شماره تماس : 23-88641720

ویزای طلایی پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری در بازار ملک

ویزای طلایی پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری در بازار ملک

اقامت طلایی پرتغال را می‌توان با سرمایه گذاری در بازار ملک به دست آورد. پرتغال در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال اخذ اقامت اروپا از طریق برنامه ویزای طلایی پرتغال هستند. یکی از راه‌های اصلی برای دریافت اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذاری در بازار املاک پرتغال است. در این پست، به جزئیات برنامه اقامت طلایی پرتغال و اینکه چگونه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند مسیری را برای اقامت فراهم کند، برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

برنامه ویزای طلایی جهت دریافت اقامت طلایی پرتغال در سال 2012 برای تشویق سرمایه گذاری در پرتغال و تحریک رشد اقتصادی ایجاد شد. این برنامه به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا با انجام سرمایه گذاری‌های خاص در این کشور اقامت پرتغال را دریافت کنند. سرمایه گذاری‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی مانند ایجاد شغل، سرمایه گذاری در شرکت‌ها و یا خرید ملک انجام داد.

راحت ترین روش برای دریافت اقامت کشور پرتغال

سرمایه گذاری در بازار ملک پرتغال ساحل آفتاب

یکی از محبوب ترین مسیرهای سرمایه گذاری برای اخذ اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این برنامه به حداقل سرمایه گذاری 500000 یورو در املاک پرتغالی نیاز دارد. این می‌تواند به شکل یک یا چند ملک، با انعطاف پذیری برای اجاره ملک برای درآمد اضافی باشد. علاوه بر این، سرمایه گذاری را می‌توان در ملکی انجام داد که هنوز در حال ساخت است. برای این کار، نیاز به سرمایه گذاری حداقل 350000 یورو دارید.

آیا کسب اقامت طلایی پرتغال با خرید ملک سخت است؟

فرآیند دریافت اقامت طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ساده است. پس از انجام سرمایه گذاری، متقاضی باید یک شماره شناسایی مالیاتی پرتغالی دریافت کند و یک حساب بانکی پرتغالی افتتاح کند. همچنین متقاضی باید از اداره مهاجرت و مرز پرتغال مجوز اقامت دریافت کند. مجوز اقامت به مدت یک سال معتبر است و پس از آن برای دوره‌های دو ساله قابل تمدید است.

سخن پایانی

پس از پنج سال از داشتن ویزای طلایی، متقاضی واجد شرایط درخواست اقامت طلایی پرتغال یا حتی شهروندی است. این فرصت را برای دریافت پاسپورت اروپایی و توانایی زندگی و کار در هر کشور عضو اتحادیه اروپا فراهم می‌کند. توجه به این نکته ضروری است که متقاضی باید شرایط خاصی مانند گذراندن مدت زمان مشخصی در پرتغال در هر سال را داشته باشد تا واجد شرایط اقامت دائم یا شهروندی باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در خصوص گلدن ویزای پرتغال با کارشناسان ما در شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.