شماره تماس : 23-88641720

اقامت طلایی یونان (شرایط 2023)

اقامت طلایی یونان در سال 2023

اقامت طلایی یونان در سال 2023 عنوان مقاله ای است که در این بخش قصد داریم شما را با تمامی شرایط آشنا نماییم. مطالعه کامل این بخش تقریبا 30 دقیقه زمان لازم دارد. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

اقامت-طلایی-یونان شرایط 2022

درباره یونان

کشور یونان یکی از اعضای اتحادیه اروپا است که با موقعیت استراتژیک خود در جنوب شرقی اروپا در تقاطع اروپا، آسیا، خاورمیانه و آفریقا قرار دارد. یونان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، منطقه یورو و پیمان شنگن است. در سطح جهانی، یونان همچنین عضو سازمان ملل متحد، OECD و ناتو است.

یونان با تاریخ بیش از 9000 ساله خود به عنوان زادگاه تمدن غرب در نظر گرفته می شود، زیرا به پایه ریاضیات، فیزیک، ادبیات و سایر علوم کمک کرده است. و به دلیل میراث فرهنگی، سواحل بکر، آب های آبی شفاف و آب و هوای ایده آل خود که در آن می توانید چهار فصل سال را احساس کنید یک مقصد گردشگری محبوب در سراسر جهان است که حدود 16.5 میلیون گردشگر سالانه از یونان بازدید می کنند.

با اینکه شرایط درخواست ویزای اقامت تمکن مالی یونان ساده است و بر خلاف انواع دیگر ویزاهای یونان، نیازی به اضافه کردن یک طرح تجاری، سرمایه گذاری قابل توجه در یونان یا ارائه پیشنهاد کاری مانند سایر ویزاهای یونان ندارد. اما می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید، مانند سرمایه گذاری در مشاغل، سهام و صندوق ها؛

ویزای تمکن مالی به شما اجازه می دهد یک سال در یونان زندگی کنید. اگر مایل به تمدید اقامت خود هستید، می توانید ویزای اقامت خود را برای 2 سال دیگر تمدید کنید. پس از 5 سال، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید. توجه داشته باشید که برای واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت دائم باید حداقل شرایط اقامت را داشته باشید. یعنی باید حداقل 6 ماه در سال به مدت 5 سال متوالی در یونان زندگی کنید.

اقامت طلایی یونان

اقامت طلایی یونان چیست؟

اقامت طلایی یونان در جولای 2013 راه اندازی شد و به متقاضیان غیر اتحادیه اروپا در ازای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، ویزای اقامت 5 ساله اعطا می کند. این مجوز توسط مقامات یونانی به عنوان “اجازه اقامت دائم” طبقه بندی شده است لذا پس از 5 سال، می توانید برای اقامت دائم یونان درخواست دهید و از اقامت بدون شرط لذت ببرید هیچ شرط حداقلی برای اقامت وجود ندارد. فقط دارندگان ویزا و خانواده‌هایشان حق هیچ گونه شغلی در این کشور ندارند و برای پوشش هزینه های پزشکی خود در یونان مجبور به دریافت بیمه درمانی هستند.

در صورت تأیید درخواست اقامت طلایی یونان، این کشور به اعضای خانواده سرمایه گذار از جمله: همسر، فرزندان تا 21 سال و بالای 21 سال در صورت تحصیل، والدین متقاضی و همسر او نیز اجازه اقامت اعطا می کند. مجوز اقامت در صورت حفظ سرمایه گذاری، هر 5 سال یکبار تمدید می شود. برای حفظ و تمدید ویزای سرمایه گذار نیازی به زندگی در این کشور نیست. با این حال، تابعیت و شهروندی یونان تنها پس از 7 سال اقامت قابل اعطا است و ملزم به زندگی بیش از 6 ماه در سال می باشد.

اقامت طلایی اروپا سرمایه گذاران خارجی زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است زیرا ساده ترین اجازه اقامت مبتنی بر سرمایه گذاری است که می توانید دریافت کنید و یکی از کمترین هزینه های سرمایه گذاری در اروپا را، یونان دارد زیرا فقط با 250.000 یورو می توانید در املاک و مستغلات یا سایر سرمایه گذاری های تجاری در سراسر یونان سرمایه گذاری کنید.

