین مکان ها برای زندگی در اروپا است. درآمد و قیمت مسکن با هم همخوانی دارند، به این معنی که هزینه های زندگی در مقایسه با متوسط ​​درآمد زیاد نیست. برای اینکه یک ایده به شما بدهیم ، قیمت اجاره مسکن در انگلیس 40٪ بالاتر از اسپانیا است. اما ، به خاطر داشته باشید که قیمت اجاره یا خرید ملک در شهرهای بزرگ اسپانیا در مقایسه با شهرهای کوچکتر ، بسیار بالاتر است.

زندگی در اسپانیا موافقان زیادی دارد زیرا هزینه های پایین زندگی ، طبیعت زیبا و آب و هوا مطبوع همه موارد مثبتی هستند .

دانستن زبان اسپانیایی در اسپانیا مفید است. مسلط نبودن به زبان اسپانیایی می تواند ارتباطات روزمره را سخت و کند کند.  بسیاری از اسپانیایی ها به زبان انگلیسی مسلط نیستند. برای یادگیری زبان اسپانیایی ، باید بدانید که برخی مناطق زبانهای مختلفی دارند ، مانند کاتالان ، باسک و گالیسی.

اگر در یک کلان شهرساکن باشید ممکن است رانندگی به علت وجود ترافیک کمی دشوار باشد. در خارج از شهرهای بزرگ چنین مشکلی وجود ندارد. سیستم حمل و نقل عمومی اسپانیا در سراسر کشور بسیار توسعه یافته است و تمام شهرهای بزرگ را به هم متصل می کند. همه شهرها حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و خطوط مترو را ارائه می دهند.

 

هزینه پایین زندگی در اسپانیا

حتی کلانشهرهایی مانند مادرید و بارسلونا در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ اروپا مانند لندن و پاریس ، کیفیت زندگی بالایی را با هزینه بسیار کمتری ارائه می دهند. زندگی خوب در اسپانیا با متوسط ​​حقوق سالانه 23000 یورو (25000 دلار آمریکا) امکان پذیر است.

 

آب و هوای شگفت انگیز در تمام سال

اسپانیا دارای آب و هوایی کاملا معتدل است. در بعضی از مناطق کشور آسمان تقریباً در تمام سال آفتابی است. با توجه به آب و هوای شگفت انگیز ، اسپانیا فعالیت های مختلفی را در فضای باز ارائه می دهد مانند گشت و گذار ، پیاده روی و بسیاری از فعالیت های ورزشی.

 

طبیعت و مناظر شگفت انگیز اسپانیا

 

خط ساحلی اسپانیا تقریباً 5000 کیلومتر (3107 مایل) امتداد دارد. اسپانیایی ها از این فرصت استفاده می کنند و به سواحل ماسه ای می روند تا زیر آفتاب دراز بکشند ، شنا کنند یا در یک ورزش آبی فعالیت کنند.

 

خرید ملک آسان است

افراد غیرمقیم می توانند در اسپانیا به راحتی ملک خریداری کنند ، زیرا هیچ محدودیت و شرایط خاصی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای افراد خارجی وجود ندارد. در واقع ، سرمایه گذاران خارجی بسیار مورد تشویق دولت اسپانیا هستند. در صورت تصمیم به خرید ملک ، حتی ویزای طلایی به شما تعلق می گیرد.

 از آنجایی که اسپانیا در سال 2008 تحت تأثیر رکود جهانی قرار گرفت ، قیمت املاک حدود 40٪ کاهش یافت. اگرچه بازار املاک و مستغلات به سرعت در حال بهبود است ، اما اسپانیا هنوز مکان خوبی برای سرمایه گذاری در املاک محسوب می شود.

 

سفر در اروپا

پروازها از اسپانیا به مهمترین مقاصد اروپا بسیار ارزان و کوتاه است. اگر می خواهید در اروپا سفر کنید ، داشتن یک ملک در اسپانیا می تواند بهترین شرایط را برای شما فراهم کند.

 

سیستم بهداشتی درجه یک است

در قانون اساسی اسپانیا آمده است که این کشور باید خدمات اضطراری و اساسی را به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهد. سیستم مراقبت های بهداشتی جهانی این کشور یکی از بهترین سیستم های بهداشتی در جهان است. مهاجران می توانند از بیمه سلامت عمومی ( Seguridad Nacional de Salud) استفاده کنند.

 

مناطق ساحلی اسپانیا

در امتداد سواحل (Costas)  اسپانیا ، ویلا های بی شماری با سبک ها و اندازه های مختلف ، با چشم اندازهای زیبا از دریا با قیمت های بالایی ارائه می شوند. املاک در امتداد ساحل غالباً ویلاهای هستند که صاحبان آنها در ماههای تابستان از شهرهای بزرگ اسپانیا و اروپا فرار می کنند و برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خود به این ویلاها می آیند.

این املاک معمولاً در صورت عدم استفاده توسط صاحبانشان، برای پرداخت هزینه های نگهداری، به گردشگران اجاره داده می شوند. باید توجه داشته باشید که صاحبان این املاک اگر قصد دارند ویلای خود را در ایام تعطیل اجاره بدهند ملزم به درخواست مجوز برای اجاره ملک خود هستند و این درخواستها همیشه تأیید نمی شوند. از وكیل خود بخواهید تا در مورد قوانین اجاره ملک به گردشگران در محدوه ویلای شما با اداره محلی تماس بگیرد و قوانین مربوطه را سوال کند. به عنوان مثال در بارسلونا، شورای شهر قادر است در پی شکایت مردم محلی از شلوغی و سر و صدای گردشگران بر اجاره ویلاهای ان منطقه به گردشگران نظارت کند و می تواند به برخی مناطق مجوز مورد نیاز را ندهد.

