شماره تماس : 23-88641720

آیا امکان خرید ملک مسکونی در کلان شهرهای کشور پرتغال برای اقامت طلایی وجود دارد؟

آیا امکان خرید ملک مسکونی در کلان شهرهای کشور پرتغال برای اقامت طلایی وجود دارد؟

اقامت طلایی پرتغال با خرید ملک مسکونی در کلان شهرهای این کشور، امکان پذیر است. پرتغال به یکی از جذاب ترین مقاصد برای بازنشستگان، مهاجران و سرمایه گذارانی تبدیل شده است که به دنبال اخذ اقامت و شهروندی از طریق سرمایه گذاری ملک هستند.

با آب و هوای آفتابی، سواحل خیره کننده و فرهنگ غنی، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مردم به این کشور زیبا وارد می‌شوند. این کشور همچنین یک برنامه ویزای طلایی را اجرا کرده است که به افرادی که ملکی را بالاتر از یک آستانه خاص خریداری می‌کنند، اقامت می‌دهد. اما این سوال باقی می‌ماند که آیا می‌توانید برای دریافت اقامت طلایی پرتغال در شهرهای بزرگ ملک مسکونی بخرید؟

برنامه ویزای طلایی پرتغال چیست؟

برنامه-ویزای-طلایی-پرتغال-چیست ستحل افتاب

در مرحله اول، درک برنامه ویزای طلایی در پرتغال مهم است. این برنامه در سال 2012 معرفی شد و به اتباع غیر اتحادیه اروپا که در پرتغال سرمایه گذاری می‌کنند، اقامت ارائه می‌دهد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این برنامه 500000 یورو است. این سرمایه گذاری می‌تواند به روش‌های مختلفی مانند خرید ملک، ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری انجام شود. این ویزا به سرمایه گذاران و اعضای اصلی خانواده آنها اقامت طلایی پرتغال می‌دهد. پس از پنج سال، سرمایه گذاران می‌توانند برای اقامت دائم یا شهروندی اقدام کنند.

خرید ملک مسکونی در کلان شهرهای پرتغال جهت اخذ اقامت دائم

خرید ملک مسکونی در شهرهای بزرگ پرتغال برای اخذ اقامت طلایی پرتغال امکان پذیر است. لیسبون و پورتو محبوب ترین مناطق برای سرمایه گذاری ملک هستند. در لیسبون میانگین قیمت یک ملک مسکونی 3000 یورو برای هر متر مربع است در حالی که در پورتو 2500 یورو برای هر متر مربع است. با این حال، این قیمت‌ها بسته به موقعیت و وضعیت ملک می‌تواند متفاوت باشد.

سخن پایانی

توجه به این نکته ضروری است که سرمایه گذاری 500000 یورویی باید در یک ملک یا چندین ملک انجام شود که مجموع آنها حداقل به 500000 یورو می‌رسد. مهم است که هزینه‌های اضافی مربوط به خرید ملک در پرتغال را جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال در نظر بگیرید. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های قانونی، حق تمبر و مالیات نقل و انتقال اموال است که می‌تواند بین 5 تا 10 درصد ارزش ملک باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید. ساحل آفتاب با بیش از 15 سال سابقه درخشان در امور مهاجرتی در خدمت شماست.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.