با برنامه اقامت طلایی یونان علاوه بر فراهم شدن فرصت های سرمایه گذاری متعدد ، شهروند یونان شوید و اجازه اقامت اتحادیه اروپا را دریافت کنید زیرا به دارندگان ویزا راه های راحت تری برای اخذ اقامت یا حتی حقوق شهروندی در کشورهای اروپایی اعطا می شود.

یونان یکی از بهترین پاسپورت های دنیا را دارد، شما حق دارید در هر نقطه از اتحادیه اروپا به عنوان مقیم اتحادیه اروپا زندگی کنید. و این کشور سیستم مالیاتی سالمی را دارد.

جدول نگاه اجمالی به اقامت طلایی یونان

اعتبار مجوز اقامت طلایی یونان 5 سال
شرط حضور برای تمدید اقامت ندارد
زمان مورد نیاز جهت اخذ شهروندی بعد از 7 سال
شرط حضور برای اخذ شهروندی زندگی بیش از 6 ماه در سال
اجازه کار تا زمان اخذ اقامت دائم ندارد
حداقل نیاز به سرمایه گذاری تا سال 2023 250.000 یورو
مجوز اقامت برای اعضای خانواده واجد شرایط همسر، فرزندان زیر 21 سال، فرزندان مجرد 21 تا 24 سال محصل، والدین متقاضی یا همسر او

شرایط درخواست اقامت طلایی یونان درسال 2023

برای درخواست ویزای اقامت طلایی یونان در سال 2023 ، باید یک سری الزامات را رعایت کنید از جمله:

  • متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
  • گواهی اثبات عدم سابقه ی کیفری در کشور اقامت خود یا هر کشوری که در آن زندگی کرده اند.
  • ارائه رزومه و تجربه کسب و کار
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی مبنی بر اینکه متقاضی عاری از هر گونه بیماری مسری، عفونی یا انگلی است که به اقدامات بهداشت عمومی نیاز ندارد و تست سلامت صادر شده باید توسط یک موسسه ایی باشد (خصوصی یا دولتی) تا به رسمیت شناخته شود.
  • پوشش بیمه درمانی برای هر یک از اعضای خانواده خود که به شما ملحق می شوند، از یک شرکت بیمه یونانی، بیمه پزشکی دریافت کنید. بیمه مسافرتی باید حداقل تا زمان اعتبار ویزا اعتبار داشته باشد و هرگونه هزینه ای را که ممکن است رخ دهد را پوشش دهد مانند: بازگشت پزشکی به کشور خود، مراقبت های پزشکی فوری و خدمات بیمارستانی اورژانسی
  • سرمایه گذاری واجد شرایط جهت اخذ اقامت طلایی یونان، در اقتصاد یونان انجام دهید و مدارک سرمایه گذاری را ارائه دهید.
  • اعضای خانواده واجد شرایط که می توان در درخواست اقامت طلایی یونان گنجانده شود شامل:
  • همسر متقاضی
  • والدین وابسته به متقاضی اصلی یا همسر وی می توانند واجد شرایط باشند.
  • فرزندان مجرد تا 21 سال می توانند به عنوان افراد تحت تکفل واجد شرایط شوند.
  • فرزندان 21 تا 24 ساله که در حال تحصیل هستند.

این اعضای خانواده می توانند از حقوقی مشابه دارنده ویزای اقامت، برخوردار شوند و بدون ویزا به هر کشوری در منطقه شینگن سفر کنند و از تمام مزایای اقامت طلایی یونان بهره مند شوند.

جدول هزینه های سرمایه گذاری اقامت طلایی یونان

گزینه های سرمایه گذاری اقامت طلایی یونان

حداقل مبلغ سرمایه گذاری

خرید ملک

250.000 یورو

قرارداد اجاره 10 ساله برای اقامت در هتل ها یا

اقامتگاه های توریستی مبله

250.000 یورو

سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی یونان

400.000 یورو

اوراق قرضه یا سهام یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، صندوق سرمایه گذاری خصوصی، یا یک صندوق سرمایه گذاری مشترک مستقر در یونان،

 