در اینجا برخی موارد که باید هنگام خرید ملک در سواحل اسپانیا در نظر بگیرید، آورده شده است:

    • چقدر به “نوار” نزدیک است؟ اکثر استراحتگاه های بزرگ اسپانیا نوار دارند. نوار در اصلاح به خیابانی اطلاق می شود که به طور معمول دارای یک مسیر پیاده روی و خیابان هایی است که با کافه ها و رستوران ها و گاها فروشگاهها پوشیده شده است. اغلب این خیابان در ساحل یا نزدیک آن خواهد بود و ممکن است مشرف به یک تفرجگاه ساحلی باشد. در واقع این نوار مکانی است که مسافران و گردشگران و به ویژه جوانان ، بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند که می تواند تا ساعات اولیه صبح به طول بیانجامد به همین خاطر، اکثر افرادی که خانه ای برای زندگی می خرند ، مکانی خارج از محدوده نوار را انتخاب می کنند. معمولا این فاصله می تواند یک پیاده روی 15 دقیقه ای یا بیشتر و با ماشین یک رانندگی 5 تا 10 دقیقه ای باشد. قبل از خرید خانه برای زندگی، اگر از ملکی خوشتان آمد بهتر است که شبانه از منطقه بازدید کنید تا میزان سر و صدا را بسنجید.
    • ساحل : به عنوان یک قاعده ، هرچه دورتر از ساحل زندگی کنید، محیط زندگی شما ساکت تر و معمولاً ارزان تر است. برای انتخاب مکان ایده آل برای خرید ملک در اسپانیا، مهم است که در نظر بگیرید چقدر می خواهید به ساحل و مراکز تفریحی نزدیک باشید. بسیاری از مردم که توانایی پیاده روی تا نزدیکترین ساحل خود را ندارند معمولا مکانهای نزدیک به ساحل را انتخاب می کنند. درعوض برخی دیگر که مکانهای دورتری نسبت به ساحل را برگزیده اند با یک رانندگی کوتاه و یا اتوبوس به ساحل میروند همانطور که گفته شد این بستگی به شرایط و اولویت های شما برای خرید ملک در اسپانیا دارد اما به خاطر داشته باشید که پیاده روی حتی در فاصله کمی از ساحل در ماه های سوزان تابستان اسپانیا خیلی سرگرم کننده و جالب نیست. مخصوصاً وقتی که وسایل ساحل را همراه خود داشته باشید بنابراین قبل از امضای قرارداد خرید ملک در اسپانیا ، در مورد توانایی خود برای پیاده روی تا ساحل خوب فکر کنید. به عنوان یک قاعده ، هرچه در داخل کشور زندگی کنید ، محیط اطراف شما ساکت تر و معمولاً ارزان تر است.
    • حمل و نقل عمومی : اکثر استراحتگاه های بزرگ اسپانیا خدمات اتوبوسرانی مطمئن و ارزان قیمت ارایه می دهند. بنابراین ساکنان اغلب نیازی به خرید ماشین برای زندگی روزمره خود ندارند. زمانی که سطح ترافیک سر به فلک می کشد و اجاره گران قیمت پارکینگ در هر نقطه مرکزی می تواند به یک کابوس تبدیل شود این می تواند یک هدیه عالی برای ساکنین باشد. هنگام بررسی یک ملک برای خرید، نزدیکترین ایستگاهها و مسیرهای اتوبوس را بررسی کنید. گزینه دیگر تهیه دوچرخه برای خودتان است، در سال های اخیر ، استراحتگاه های اسپانیا دارای مسیرهایی ویژه دوچرخه سواران و عابران پیاده شده اند.
    • خرید و امکانات : معمولا در همه شهرها و استراحتگاهها، یک منطقه تجاری کوچک وجود دارد. که به طور معمول این منطقه تجاری شامل یک سوپرمارکت کوچک ، یک کافه و رستوران است. به زمان پیاده روی تا امکانات محلی خود فکر کنید و مسیرهای اتوبوس را بررسی کنید. یکی دیگر از موارد مهم ، نزدیک بودن به مراکز مراقبت های بهداشتی است ، بنابراین بررسی کنید که نزدیکترین پزشکان و بیمارستانها به شما کجا هستند.
    • فصلی بودن : در مقایسه با ماه های شلوغ تابستان که استراحتگاهها مملو از از مسافر است ، تمام استراحتگاه های توریستی بعد ازپایان این فصل بسیار ساکت ترند. سوالی که باید بپرسید این است که چقدر ساکت است؟ این یک ترفند برای یافتن یک مکان مناسب برای خرید ملک در اسپانیا با جمعیت مناسب است که در بهترین حالت ترکیبی از مهاجران و اسپانیایی ها است. مکان زندگی شما باید یک مکان لذت بخش برای زندگی در تمام طول سال باشد. به عنوان یک قاعده ، قسمت های قدیمی شهرها یا تفرجگاه ها ، جایی که  معمولا خود اسپانیایی ها زندگی می کنند ، در طول سال پر جنب و جوش هستند. مواردی که فعالیت در طول سال را نشان می دهد شامل بندرگاه شلوغ ماهیگیری ، یک مرکز خرید عمده ، بازارهای بزرگ در فضای باز و حتی زمین های گلف است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.