شماره تماس : 23-88641720

چگونه در هواپیما بخوابیم(2)

 چگونه در هواپیما بخوابیم(2)

تراول sleep2

از چشم بند استفاده کنید

این چشم بندها طرح و مدل های مختلفی دارند و هدف اصلی آنها جلوگیری از نور می باشد. پس برای تاریک تر کردن فضا و رساندن فرمان تاریکی به مغز، می توان گفت که چشم بند ها از ضروریات برای خوابیدن در هواپیما هستند.

از گوش گیر استفاده کنید

گوش گیر ها هم مانند چشم بند ها می تواند خواب راحتی را برای شما در هواپیما فراهم کنند. بسیاری از افراد به دلیل صدای مداوم موتور هواپیما نمی توانند در هواپیما بخوابند. بنابراین استفاده از این گوش گیر ها انتخاب مناسبی می باشد. گوش گیر ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع گوش شما و انتخاب شخصیتان متغیر هستند.

بالش شخصی خود را همراه داشته باشید

اگر مجبور باشید در حالت نشسته بخوابید تنها چیزی که ممکن است کمی خوابتان را راحت تر کند بالش شخصی خودتان است.

وسایل برقی خود را خاموش کنید

 تحرک بیش از حد مغز دشمن خواب آرام است. همان طور که بازی کردن با موبایل و تماشای فیلم هایی که در سینما از دست داده اید می تواند در هواپیما جذاب باشد، ولی استفاده از وسایل برقی مغز شما را کاملا بیدار می کند. بهتر است نیم ساعت قبل از خوابیدن وسایل برقی خود را خاموش کنید و به جای استفاده از آن ها مدیتیشن کنید و یا کتاب بخوانید.

خوش بو باشید

قدرت رایحه ها قوی تر از آن چیزی است که تصور می کنید، استفاده از کرم دست و یا روغن های اسانس دار روی سطح پوست که رایحه آن ها حس خواب را القاء می کند، می تواند شما را به آرامش بیشتری برساند. رایحه هایی که برای خوابیدن راحت تر به شما کمک می کند شامل اسطوخدوس، بابونه، ترنج و چوب صندل است. کمی از این روغن ها را به پشت گردن و قسمت های نبض دار بدن بزنید تا برای خوابی آرام به شما بیشتر کمک کند.

دارو مصرف کنید

با اینکه مصرف دارو را پیشنهاد نمی کنیم ولی دارو های خواب آوری هم هستند که می توانید به صورت قانونی به داخل هواپیما ببرید. بهتر است از قرص های ضعیف تر استفاده کنید که فقط کمی به خوابیدن در هواپیما به شما کمک کند و شما را گیج نکند.

استرس نداشته باشید

گفتنش بسیار آسان تر از انجام دادنش است. ولی داشتن استرس در مورد این که ممکن است نتوانید در هواپیما بخوابید، بی خوابی شما را بیشتر می کند. به جای داشتن استرس بهتر است به پیدا کردن فرصتی برای کمی استراحت دادن به چشم هایتان فکر کنید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و اگر خوابتان برد که به نفعتان است و اگر نخوابیدید هم دنیا به آخر نخواهد رسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.