400.000 یورو

اوراق بهادار یا سپرده بانکی در یونان داشته باشید

400.000 یورو

در سهام، اوراق قرضه شرکتی یا اوراق قرضه خزانه داری یونان سرمایه گذاری کنید که در مراکز تجاری فعال در یونان فهرست شده است

 

 

800.000 یورو

گزینه های سرمایه گذاری برای دریافت اقامت طلایی یونان در سال 2023

برنامه ویزای طلایی یونان
  • در سال 2023 میتوان خرید ملک یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را با حداقل ارزش 250.000 یوروانجام داد. سرمایه گذار می تواند در یک یا چند ملک به ارزش 250.000 یورو سرمایه گذاری کند و این سرمایه‌گذاری می‌تواند خرید یک ملک تجاری یا مسکونی یا یک زمین خالی باشد.

متقاضیان فقط با همسر خود، مجاز به مالکیت مشترک یک ملک یا چندین ملک با حداقل 250.000 یورو هستند و در سایر موارد، مالکیت مشترک مستلزم داشتن سهمی حداقل به میزان لازم 250.000 یورو برای هر فرد است.

  • قرارداد اجاره 10 ساله برای اقامت در هتل یا اقامتگاه های توریستی مبله در مجتمع های اقامتی توریستی و باید حداقل مبلغ سرمایه گذاری به طور کامل قبل از درخواست پرداخت شود و تسهیلات فوق باید در سازمان ملی گردشگری یونان (GNTO) ثبت شده باشد.

“توجه”

(روز شنبه 10 سپتامبر، نخست وزیر یونان، کیریاکوس میتسوتاکیس، در هشتاد و ششمین نمایشگاه بین المللی تسالونیکی شرکت کرد و در آنجا سخنرانی سالانه خود را در مورد مجموعه ای از موضوعات ملی، برنامه ها و دستور کار دولت برای سال آینده بحث کرد. یک اعلامیه مهم او این بود که دولت قصد دارد حداقل آستانه سرمایه گذاری برای برنامه ویزای اقامت طلایی یونان را دو برابر کند. نخست وزیر در سخنرانی خود اعلام کرد: که قوانین طرح ویزای طلایی این کشور اصلاح خواهد شد و به منظور افزایش مقرون به صرفه بودن املاک و مستغلات برای یونانی ها، اکنون حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای صدور ویزای اقامت طلایی یونان را از 250.000 یورو به 500.000 یورو افزایش می دهیم و چندین منبع محلی در یونان انتظار دارند که ممکن است از اوایل سال 2023 اجرا شود.)

  • مشارکت سرمایه با حداقل 400.000 یورو در یک شرکت یونانی یا سهام شرکت های سرمایه گذاری املاک سرمایه گذاری که منحصراً در یونان سرمایه گذاری می کند و برای کسب سهام در افزایش سرمایه سهام یا اوراق قرضه است.
  • سهم سرمایه با حداقل ارزش 400.000 یورو به یک شرکت سرمایه گذاری برای تحصیل سهام یا به یک صندوق سرمایه گذاری مشترک برای اکتساب سهام
  • خرید اوراق قرضه دولتی یونان با حداقل ارزش خرید 400.000 یورو با سررسید حداقل 3 سال در زمان خرید، از طریق موسسه اعتباری مستقر در یونان که به عنوان متولی این اوراق نیز عمل می کند.
  • خرید سهام اوراق قرضه خزانه داری یونان یا اوراق قرضه شرکتی با حداقل ارزش اکتسابی 800.000 یورو که برای تجارت پذیرفته شده یا در بازارهای تنظیم‌ شده یا مکانیسم‌های تجاری چندجانبه، معامله می‌شوند که در یونان فعالیت می‌کنند و در مراکز تجاری فعال در یونان فهرست شده است.
  • خرید واحدهایی با حداقل ارزش 400.000 یورو از یک صندوق سرمایه گذاری مشترک در یونان یا کشور دیگر و با هدف سرمایه گذاری منحصراً در سهام، اوراق قرضه شرکتی ویا اوراق قرضه دولتی یونان که برای تجارت پذیرفته شده یا در بازارهای تنظیم شده معامله می شوند.
  • خرید واحدها یا سهام با حداقل ارزش خرید 400.000 یورو از یک صندوق سرمایه گذاری جایگزین مستقر در یونان یا کشور دیگری از اتحادیه اروپا که قصد دارد منحصراً در اموال غیر منقول در یونان سرمایه گذاری کند.

