شماره تماس : 23-88641720

حداقل سرمایه گذاری ویزای طلایی پرتغال چه میزانی است؟

حداقل سرمایه گذاری ویزای طلایی پرتغال چه میزانی است؟

اقامت طلایی پرتغال را می‌توان با سرمایه گذاری در این کشور به دست آورد. اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ ویزای طلایی هستید، ممکن است از خود بپرسید که حداقل نیاز سرمایه گذاری چیست. شما به حداقل سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال نیاز دارید. هیچ نیازی به سرمایه گذاری کلان جهت ویزای پرتغال نیست. در این پست، حداقل شرایط سرمایه گذاری برای ویزای طلایی پرتغال و آنچه می‌توانید از این برنامه انتظار دارید را بررسی خواهیم کرد.

حداقل میزان سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال

سرمایه-گذاری-در-ملک-پرتغال ساحل آفتاب

سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال می‌تواند به روش‌های مختلفی از جمله املاک، انتقال سرمایه، ایجاد اشتغال، فعالیت‌های تحقیقاتی و حفاظت از میراث فرهنگی انجام شود.

حداقل نیاز سرمایه گذاری برای ویزای طلایی پرتغال به گزینه سرمایه گذاری شما بستگی دارد. در زیر برای شما حداقل میزان سرمایه گذاری آورده شده است.

سرمایه گذاری در ملک – محبوب ترین گزینه سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذاری در ملک است. برای واجد شرایط بودن برای ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری در ملک، باید حداقل 500000 یورو در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری می‌تواند در یک یا چند ملک انجام شود. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در ملکی دارید که بیش از 30 سال قدمت دارد یا در منطقه بازسازی شهری واقع شده است، حداقل نیاز سرمایه گذاری به 350000 یورو کاهش می‌یابد.

انتقال سرمایه – شما همچنین می‌توانید با انتقال حداقل 1 میلیون یورو به حساب بانکی پرتغال یا با سرمایه گذاری حداقل 350000 یورو در یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر پرتغالی واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوید.

ایجاد شغل – اگر می‌خواهید در پرتغال شغل ایجاد کنید، می‌توانید با ایجاد حداقل 10 شغل در این کشور واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوید.

فعالیت‌های تحقیقاتی – شما می‌توانید با سرمایه گذاری حداقل 350000 یورو در فعالیت‌های تحقیقاتی انجام شده توسط یک موسسه دولتی یا خصوصی پرتغالی واجد شرایط دریافت ویزای طلایی شوید.

سخن پایانی

پس از دریافت ویزای طلایی و اخذ اقامت طلایی پرتغال، شما و اعضای خانواده تان می‌توانید از مزایای متعددی برخوردار شوید، از جمله حق زندگی، کار و تحصیل در پرتغال، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و خدمات اجتماعی، و امکان سفر آزادانه در منطقه شنگن. علاوه بر حداقل نیاز سرمایه گذاری، شرایط دیگری نیز وجود دارد که برای دریافت ویزای طلایی پرتغال باید رعایت کنید. این شامل سوابق کیفری پاک، بیمه درمانی معتبر و توانایی حمایت از خود و اعضای خانواده خود در طول اقامت خود در کشور است.

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.