شماره تماس : 23-88641720

چرا اقامت و سرمایه گذاری در کشور اسپانیا !!؟

 

08سرمایه گذاری در کشور اسپانیا

چرا اقامت و سرمایه گذاری در کشور اسپانیا !!؟

جواب این سئوال بسیار ساده است .اسپانیا کشوری گردشگری و توریستی و زیبا با سواحل رویایی و تفریحات متنوع برای تمامی سنین می باشد. لذت خرید از مراکز لباس و مد این کشور می تواند برای هر فردی هیجان انگیز و خاطره ساز باشد بخصوص اگر آن فرد یک خانم باشد. راستی این کشور در صنعت لباس صاحب برند های مشهور و جهانی زیادی می باشد.   بودن در دنیای کشور های شنگن و استفاده  از امکانات این کشور ها مانند سفر به تمام اروپا بدون نیاز به دریافت ویزا و استفاده از اینترنت ارزان و بسیار پر سرعت این کشور نیز برای خانواده بسیار مهیج خواهد بود.

راستی تجربه سرمایه گذاران در این کشور  نشان می  دهد که سرمایه گذاری در این کشور  همواره دارای ارزش افزوده و سود فراوان بوده است . مثلا در همین 5 سال گذشته ارزش یورو حدود 5 برابر شده است . تازه هزینه زندگی هم به مراتب از ایران ارزانتر است .

به راحتی می توانید از تسهیلات این کشور استفاده کرده و هر ملکی که دوست دارید را بخرید. دولت اسپانیا از سرمایه گذاران حمایت می کند . با خرید ملک می توانید ویزای شنگن بلند مدت گرفته و به راحتی به این کشور رفت و آمد کنید . فقط چند صد یورو عوارض ملک شما در اسپانیا بصورت سالیانه می باشد و می توانید با عقد قرارداد خرید ملک صاحب حساب بانکی شده و از تسهیلات آن بانک نیز استفاده نمایید. این تسهیلات بین 50 تا 70 درصد مبلغ کل ملک را  با فقط 2 یا 3 درصد سود سالیانه فراهم می کنند . بعد از خرید ملک می توانید مالک 100% ملک باشید بدون هیچ نگرانی از تبیعض و تفاوت در صدور سند ملکی به شما باشید .

استفاده از آب و هوای عالی مدیترانه ای و هزاران مزیت دیگر را تا فرصت هست از دست ندهید . با مشاوران  سیاحتگران ساحل آفتاب همین الان تماس بگیرید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.