انتقال سرمایه از طریق سپرده بانکی مدت دار با حداقل سرمایه 400.000 یورو به یک مؤسسه اعتباری داخلی، حداقل به مدت 1 سال، با حکم ثابت برای تمدید

مزایای کلیدی برنامه ویزای طلایی یونان در سال 2023

اخذ ویزا طلایی کشور یونان
  • سفر بدون ویزا در منطقه شنگن اروپا (شما می توانید تا حداکثر 3 ماه در یک دوره 6 ماهه آزادانه به هر کشور شینگن سفر کنید – بدون فرآیند درخواست سختگیرانه برای دریافت ویزای شینگن و بررسی های گمرکی خسته کننده.)
  • حفظ اقامت بدون نیاز به زندگی در یونان
  • اجازه اقامت فوری به مدت 5 سال
  • اجازه اقامت قابل تمدید به صورت نامحدود(تاریخ انقضای نامحدود)
  • امکان اجاره دادن ملکی جهت سرمایه گذاری خریداری شده
  • اقامت و بهره مندی از تمام مزایای اقامت طلایی برای کل خانواده مانند: همسر، فرزندان زیر 21 سال و بالای 21 سال محصل، والدین متقاضی اصلی و همسر او قابل اجرا است.
  • واجد شرایط بودن درخواست شهروندی پس از 7 سال اقامت
  • امکان نگهداری سهام و دریافت درآمد حاصل از سود سهام یک شرکت ثبت شده در یونان (اما عدم استخدام در یونان زیرا اجازه کار در یونان ندارید.)
  • شما علاوه بر حق زندگی، از حقوق انحصاری آموزش و خدمات بهداشتی مانند یونانی ها برخوردار خواهید شد و لازم به ذکر است که تحصیل در موسسات دولتی در یونان رایگان است.

مراحل درخواست اقامت طلایی یونان در سال 2023

ویزای طلایی یونان

مرحله 1 

متقاضی باید قبل از ارائه درخواست اقامت، برای دریافت مهر پاسپورت به یونان سفر کند از این رو برای درخواست ویزای طلایی یونان، ابتدا باید ویزای ورود به یونان را داشته باشید. اگر متقاضی ویزای شینگن ندارد، باید برای ویزای توریستی یونان در سفارت یونان در کشور مبدا یا محل اقامت خود درخواست کند. در این مرحله تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید همچنین شما باید مدرکی مبنی بر توانایی مالی خود، برای خرید ملک یا قرارداد سرمایه گذاری در یونان را ارائه دهید.

مرحله 2 

مقامات پس از دریافت درخواست و مدارک مورد نیازمتقاضی، در صورت تائید درخواست برای او گواهی 1 ساله صادر می کنند و متقاضی رسیدی مبنی بر تایید ارسال درخواست دریافت می کند. (مدت زمان پردازش و رسیدگی به درخواست متقاضی بسته به مرجعی که به آن ارسال شده متفاوت است، اما حدوداً 2 ماه طول می کشد تا مرجع ذیصلاح تمام مدارک مربوطه را دریافت کند و پاسخ خود را ارسال کند و در صورتیکه در طول این 2 ماه جوابی دریافت نکنید یعنی درخواست شما رد شده است.)

دارندگان گواهی تایید، در این 1 سال فرصت دارند وارد یونان شوند تا اقدامات لازم برای درخواست مجوز اقامت را قبل از انقضای ویزای ورود تکمیل کنند و اجازه اقامت طلایی یونان را در پاسپورت خود درج کنند. ابتدا شما باید یک شماره مالیات غیر مقیم یونان دریافت کنید و یک حساب بانکی یونانی باز کنید و سرمایه گذاری مورد نظر خود را انجام دهید.

مرحله 3 

پس از اینکه اداره مهاجرت تأیید کرد که درخواست تمام شرایط لازم را برآورده می کند، از متقاضی خواسته می شود قبل از صدور مجوز اقامت 5 ساله مشخصات بیومتریک خود را ارسال کند سپس در طول چند هفته کارت اقامت طلایی 5 ساله صادر می شود.

