شماره تماس : 23-88641720

ویزای تمکن مالی کشور پرتغال چیست؟

ویزای تمکن مالی پرتغال چیست؟

اقامت تمکن مالی پرتغال به عنوان یکی از مهمترین روش های دریافت اقامت این کشور شناخته می ‌شود. کشور پرتغال گزینه های زیادی را برای اقامت دائم فراهم کرده است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که سرمایه دار و سرمایه گذار هستند می توانند از روش های متفاوت برای اخذ اقامت پرتغال استفاده کنند.

 شما با خرید ملک در پرتغال می‌ توانید سرمایه گذاری مناسبی در این کشور انجام دهید. اما اگر سرمایه دار هستید و هزینه زیادی در کشور ایران به عنوان سود ماهیانه دریافت می کنید می توانید از روش اقامت تمکن مالی استفاده نمایید.

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال

خودحمایتی یا تمکن مالی پرتغال

برای دریافت اقامت طلایی پرتغال یا همان اقامت تمکن مالی باید در مورد شرایط اخذ اقامت اطلاعات بیشتری کسب کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال اهمیت دارد این است که شما درآمد زیادی داشته باشید. یعنی بدون اینکه کار کنید و درآمد کسب نمایید باید بتوانید در کشور پرتغال هزینه هایتان را پرداخت کنید. 

درآمد بابت فرد متقاضی اصلی باید ماهانه حدود ۸۵۰ یورو باشد. همچنین برای نفر دوم باید ماهانه حدود ۴۵۰ یورو درآمد داشته باشید. اگر فرزندان زیر ۱۸ سال دارید برای هر یک از آنها باید ماهانه ۳۰۰ یورو درآمد داشته باشید. هر یک از نکاتی که در مورد درآمد ماهیانه می باشد را باید بشناسید تا بتوانید اقامت این کشور را بر اساس روش تمکن مالی دریافت کنید.

یکی دیگر از شرایط دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال این است که در مدت یک سال حدود شش ماه در این کشور زندگی کنید. شرط حضور به عنوان یکی از مهم‌ ترین نکات دریافت اقامت پرتغال شناخته می شود. 

فردی که اقامت دوساله پرتغال را دریافت می کند باید حداقل حدود ۱۶ ماه در این کشور حضور داشته باشد. فرد متقاضی نباید بیشتر از ۶ ماه خارج از کشور پرتغال بماند. در دوره سه ساله شرایط آسان‌ تری ایجاد شده است. متقاضی در سه سال می تواند تنها شش ماه در این کشور زندگی نماید.

مزیت های اقامت تمکن مالی پرتغال

 مزیت های اقامت تمکن مالی پرتغال متفاوت می باشد. در واقع بسیاری از افراد به دلیل این مزیت ها از روش تمکن مالی برای دریافت اقامت پرتغال استفاده می نمایند. شما با دریافت اقامت تمکن مالی نیازی به پرداخت مالیات ندارید. از امنیت و رفاه بالا برخوردار خواهید بود. با دریافت این روش اقامت نیازی به ارائه مدارک زبان شغلی و تحصیلی نخواهید داشت.

در صورتی که اقامت طلایی پرتغال را کسب کنید به تمامی کشورهای منطقه شنگن بدون اینکه ویزا دریافت نمایید می توانید سفر کنید. امکان اقامت و کار برای شما در این کشور فراهم خواهد شد تا از شرایط بی نظیر کشور استفاده نمایید. بعد از ۵ سال به راحتی اقامت دائم را کسب خواهید کرد.

سخن پایانی

در صورتی که اطلاعاتی در مورد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال ندارید می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در این شرکت فعالیت م ی‌کنند به خوبی شرایط و مزیت های اقامت تمکن مالی را می شناسند.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.