شماره تماس : 23-88641720

چگونه در هواپیما بخوابیم؟(1)

چگونه در هواپیما بخوابیم؟

تراول sleep

دو دسته از افراد وجود دارند. کسانی که در هواپیما با خیال راحت می خوابند و کسانی که نمی توانند در هواپیما بخوابند.

دسته اول سرحال به مقصد می رسند و خودشان را برای آغاز سفری ماجراجویانه حاضر می کنند و دسته دوم به سختی و با خستگی خود را به صف کنترل پاسپورت می رسانند و حدود 72 ساعت استراحت نیاز دارند تا به حالت اولیه و عادی خود برسند. بنابراین روش هایی را معرفی می کنیم که می تواند به شما به خوابیدن در هواپیما به شما کمک کند.

یک ردیف کامل بگیرید.

همه ما می دانیم که بهترین روش برای خوابیدن، قرار دادن بدن در حالت افقی می باشد. کاملا مشخص است که برای راحتی بیشتر شما می توانید صندلی خود را در قسمت فرست یا بیزنس کلاس هواپیما رزرو کنید ولی در غیر این صورت هنگام رزرو کردن در قسمت اکونومی صندلی خود را در وسط ردیف انتخاب کنید. امکان اینکه خانواده ها و زوج ها صندلی های کنار شما را انتخاب کنند بسیار کم تر است و اگر پرواز خلوتی باشد امکان اینکه صندلی های کناریتان خالی باشد بیشتر است. بهتر است صندلی خود را در انتها یا وسط هواپیما که محبوبیت کمتری دارد انتخاب کنید. اگر این روش موفقیت آمیز نبود نگاهی به اطراف خود بیاندازید که اگر ردیفی خالی بود از مهماندار اجازه بگیرید و به آن ردیف نقل مکان کنید.

نکته: هنگامی که دراز کشیده اید کمربند خود را طوری ببندید که در دید مهماندار ها باشد که شما را برای بستن کمربند ها از خواب بیدار نکنند.

روال هر شب خود را انجام دهید.
به نظر احمقانه می آید ولی کارهایی که قبل خواب در خانه انجام می دهید را انجام دهید. با این روش از لحاظ روحی آماده خوابیدن می شوید. لباس راحت بپوشید، مسواک بزنید، صورتتان را بشویید و آرایشتان را پاک کنید. همچنین اگر همیشه قبل از خواب کتاب می خوانید، آن را هم فراموش نکنید. این کار ها باعث فرستاده شدن فرمانی به مغز شما می شود که روز شما به پایان رسیده و وقت خوابیدن است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.