درخواست ویزای اقامت طلایی یونان از راه دور در سال 2023

اکنون در سال 2023 می توانید از راه دور برای ویزای اقامت طلایی یونان اقدام کنید. قانون ویزای اقامت طلایی یونان اکنون اجازه درخواست از راه دور، از جمله جمع آوری مجوزهای اقامت را می دهد. سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایشان فقط برای ارائه اطلاعات و مشخصات بیومتریک خود در اداره مهاجرت یونان، تنها یک بار باید از این کشور بازدید کنند و خود را به صورت فیزیکی در یونان معرفی کنند.

یعنی دیگر شما یا وابستگان شما مجبور نیستید در طول یا قبل از فرآیند درخواست وارد یونان شوید، تا زمانی که سایر شرایط را رعایت کنید. پس از تایید درخواست هم، اجازه اقامت موقت یونان را از طریق پست دریافت خواهید کرد.

شرکت ساحل آفتاب با سال ها تجربه و سابقه ی درخشان می تواند شما را در امور مهاجرت و سرمایه گذاری در تمامی مراحل یاری رساند. همچنین سرمایه گذاران در صورت انتخاب گزینه خرید ملک، می توانند ملک یونانی را از راه دور انتخاب کنند. وکلای ما اسناد خرید ملک را برای تکمیل خرید آماده می کنند و شروع به تهیه اسناد خرید ملک و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ارائه درخواست “اقامت طلایی یونان” می کنند. بعد از آنکه وجوه خرید ملک، مالیات خرید ملک منتقل شد و مدارک مجوز اقامت طلایی یونان نهایی شد، باید یک درخواست را پر کنید و آن را به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری در کشور خود ارائه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای طلایی یونان در سال 2023

برای درخواست طرح ویزای طلایی یونان و تکمیل مراحل درخواست، باید مدارک زیر را ارسال کنید:

مدارک مورد نیاز فقط برای متقاضی اصلی:

  • باید صورتحساب رسمی آب و برق به اضافه آدرس محل سکونت در یونان ( مدرک اقامت از هتل یا دعوت نامه از یکی از اقوام یا دوستان به منظور اثبات مقصد و هدف سفر.)
  • مدارک اضافی با توجه به سرمایه گذاری، مانند قرارداد خرید ملک، قراردادهای سرمایه گذاری انجام شده در شرکت ها یا گواهی ثبت اسناد و املاک.
  • اثبات وجوه برای پوشش سرمایه گذاری و نحوه به دست آوردن آنها (مدرک کار یا گواهی شرکت و درآمد شخصی) سند رسمی که آدرس محل کار، نوع کار و درآمد سالانه متقاضی را ثابت می کند.
  • صورت های بانکی برای 6 ماه گذشته
  • هزینه های درخواست برای ویزای اقامت طلایی یونان که باید هزینه های اضافی بین 8 تا 10 درصد از کل سرمایه گذاری را انتظار داشته باشید. این هزینه ها شامل هزینه های قانونی، مالیات، هزینه درخواست ثبت زمین و هزینه های ثبت اسناد رسمی می باشد.

*تمامی این مدارک باید به انگلیسی یا یونانی ترجمه شود و توسط کنسولگری اقامت یونان قانونی شده باشد.

مدارک مورد نیاز از هر متقاضی از جمله فرزندان:

  • فرم درخواست ویزای طلایی یونان
  • پاسپورت معتبر
  • کپی تایید شده گذرنامه های معتبر
  • ویزای شینگن
  • 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی پرداخت برای ویزا و هزینه های دولتی مربوطه
  • گواهی بیمه درمانی در یونان برای شما و همه اعضای خانواده متقاضی، یعنی یک بیمه سلامت بین المللی که تأیید می کند که تا زمانی که فرد در یونان اقامت دارد، بیمه او در تمام کشورهای شینگن در طول مدت ویزا معتبر است و تمام هزینه های مراقبت پزشکی و بستری کامل در بیمارستان دولتی یونان و حتی بازگشت پزشکی را فراهم می کند و تحت پوشش کامل قرارمی دهد. (ترجمه رسمی انگلیسی یا یونانی و قانونی شده توسط کنسولگری اقامت یونان)
  • کپی شناسنامه 2 نسخه برای متقاضی اصلی مورد نیاز است و باید نام پدر متقاضی اصلی را نشان دهد همراه با ترجمه رسمی یونانی یا انگلیسی و قانونی یا تایید شده توسط کنسولگری یونان
  • رزرو بلیط پرواز برای بازدید از یونان و مدرک محل اقامت جهت اثبات مقصد و سفر.

مدارک مورد نیاز فقط در صورتی که افراد متاهل با هم درخواست دهند:

  • اصل سند ازدواج یا کپی آن
  • کپی تایید شده گواهی طلاق (در صورت وجود).

این مدارک باید با ترجمه رسمی یونانی یا انگلیسی و قانونی باشد و یا توسط کنسولگری یونان تصویب شده باشد.

شرکت ساحل آفتاب با تیمی حرفه ایی متشکل از وکلا و کارشناسان خبره می تواند بهترین راهنمایی را که مناسب شرایط شما باشد ارائه دهد بعلاوه تا حد امکان جمع آوری اسناد و فرآیند درخواست را برایتان ساده می کند و در صورت نیاز بدون دخالت مشتری مدارک را برای مشتری تهیه می کند و پس از ارزیابی شرایط متناسب شما و یا مورد خاص مد نظرتان، برای سرمایه گذاری اقدام می کند لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط تمدید اقامت طلایی یونان در سال 2023

ویزای طلایی یونان در سال 2023

برای تمدید اجازه “اقامت طلایی یونان” باید نیازهای زیر برآورده شود:

  • متقاضی باید سرمایه گذاری خود را حفظ کند و یا مالکیت کامل املاک و مستغلات را داشته باشد.
  • اجاره ها یا قراردادهای مورد نظر باید فعال باشند.
  • غیبت از کشور مانع از تمدید مجوز اقامت نمی شود.

شما همچنین می توانید برای اقامت دائم یونان درخواست دهید که شرایط اقامت دائم عبارتند از:

  • 5 سال اقامت با غیبت سالانه کمتر از 6 ماه و غیبت کلی کمتر از 10 ماه.
  • تست سلامت: از شما خواسته می شود که آزمایش سلامتی را بگذرانید.
  • زبان مورد نیاز: برای اثبات مهارت خود در زبان یونانی باید امتحانی را پشت سر بگذارید.
  • عدم سابقه کیفری: شما باید گواهی پلیس از هر کشوری داشته باشید که در آن اقامت داشته اید.
  • الزامات مالی : شما باید نشان دهید که پول کافی برای حمایت از خود دارید: حداقل دستمزد به اضافه 10٪ برای هر وابسته.

محل اقامت: شما باید ثابت کنید که اقامتگاه مناسبی در یونان دارید.

شرایط دریافت تابعیت و شهروندی یونان در سال 2023

شما می توانید پس از 7 سال برای شهروندی یونان درخواست دهید. با این حال، برای واجد شرایط بودن، باید در واقع در یونان زندگی کنید و مالیات بپردازید. تنها زمانی ممکن است که متقاضی بتواند این فرآیند را تکمیل کند از جمله:

  • 7 سال اقامت متوالی، با غیبت کمتر از 6 ماه در هر سال و پرداخت مالیات در این دوره
  • دانش شما از زبان یونانی و تاریخ و فرهنگ یونانی در سطح پایه به طور کلی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و با انجام یک امتحان باید ثابت کنید که نشان دهید که در جامعه یونان ادغام شده اید.
  • الزامات مالی: اظهارنامه مالیاتی یا کپی آن برای آخرین سال مالی مورد نیاز است.

سوالات متداول در خصوص اقامت طلایی یونان

سخن پایانی

فرآیند اقامت طلایی نه تنها به مشاوره حقوقی تخصصی بلکه به مشاوره حقوقی مستقل و بی طرفانه نیاز دارد تا از هر گونه موقعیت تضاد منافع شما، جلوگیری شود. به عبارت ساده، فروشنده ملک یونانی یا سازنده یا مشاور املاک ها نمی توانند وکلای مورد اعتماد خود را به خریداران احتمالی معرفی کنند بنابراین خریداران بالقوه باید مشاور حقوقی مستقل خود را تعیین کنند تا در مورد معامله املاک و مستغلات، ایمن و بی ضرر باشند لذا می توانید از خدمات وکلا و کارشناسان شرکت ساحل آفتاب با سال ها سابقه درخشان بهره مند شوید و حتی از مشاوره رایگان آنها نهایت استفاده را ببرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و به روزترین اطلاعات در سال 2023 ، وب سایت ما و یا صفحات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مطالب مرتبط

اقامت تمکن مالی یونان متن
اقامت تمکن مالی یونان در سال 2023
خرید ملک در یونان
خرید ملک در یونان در سال 2023
دریافت مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 31 میانگین: 4.7]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

58 پاسخ

    1. سلام بله برای اقامت طلایی ویزای یونان حداقل سن 18 سال است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

    1. طبق قوانین گلدن ویزای یونان 7 سال پس از دریافت اقامت می توانید تابعیت این کشور را کسب نمایید.

    1. برای مهاجرت سریعتر شما می توانید از طریق تحصیلی اقدام نمایید. دوست عزیز برای دریافت اطلاعات مفید در این زمینه می توانید با مشاوران خبره ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل نمایید.

    1. سلام و عرض ادب بله شما می توانید از طریق گلدن ویزا، پاسپورت یونان رو دریافت نمایید.شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت ساحل آفتاب تماس بگیرید.

  1. سلام و وقت بخیر برای دریافت ویزای طلایی یونان این پروسه چقدرزمان می‌بره؟ ممنون از راهنمایی تون

    1. با سلام و عرض ادب دوست عزیز دریافت پاسپورت برای زندگی در کشورهای اروپایی دیگر الزامی است اما با این اقامت رفت و آمد شما در حوزه شنگن امکان پذیر است.

    1. با سلام با داشتن نقدینگی کافی برای خرید ملک و سایر راه های سرمایه گذاری در کشور یونان شما را قادر به سرمایه گذاری برای اخذ گلدن ویزای یونان می کند.

  2. با سلام و ارادت آیا بعد از دریافت گلدن ویزای یونان شخص میتونه خانواده اش رو هم با خودش ببره؟

    1. باسلام در پرونده شخص درخواست کننده،همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز قرار می گیرند که شما با دریافت ویزای طلایی ممکن است که بتواند پدر و یا مادر خود را در پرونده قرار دهد.

    1. خیر شما نمی توانید به طور قانونی در اتحادیه اروپا کار کنید ولی می توانید کسب و کار خود را در یونان راه اندازی نمایید.

  3. سلام من با توجه به سرمایه ای که دارم می تونم از طریق گلدن ویزا به این کشور مهاجرت کنم با دریافت این ویزا آیا اقامت دائم به من در همان ابتدا تعلق می‌گیرد؟

    1. با سلام و احترام با دریافت گلدن ویزا در ابتدا اقامت5 ساله به شما تعلق خواهد گرفت.

    1. سلام بله بعد از 5 سال اخذ اقامت می توان از طریق گلدن ویزا پاسپورت یونان رو گرفت.

  4. سلام در صورتی که مبلغ ۲۵۰ هزار یورو در یونان سرمایه گذاری کنیم میتوانیم پاسپورت یونانی دریافت کنیم؟

    1. در اقامت طلایی یونان بعد از ۷ سال از آغاز پروسه امکان اخذ پاسپورت یونان برای متقاضیان وجود دارد.

  5. سلام در طی مدت اقامت 5 ساله پاسپورت یونانی با گلدن ویزا داده میشه یا فقط یه مدرک که اقامت ما رو تایید کنه؟

    1. برای دریافت اقامت گلدن ویزا هزینه مسکن که خریداری می کنید حداقل باید 250 هزار دلار باشد.

  6. با سلام آیا با خرید چند ملک که ارزش مجموع آن ها ۲۵۰ هزار یورو باشد می توان گلدن ویزا دریافت کرد؟

  7. سلام من با توجه به سرمایه ای که دارم میتونم از طریق گلدن ویزا به این کشور مهاجرت کنم با دریافت این ویزا آیا اقامت دائم در همان ابتدا تعلق می‌گیرد؟

    1. با سلام با دریافت گلدن ویزا در ابتدا اقامت 5 ساله به شما تعلق خواهد گرفت.

  8. با سلام برای خرید ملک آیا میتونیم وام دولتی هم از دولت یونان برای خرید ملک دریافت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.